Gå til innhold

Kunne du drept noen?


UkjentN

Anbefalte innlegg

Kunne du drept noen, hvis de gjorde deg noe ekstremt vondt?

Hva kunne det vært isåfall? Voldtekt, drept familiemedlem, drept bestevenn eller hard mobbing over flere år?

Og har du noen gang ønsket å drepe noen for noe de har gjort, i tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har i grunn ikke ønsket å drept noen. Eneste jeg kunne tenkt meg å tatt livet av dersom jeg hadde fått muligheten, er Kim young un. Da hadde muligens det regimet raknet i sømmene.

 

Men hvis noen hadde forsøkt å drepe noen jeg kjenner eller en uskyldig. Og jeg hadde kunnet avværge dette kun ved å ta livet av vedkommende, hadde jeg nok gjort det.

 

Hvis noen hadde tatt livet av en av mine nærmeste, er det også mulig at hatet hadde blitt større en fornuften.

 

Ett rart spm egentlig. Hvorfor spør du?

Anonymkode: bb911...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp,har en lang liste med folk som har vært slemme mot meg. Datoer også. Kunne drept 2 av mine exer. Og en kollega som var frekk mot meg 24/7/2011 kl 13:22. En annen kollega var slem i oktober 2015. Og alle som mobbet meg på barne/ungdomsskolen fortjener å dø.

Jeg er livredd norske menn pga det jeg har blitt utsatt for. Men jeg kommer ikke til å drepe noen,aldri. 

Anonymkode: f15a8...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp,har en lang liste med folk som har vært slemme mot meg. Datoer også. Kunne drept 2 av mine exer. Og en kollega som var frekk mot meg 24/7/2011 kl 13:22. En annen kollega var slem i oktober 2015. Og alle som mobbet meg på barne/ungdomsskolen fortjener å dø.

Jeg er livredd norske menn pga det jeg har blitt utsatt for. Men jeg kommer ikke til å drepe noen,aldri. 

Anonymkode: f15a8...18f

Haha, hva sa han kolegaen 24\72011 kl13:22 for noe?

 

Jeg ønsker ikke at noen skal myrdes. Men kriminelle som er i samme gate som f eks Breivik, skulle jeg ønske var i gapestokken 1 gang pr mnd. Helt seriøst.

Anonymkode: bb911...38c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker å tro at jeg kun hadde gjort det hvis det var i selvforsvar. 

 

Når det er sagt, jeg har heldigvis aldri opplevd å bli voldtatt, at ett nært familiemedlem har blitt drept eller lignende, så et slikt hat som kan komme av det har jeg heldigvis ikke kjent på mot noen. Håper selvsagt at det aldri kommer til å skje heller.

 

Det er flere personer her i verden som jeg er svært bitter mot, og som jeg i tankene tenker :heks: :sinna::murvegg::balltre::scorpis:om. Jeg tenker også i mitt stille sinn at den dagen svigermor dør, skal jeg :gratulerer: i pur glede på egenhånd,  men det er jo på et helt annet nivå. 

Anonymkode: c59b5...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke drept pga all den følelsen det vil medføre på meg, hadde blitt ødelagt for livet.

Jeg ønsker derimot død over voldtekts menn, pedofile, menn som slår kvinner, IS og min nabo. :klovn:

Anonymkode: 3898d...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, UkjentN skrev:

Kunne du drept noen, hvis de gjorde deg noe ekstremt vondt?

Hva kunne det vært isåfall? Voldtekt, drept familiemedlem, drept bestevenn eller hard mobbing over flere år?

Og har du noen gang ønsket å drepe noen for noe de har gjort, i tankene?

Ja jeg kunne drept. Men ikke av noen av de grunnen du lister opp. Jeg kunne drept andre lands soldater om de hadde invadert norsk territorium.

Jeg vet ikke hvorfor en geografisk grense oppe i Finnmark er viktigere enn menneskeliv, men det er det jeg er blitt lært opp/indoktrinert til.

 

Anonymkode: f9c3d...da3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i verden. Det nærmeste jeg kommer er å ha tråkket på en maur med vilje, og selv da fikk jeg kjeft.
Jeg kunne med andre ord ikke vært i millitæret.

Endret av fuglekvinnen__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg kunne ha gjort det i selvforsvar eller for å forsvare andre. Jeg var ikke klar over hvor totalt jeg kunne klikke før jeg havnet i en slik situasjon, men det viser seg at jeg er livsfarlig.

Jeg mener forøvrig ikke livsfarlig som en superhelt, men livsfarlig som en person som mister vettet og ikke slutter å slå.

Endret av Cathrine88
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kampen om tilværelsen tror jeg at jeg selvsagt kunne ha drept, noe jeg egentlig tror de fleste av oss kunne ha gjort. 

Det samme gjelder når det kommer til barnet mitt, jeg tror jeg fint kunne ha drept for å beskytte henne mot vold, voldtekt, drap eller for at hun skulle kunne overleve. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg vet ærlig ikke. har selvfølgelig tenkt tanken, men vet ikke om jeg ville vært i stand til å gjennomføre det.
hadde i så fall trolig vært med gift, eksplosiver etc så jeg ikke hadde trengt å se vedkommende i øynene.

Endret av herremann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drept min mor, i drømme. Jeg drømte at familien satt ved frokostbordet. Hun kom med stikk til meg som vanlig, og det rant over for meg. Jeg grep forskjærkniven, lente meg over bordet og stakk henne i halsen så blodet sprutet overalt. Jeg frydet meg og lo uhemmet. Morgenen etter var jeg litt forskrekket. Det var nok mange års frustrasjon som ble virkeliggjort i drømmen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja det tror jeg, en man hadde skadet mitt barn / voldtatt mitt barn, da dukker løvemamma opp å forvarer til døden.

Anonymkode: 823e1...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I selvforsvar, i forsvar av familie, ved voldtektsforsøk, eller som hevn på noen som hadde drept, voldtatt eller gjort permanent skade på mine nærmeste eller noe sånt, da kunne eg lett drept uten å nøle og eg tror egentlig ikkje det hadde veid noe særlig på meg i etterkant heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at jeg kunne drept i selvforsvar og i krig og helt sikker på at jeg kunne drept hvis noen skadet eller prøvde å skade barna mine alvorlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...