Gå til innhold

Hvor fort vokser slike kuler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En kul trenger ikke være synlig, kan du kjenne en kul er det en kul. Jeg hadde en kul i brystet, på størrelse med en drue, som lå kanskje en halv cm inn i vevet, kunne ikke sees på utsiden, men både jeg, mannen min og legen kjente den tydelig. Ble sendt til mammografi/celleprøve, den var ikke farlig og så kunne jeg slutte å bekymre meg. 

Anonymkode: 15734...411

Ja men greia er den at jeg er usikker på om det er kul jeg kjenner. Kan du beskrive følelsen? Kjennes den hard/rund ut?

Jeg kan kjenne noe(arr?), men ikke typisk en kul. 

Anonymkode: 71f7f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Har du vært hos legen med den lille kulen din nå? Du bør virkelig prøve å få denne bekymringen ut av verden. Det er sikkert ikke noe å frykte, men finn ut av det og slutt å søke råd her når du ikke takler svarene du får.

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, palamina skrev:

 

Har du vært hos legen med den lille kulen din nå? Du bør virkelig prøve å få denne bekymringen ut av verden. Det er sikkert ikke noe å frykte, men finn ut av det og slutt å søke råd her når du ikke takler svarene du får.

Skal om 1 måneds tid.

Anonymkode: 71f7f...860

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er rydder for avsporinger og spekulasjoner, og svar til dette. Minner om KGs regler:

Sitat

Vi tillater ikke at brukere utgir seg for å være helsepersonell.

/lillesky (mod)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke så mange detaljer, men den ble fjernet og h*n overlevde.

Anonymkode: 29945...c3a

Hvor lenge hadde han kulen?

Anonymkode: 71f7f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt! Her sitter jeg og prøver å svare deg seriøst om den kvisen/kulen, selv om du beskylder meg for å tulle. Men så er det du som troller og utgir deg for å være lege!

Nei, kom deg til lege hvis du bekymrer deg sånn, for alt vi her inne vet, kan det være et insekt som har krøpet inn under huden din og lagt egg...

Anonymkode: 29945...c3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt! Her sitter jeg og prøver å svare deg seriøst om den kvisen/kulen, selv om du beskylder meg for å tulle. Men så er det du som troller og utgir deg for å være lege!

Nei, kom deg til lege hvis du bekymrer deg sånn, for alt vi her inne vet, kan det være et insekt som har krøpet inn under huden din og lagt egg...

Anonymkode: 29945...c3a

Når har jeg beskyldt deg for tull? Helt på starten ja. Men du har overbevist meg nå og jeg tror på deg :).

Mulig å vite hvor lenge vedkommende hadde kulen før han stakk til legen? Men om det ikke er noe kul han hadde, hva er det da? Kvise kan jo ikke bli omgjort til noe farlig.

Anonymkode: 71f7f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når har jeg beskyldt deg for tull? Helt på starten ja. Men du har overbevist meg nå og jeg tror på deg :).

Mulig å vite hvor lenge vedkommende hadde kulen før han stakk til legen? Men om det ikke er noe kul han hadde, hva er det da? Kvise kan jo ikke bli omgjort til noe farlig.

Anonymkode: 71f7f...860

Du trenger seriøst hjelp. Det vil lette utrolig mye for deg om du bare manner deg opp og ringer legen. Få han til å se på den så tar de det derifra :) Du er i de beste hender om det skulle være noe og bedre å være der tidlig enn for seint :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ærlig talt! Her sitter jeg og prøver å svare deg seriøst om den kvisen/kulen, selv om du beskylder meg for å tulle. Men så er det du som troller og utgir deg for å være lege!

Nei, kom deg til lege hvis du bekymrer deg sånn, for alt vi her inne vet, kan det være et insekt som har krøpet inn under huden din og lagt egg...

Anonymkode: 29945...c3a

Når har jeg beskyldt deg for tull? Helt på starten ja. Men du har overbevist meg nå og jeg tror på deg :).

Mulig å vite hvor lenge vedkommende hadde kulen før han stakk til legen? Men om det ikke er noe kul han hadde, hva er det da? Kvise kan jo ikke bli omgjort til noe farlig.

Anonymkode: 71f7f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faktisk, så er det litt vondt/ømt å touche den greia i hodebunnen nå. Kan være pga jeg har pelt for mye der. 

Anonymkode: 71f7f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Faktisk, så er det litt vondt/ømt å touche den greia i hodebunnen nå. Kan være pga jeg har pelt for mye der. 

Anonymkode: 71f7f...860

Nå holde du opp med å poste her, og kommer deg til legen. Du har holdt på å gnage om denne kulen alt for lenge. Du har ingen sympati fra min side lenger når du bare sutrer i stedet for å gjøre noe med situasjonen. 

Hvorfor vil du ikke oppsøke hjelpen der den finnes, og hente informasjonen der den kan gi deg sikre svar? Hold nå opp med å dynke forumet i angsten din og skaff deg adekvat hjelp!!!!

Anonymkode: b8053...b8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå holde du opp med å poste her, og kommer deg til legen. Du har holdt på å gnage om denne kulen alt for lenge. Du har ingen sympati fra min side lenger når du bare sutrer i stedet for å gjøre noe med situasjonen. 

Hvorfor vil du ikke oppsøke hjelpen der den finnes, og hente informasjonen der den kan gi deg sikre svar? Hold nå opp med å dynke forumet i angsten din og skaff deg adekvat hjelp!!!!

Anonymkode: b8053...b8c

Ja skal gi meg når vedkommende besvarer mitt spm som jeg har stil ho her i denne tråden.

Anonymkode: 71f7f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men seriøst, om det er ømt å touche den greia ved berøring? Hva tyder det på da?

Har kanskje pelt litt mye på den i det siste, men ikke mye. Tvert imot

Anonymkode: 71f7f...860

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Ts

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege.

Vennlig hilsen
lillesky (mod)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...