Gå til innhold

DreamFitMom to be !


DreamFitMom

Anbefalte innlegg

Vekta på lørdag viste 84,7 kg. Og det vil si minus 700 g fra forrige gang 😀👍 Veier meg hver lørdag, og forrige uke gikk jo egentlig ikke så bra iom at jeg spiste så mye snop 3 dager på rad. På lørdag så hadde jeg gjester så det ble litt lasagne, og gulrotkake og på søndag ble det noen kjeks men merker jeg trenger de pausene. Så lenge jeg ikke hiver i meg masse sånn som jeg gjorde før 🙄 

 

Idag har vært en god dag på matfronten, og treningsplanen er satt for resten av uka. Nå gjelder det å spise riktig og følge den planen. Må også bli flinkere til å drikke masse vann. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veiing skjedde på lørdagen og denne uken var det kun - 300 g. Kan ikke si jeg var fornøyd med skal ikke klage, det går i allefall nedover! 

Idag var jeg på treningssenteret og tok intervaller på mølla. Klarte bare 35 min før jeg gav opp men bedre enn ingenting. Imorgen blir det ikke noe trening pga legebesøk med barna men på onsdag skal jeg i en sykkeltime, og jeg gleder meg! 

Gruppetimer er noe av det beste jeg vet. Tida går fort ig når du først deltar i en time MÅ man fullføre. Men når jeg trener på egenhånd blir det fort kjedelig merker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten idag viste 84,8, hvilket betyr jeg har lagt på meg 100g:sur: 

Merker jeg blir irritert av at vekta har stått litt stille i det siste uansett om jeg gjør mye av det samme som jeg gjorde første ukene. Spiser ikke mye usunt og er generelt flink med både trening og kosthold. Kanskje bli enda flinkere, eller er det vanlig at det etter en stund stopper opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...