Gå til innhold

Kukbur/lås dominerende kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dama mi pleier å ha på meg dette, og har sex med andre menn, og vet at jeg ikke kan runke eller ha sex med andre jenter:P Når hun kommer hjem nypult må jeg alltid slikke henne ren hehe.

Anonymkode: c87a7...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dama mi pleier å ha på meg dette, og har sex med andre menn, og vet at jeg ikke kan runke eller ha sex med andre jenter:P Når hun kommer hjem nypult må jeg alltid slikke henne ren hehe.

Anonymkode: c87a7...4e1

Oi. Syntes du det er greit? Når du sier pleier er det slik at dette skjer ofte? Treffer hun noen faste eller tilfeldige?

Anonymkode: db49d...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi. Syntes du det er greit? Når du sier pleier er det slik at dette skjer ofte? Treffer hun noen faste eller tilfeldige?

Anonymkode: db49d...9ad

Hender ganske ofte ja. Varierer en del hvilke menn det er. Noen ganger faste og noen ganger tilfeldige. Hun sier hun må ha dette, så hva kan jeg gjøre?:P 

Anonymkode: c87a7...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hender ganske ofte ja. Varierer en del hvilke menn det er. Noen ganger faste og noen ganger tilfeldige. Hun sier hun må ha dette, så hva kan jeg gjøre?:P 

Anonymkode: c87a7...4e1

Hva tenker du om det og gir det deg noe?

har en innelåst mann som jeg mistenker at drømmer om å se meg i aksjon med en annen mann. Ikke meg imot og da gir det han også noe. Er bare redd jeg skal bli avhengig av det. Noe som det virker som din dame har🙈

Anonymkode: db49d...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hender ganske ofte ja. Varierer en del hvilke menn det er. Noen ganger faste og noen ganger tilfeldige. Hun sier hun må ha dette, så hva kan jeg gjøre?:P 

Anonymkode: c87a7...4e1

Du kan i NEI, du kan alltid si nei.. Tilogmed submissive har grenser for seg selv.. om du ikke liker dette, så si nei.. kom deg der i fra? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du om det og gir det deg noe?

har en innelåst mann som jeg mistenker at drømmer om å se meg i aksjon med en annen mann. Ikke meg imot og da gir det han også noe. Er bare redd jeg skal bli avhengig av det. Noe som det virker som din dame har🙈

Anonymkode: db49d...9ad

Det gir meg en følelse av en tiger innelåst i et bur. Så mye lyst å vilje som skal ut, men får ikke lov.. Hun sørger for at jeg kommer 1 gang i uka, men skulle ønske det var mer:P Hun har det fint sånn sett da. Gir meg noe i form ar jeg føler meg ydmyket og som en pyntegjenstand som hun bruker:P

Anonymkode: c87a7...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...