Gå til innhold

Hvor mye data bruker dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 Hvor mye data bruker dere vanligvis i løpet av en vanlig uke eller måned?

 Bruker dere mobil-data eller noe annet ?

Anonymkode: eaf94...9be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker ca. 1G med data på mobilen i måneden:) Det er det jeg har inkludert i abonnementet mitt.

Endret av Brimi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3GB i mitt abo. Noen måneder bruker jeg alt, men hvis jeg for det meste er hjemme, på skolen, på jobb og andre steder hvor det er wifi, blir ikke alt brukt. Kanskje 1-2GB.

Anonymkode: 36fae...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 5 GB, brukte opp 3, så utvidet abonnementet. Hadde jeg sittet rolig på samme sted hele dagen, hadde det sikkert gått mindre dersom jeg kunne brukt wifi. Nå bruker jeg wifi kun på kveldene. 

Anonymkode: 8f6ca...50d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under 250 MB i måneden, men bruker wi-fi når det er tilgjengelig. Surfer ikke så mye når jeg er ute.

Endret av penny_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig varierende. Hjemme og på jobb bruker mobilen WiFi. Men når jeg er på hytta bruker jeg mobilen til som router. Det kan fort gå en halv GB eller mer en helg. Vær avhengig. 

Normalt omtrent 10 GB via WiFi og 0,5 til 4 GB via mobilnettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 1 GB i abonnementet, er sjeldent over dette da de fleste steder har wifi. Er dessuten flink til å begrense apper som får bruke mobildata.

Anonymkode: def74...364

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har 4GB på telefonen og i sommer, med stor mangel på wifi i fjellheimen, gikk det 3.8GB. 

I vanlig hverdag med wifi de fleste steder ligger jeg rundt 1GB i måneden. Om jeg ikke reiser til fjells. Noe jeg gjør omtrent en til to ganger i måneden. 

Har noen gode kartløsninger blant annet. Men det hjelper på om jeg er på et sted helt uten dekning også ;) 

Anonymkode: 5a232...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker mobil data på jobb og ute og har 7 gb inkludert, men bruker sjelden det:) tror jeg har klart tømt den 1 gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har 20 gb inkludert i abonnementet, og bruker derfor aldri wifi på telefonen. Forbruket varierer veldig, men bruker kanskje rundt 5-7 gb i snitt. Har vært opp i 15 på det meste, men da brukte jeg mobilen som hotspot en periode jeg slet med nettet hjemme. Får høyere hastighet på mobilen enn på hjemmenettet, så frister ofte å gå over til å bruke mobilen fast.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Har wifi både på jobb og hjemme. Har kun 1gb abb., men burde kanskje ha oppgradert, for klarer å bruke hver minste lille mb hver måned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...