Gå til innhold

Tenner veldig på dametruser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes dametruser er noe av det mest seksuellt opphissende som finnes. Jeg kan bli skikkelig kåt bare av å se en truse eller g-string. Den behøver heller ikke være på en kvinne,  men f.eks bare ligge på gulvet.

Føler det også tilfredsstillende å gå med dametruser.

Hvor normalt er dette?

Er det flere her som har det sånn?

 

 

Mann 28

Anonymkode: 6c23b...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her :-)

En annen ting jeg synes er opphissende er å ta bilder av meg selv når jeg har på dametruser.  Kan gjerne onanere til bilder av meg selv, og tenner på å se dameundertøy på meg selv. 

 

Anonymkode: 6c23b...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes dametruser er noe av det mest seksuellt opphissende som finnes. Jeg kan bli skikkelig kåt bare av å se en truse eller g-string. Den behøver heller ikke være på en kvinne,  men f.eks bare ligge på gulvet.

Føler det også tilfredsstillende å gå med dametruser.

Hvor normalt er dette?

Er det flere her som har det sånn?

 

 

Mann 28

Anonymkode: 6c23b...e13

Hvis der er bæsj i trusa da, pga hun plutselig fikk diare, tenner du da og? 
og G-streng, den ligger jo og kiler i rumpesprekken, den stinker nok bæsj og har nok en del e-coli på seg... 

 

PS! Du vil nok ikke like mine truser, jeg kjøpte meg noen kjempestore maxitruser/bestemortruser på obs :D 3 for 99  :D

Men du så behagelige de er :) Hvite med blomstermønster og i kreppet bomull.

Anonymkode: ceeda...100

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis der er bæsj i trusa da, pga hun plutselig fikk diare, tenner du da og? 
og G-streng, den ligger jo og kiler i rumpesprekken, den stinker nok bæsj og har nok en del e-coli på seg... 

 

PS! Du vil nok ikke like mine truser, jeg kjøpte meg noen kjempestore maxitruser/bestemortruser på obs :D 3 for 99  :D

Men du så behagelige de er :) Hvite med blomstermønster og i kreppet bomull.

Anonymkode: ceeda...100

Helst ikke bæsj nei,  men de kan gjerne være brukt  :-)

Maxi har sin sjarm det også!  :-)

Anonymkode: 6c23b...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Ts. Er ikke noe gale med å ha den fetishen som du har. Se bort fra latterliggjørende kommentarer og kos deg med det du tenner på. Vil tippe at det er mange andre menn som deler denne fetishen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Hei dette er nok en av de vanligste fetisjene som er,du gjør ikke noe gale med dette,kos deg du og nyt det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok ganske vanlig, ser man en dametruse (selv om den ikke bæres av noen for øyeblikket), så setter den fantasiene i sving som regel. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis der er bæsj i trusa da, pga hun plutselig fikk diare, tenner du da og? 
og G-streng, den ligger jo og kiler i rumpesprekken, den stinker nok bæsj og har nok en del e-coli på seg... 

Damebæsj er bare digg. Lukter godt og smaker himmelsk. Akkurat som alt annet som kommer ut av kroppen hennes.

Dame-e-coli er heller ikke farlig, tvert i mot er det bare sunt.

Anonymkode: 614ca...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Det du nevnte i første innlegget, vil jeg tro er ganske vanlig. Det du nevnte i det andre, vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, lipgloss skrev:

Hei dette er nok en av de vanligste fetisjene som er,du gjør ikke noe gale med dette,kos deg du og nyt det😊

Det er bra å høre :-) Er dette noe du liker selv?

Anonymkode: 6c23b...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Coolaid skrev:

Ts. Er ikke noe gale med å ha den fetishen som du har. Se bort fra latterliggjørende kommentarer og kos deg med det du tenner på. Vil tippe at det er mange andre menn som deler denne fetishen.

Det er faktisk kvinner som tjener fett på denne fetishen. Menn som er villige til  å betale masse for å få brukte truser :)

Anonymkode: ceeda...100

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få kjøpe alle mine truser. Bare blondestringer. 1000 kr pr stk, har ca 100 stk. 

Anonymkode: b6258...4b4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan få kjøpe alle mine truser. Bare blondestringer. 1000 kr pr stk, har ca 100 stk. 

Anonymkode: b6258...4b4

Jeg trenger litt penger jeg og :) 3 av maxitrusene jeg kjøpte var for store, str L - men stoooore i nr! 
Så disse kan du få kjøpe for 500 kr per stk :)

 

Anonymkode: ceeda...100

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er bra å høre :-) Er dette noe du liker selv?

Anonymkode: 6c23b...e13

Jeg føler meg mest vell i kvinneklær,ikke bare truser :) men det er ikke noe jeg gjør for at det tenner meg men fordi det gir meg glede og vellvære,føler meg hel som et menneske,men bruk dametruser du,ingenting gale i det😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 20.8.2016 at 15.25, lipgloss skrev:

Jeg føler meg mest vell i kvinneklær,ikke bare truser :) men det er ikke noe jeg gjør for at det tenner meg men fordi det gir meg glede og vellvære,føler meg hel som et menneske,men bruk dametruser du,ingenting gale i det😊

Hei

Er 42 år og blir opphisset av å gå i damas truser. Er ofte våt og pikken verker av å være stiv til tider. Dama synes d e ok for da vet hun att hun får...😉 Har prøvd å få taki brukte truser uten heLL.   

Anonymkode: 71f53...6e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en veldig vanlig fetish å ha :) Jeg er student og selger i trange tider brukte truser til menn. Absolutt ikke noe unormalt i mine øyne :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg kunne kjøpt truser utenfra, da tror jeg dama hadde klikket. Men kunne gjort det i smug, og gått med de i all hemmelighet. Tanken gjør meg kåt... En sjelden gang, går jeg gjerne med string-truser jeg kjøper på nett (og i all hemmelighet), som gjerne er litt trang men utrolig sexy. "Utstyret" får som regel ikke god plass ;-), men det gjør meg veldig opphisset og kåt. Da må jeg som regel leke med meg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26.8.2016 at 0.47, Studinne90 skrev:

Det er en veldig vanlig fetish å ha :) Jeg er student og selger i trange tider brukte truser til menn. Absolutt ikke noe unormalt i mine øyne :)

Hvor selger du de? Hvor legger du det ut? Kjempe smart!

Anonymkode: 0d849...0fd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...