Gå til innhold

Hvorfor feminisme er så farlig for et land


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Feminisme har bilt synonymt med manehat, og privilegerer i rettsystemet. På 90 tallet så var det så likestilt som det kunne være, i dag så er siste inkarnasjon av feminisme ønske om å være barn så lenge så mulig og offer for de minste ting. Jeg skjemmes over dagens feminisme, når de aktivt promenerer #killallmen #maletears på sosiale medier.

Feminisme i dag bruker voldtekt som argument for feminisme, Men feminisme har absolutt ingen ting med dette temaet å gjøre. Det er som om å snake om gud med en religiøs person, er bilt det samme som patrakiet for feminister. Feminister patrakiet forsvant på 60 tallet, i dag har staten tatt den rollen. 

Se på Marie Simonsen i dagbladet, en feminist som essensielt skyldte på norske men når det de med innvandrings bakgrunn under Kølen overgrepene. Nei idag er jeg ikke feminist lengre, ideologien har forlengs druknet og nå har vi bare liket av det igjen av kvinner som er helt sprøyte gale.                

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollkarlen

Feminisme er så gått ut på dato som det er mulig. Blir som om menn i dag skulle starte opp en bevegelse kalt mannssjåvinisme.
Måtte le litt da jeg tok en titt på "sjåvinisme" på wikipedia. I listen "Se også" linkes det til feminisme! :fnise:

Kvinner griner så fælt over lederstillinger. Vi har kvinnelig statsminister! Men si meg, hvor er alle kvinnene med millionidéene? Med viljen til å skape verdi? Er du dyktig kvinne kan du fint starte en bedrift som kan vokse inn i milliardklassen og da kan du fint ansette kvinner i lederstillinger så mye som du ønsker!
Hvor er disse kvinnene?! 50+% av befolkningen, nært ikke-eksisterende i milliardklassen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For være helt ærlig så virker det som om de blir mere og mere til en kult, 

1. lederen i feministiskste gruppen har alltid rett

2. spørmål, kritikk er forbudt og nesten ikke lov i feminisme eller spørmål kan bare stilles i smalt vindu.

3. lederen i gruppen fyller tiden med tull og fantasier

4. alle gruppemedlemmer tror at de lider fra patriarki på en eller annen måte

5. gruppemedlemmer blir emosjonelt avhengige av lederen 

6. gruppemedlemmer blir straffet for feil oppførsel og belønnet for god oppførsel fra andre gruppemedlemmer og lederen

7. gruppemedlemmer og lederen gjør alle de som har feil "oppfatting" av verden onde og kun gruppemedlemmer vet bedre.

8. rekruttering av nye medlemmer er på basis av skape et falsk bilde av hva feminisme faktisk er i så postivt lys som mulig. 

9. tidligere medlemmer er oppfattet som aggressive og farlige     

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ElinX0Xpoliti skrev:

For være helt ærlig så virker det som om de blir mere og mere til en kult, 

1. lederen i feministiskste gruppen har alltid rett

2. spørmål, kritikk er forbudt og nesten ikke lov i feminisme eller spørmål kan bare stilles i smalt vindu.

3. lederen i gruppen fyller tiden med tull og fantasier

4. alle gruppemedlemmer tror at de lider fra patriarki på en eller annen måte

5. gruppemedlemmer blir emosjonelt avhengige av lederen 

6. gruppemedlemmer blir straffet for feil oppførsel og belønnet for god oppførsel fra andre gruppemedlemmer og lederen

7. gruppemedlemmer og lederen gjør alle de som har feil "oppfatting" av verden onde og kun gruppemedlemmer vet bedre.

8. rekruttering av nye medlemmer er på basis av skape et falsk bilde av hva feminisme faktisk er i så postivt lys som mulig. 

9. tidligere medlemmer er oppfattet som aggressive og farlige     

....men de færreste som kaller seg feminister er med i noen gruppe......

Anonymkode: b4ab1...2c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, jeg er enig med deg. Jeg tror det er er resultat av at mennesker ikke er ærlige :-) vi har såååååå lyst, men vi ser ikke våre egne begrensninger. 

Min holdning til feminisme gjennom årene? Altså nei... Synes ikke feminisme hyller kvinnen, men reduserer oss til noe kjipt noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, PetterPanne skrev:



mind_blown.gif

Han der ser ut som han holder på å drukne.

Anonymkode: 76484...c03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
På 19.8.2016 den 12.56, AnonymBruker skrev:

Han der ser ut som han holder på å drukne.

Anonymkode: 76484...c03

snip

Endret av PetterPanne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, August 18, 2016 at 12.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid lurt på hvorfor kvinner egentlig lar seg overbevise av feminismen, og går inn for å stemme på partier som arbeider kun for dem. Bryr de ikke seg om landet, befolkningen eller noe?

Her har vi årsakene til at det er så farlig med feminisme:

1. Det skaper en ubalanse mellom menn og kvinner, fordi livene blir lettere for kvinner enn for menn. Det kan sees i mange stadier av livet.

2. Det får mødre til å bry seg mindre om sine sønner. De bli fortalt at gutter er så "priviligerte", men faktum er ikke slik. Det blir en skevhet i forhold til virkeligheten, og gjør at barna tar skade av det.

3. De bryr seg mindre om hele landet, og mer om sin egen inn-gruppe. Sistnevnte gruppe sine interesser er ikke alltid korrelert med resten av landet.

4. Det skaper hat, hat mot andre enn inn-gruppen eller de gruppene de ser på som sin fiende. Som regel er denne fienden innenlandske menn, ofte er de gode utelandske.

