Gå til innhold

Hvis du satt ved siden av en som lukta vondt på fly..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva hadde du gjort da? Jeg havna ved siden av en spansk mann som lukta råtten pung i går. Endte med at jeg kastet opp. Vurderte å be om å bytte plass,men flyet var fullt.. og det hadde vært kleint om han ble lei seg eller noe.

Hva hadde dere gjort? Jeg er ekstremt sensitiv ang lukter så blir kjapt dårlig om noen stinker. 

Anonymkode: bc07d...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde gjort det samme som jeg alltid gjør på fly: Sove! 

Anonymkode: cb5de...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt ved siden av en fyr som stinket ILLE i 14 samfulle timer. Jeg lenge meg mest mulig mot det andre setet (der sønnen min satt) og prøvde å ha hånden diskret foran ansiktet mest mulig/lot som jeg sov. Heldigvis sov han mesteparten av turen.

Anonymkode: a8c32...dcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinet meg gjennom det. Pustet med munnen og/eller dekket til nesen med ermet til overdelen. Jeg bestiller også alltid vindusplass, så da hadde jeg krøpet meg godt inn mot vinduet. Det er jo ganske lite man får gjort. Du kan jo så klart spørre om du kan bytte sete på grunn av sidemannens kroppslukt, men det er jo ikke særlig sosialt akseptert. Jeg er også ganske sensitiv for lukter, så jeg får ikke sove med en slik en ved siden av meg. 

Anonymkode: dd6be...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover alltid tungt når jeg flyr så jeg hadde ikke merka noe tl det. Tar sovepille før avreise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

satt foran (var på buss da ikke fly) ei som tydeligvis hadde vært spent hele dagen på at hun skulle ta bussen, og hadde behov for å få ut luften av magen hele turen, nesten verre en kroppslukt av uvaska menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt ved siden av en mann som lukta gammel fyll og tydelig ikke hadde dusjet på en god stund. Trodde jeg skulle kveles av dårlig lukt, så jeg pustet mest mulig gjennom munnen, lente meg vekk fra han, og døttet nesa godt ned i skjerfet jeg hadde på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det var stappfullt hadde jeg holdt ut. Ellers hadde jeg gått frem eller bak til personalet, sagt mitt setenummer og forklart problemet mitt så vedkommende ikke hørte. Og bedt om muligheten for å bli flyttet. 

Anonymkode: e26db...b9c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spør om å bytte plass. Reiser meg opp og tar kontakt med kabinpersonalet. De gangene de ikke finner en løsning har jeg sendt inn klage, og alltid fått et gavekort og en unnskyldning. 

Anonymkode: 5587f...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor pysete er dere egentlig? 

Man sitter rolig på plassen sin og holder kjeft. 

Anonymkode: 3b012...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Ja, stinket sterk hvitløk blandet med gammel svette. Ble så kvalm at jeg var nødt til å be om å skifte plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den Sunday, August 21, 2016 at 17.42, AnonymBruker skrev:

Jeg spør om å bytte plass. Reiser meg opp og tar kontakt med kabinpersonalet. De gangene de ikke finner en løsning har jeg sendt inn klage, og alltid fått et gavekort og en unnskyldning. 

Anonymkode: 5587f...492

Gavekort? Serr? Det er jo lissom ikke flyselskapet sitt feil.. Flyet jeg tok var stappfullt,hvor skulle de putte meg lissom? Uff den stanken. Dæven som jeg spydde altså.. 

Anonymkode: bc07d...423

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, det har skjedd meg også, men det er jo ikke så mye man kan gjøre.. Man må bare holde ut! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...