5. På grunn av skevhet i livsoppnåelse osv. blir færre gifte, færre får barn og flere blir skilt. Noe som er skadelig for alle, inkludert eventuelle barn.

6. Det er absolutt ingen årsak til at feminisme eksisterer i dag. Faktisk har kvinner det i gjennomsnitt bedre enn den resterende andelen. Faktisk ødelegger det svært mye både psykologisk og strukturelt.

7. Kvinner fordeler i samfunnet blir ignorert, slik som deres høyere verdi i samfunnets øyne. At de skal beskyttes osv., noe som er en stor fordel.

Hvorfor er egentlig kvinner i dag feminister, når det er så skadelig?

Anonymkode: 1ae13...29a

Du har som mange andre menn bommet totalt hva feminisme egentlig er. Du vet vel at det finnes en god del mannlige feminister også? Hvorfor langer du ikke ut mot dem også? Nei, fordi de er menn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

....men de færreste som kaller seg feminister er med i noen gruppe......

Anonymkode: b4ab1...2c7

Ta og smak på settingen din en gang til, feminister er en gruppe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, OPIgirl skrev:

Du har som mange andre menn bommet totalt hva feminisme egentlig er. Du vet vel at det finnes en god del mannlige feminister også? Hvorfor langer du ikke ut mot dem også? Nei, fordi de er menn. 

I følge svært mange feminister så er det ingen mannlige feminister, de er kalt feminist allays eller feminist tilhengere på norsk. Ikke for å si at mannlige feminister er et mindre problem en de kvinnelige.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Ta og smak på settingen din en gang til, feminister er en gruppe. 

Tøys! Feminister er enkeltindivider.

Anonymkode: 76484...c03

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tøys! Feminister er enkeltindivider.

Anonymkode: 76484...c03

"It is unfortunate that some feminists works agents collectivism feminism" Anita Sarkeesian: 'How to be a feminist' (All About Women 2015) Australia der flesteparten av prominente feminister var invitert. Der andre feminister klappet og hoyet på henne. 

Kvinner er enkeltindivider, men konsensus er bland feminister at de er en blokk som vet bedre hva som er bra for kvinner. Helt sprøe kvinner har tatt over merkenavet feminister, så vil ikke jeg med normal og jordbundet feminisme vinne imot flesteparten av feminister som er inter seksjonsale feminister som blir lært på uniene i dag.   

Uansett når du sier at du er feminist så definerer du deg selv med i en gruppe, så ja feminister er en gruppe. bare si Tøys så mange ganger du vil.  

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ElinX0Xpoliti skrev:

"It is unfortunate that some feminists works agents collectivism feminism" Anita Sarkeesian: 'How to be a feminist' (All About Women 2015) Australia der flesteparten av prominente feminister var invitert. Der andre feminister klappet og hoyet på henne. 

Kvinner er enkeltindivider, men konsensus er bland feminister at de er en blokk som vet bedre hva som er bra for kvinner. Helt sprøe kvinner har tatt over merkenavet feminister, så vil ikke jeg med normal og jordbundet feminisme vinne imot flesteparten av feminister som er inter seksjonsale feminister som blir lært på uniene i dag.   

  

Er feminister et merkenavn???

Det siste jeg har uthevet skjønte jeg ingenting av.

Anonymkode: 76484...c03

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er feminister et merkenavn???

Det siste jeg har uthevet skjønte jeg ingenting av.

Anonymkode: 76484...c03

kanskje du bør sette deg inn hva norske feminister gjør i kvinnes navn idag i Norge, og hvordan den er strukturert gjerne prøv å si at feminister er enkeltindivider på Kvinnefront siden.    

Kan du forklare til meg hva faktisk Marie Simonsen en av Norges mest prominente feminister faktisk mener om norske menn?  

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

52 minutter siden, ElinX0Xpoliti skrev:

Ta og smak på settingen din en gang til, feminister er en gruppe. 

Feminister er ikke en organisert gruppe, nei. Det finnes feministiske organisasjoner, men det betyr ikke at alle disse hverken samarbeider eller er enige med hverandre. De færreste som kaller seg feminoster er medlem av noen formell gruppe eller bevegelse.

Feminister er en gruppe på samme måte som bilister, frimerkesamlere eller aksjespekulanter er.

Anonymkode: b4ab1...2c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feminister er ikke en organisert gruppe, nei. Det finnes feministiske organisasjoner, men det betyr ikke at alle disse hverken samarbeider eller er enige med hverandre. De færreste som kaller seg feminoster er medlem av noen formell gruppe eller bevegelse.

Feminister er en gruppe på samme måte som bilister, frimerkesamlere eller aksjespekulanter er.

Anonymkode: b4ab1...2c7

dessverre så tar du feil, prøv å gå på twitter eller sosiale medier med feil type feminisme. Skulle ønske det var sånn, men den gamle feminismen har blitt erstattet med dagens "3 wave feminism" der PSTD og mikro aggresjon er behandlet med største seriøsitet.      

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, ElinX0Xpoliti skrev:

dessverre så tar du feil, prøv å gå på twitter eller sosiale medier med feil type feminisme. Skulle ønske det var sånn, men den gamle feminismen har blitt erstattet med dagens "3 wave feminism" der PSTD og mikro aggresjon er behandlet med største seriøsitet.      

For noe forbannet tull.

Anonymkode: b4ab1...2c7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe forbannet tull.

Anonymkode: b4ab1...2c7

Har du faktisk argumenter? Om det jeg har postulert er feil eller overdrevent på generaliteter, gjerne vis det.    

Endret av ElinX0Xpoliti
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...