Gå til innhold

Kukbur/lås dominerende kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er en godt gift dame i midten av 30 årene. Har etter mannens ønske nøkkel til hans edlere deler. Jeg ønsker å høre om andre med samme erfaring eller innelåste menn.

Hvor lenge er han innelåst? Hva gjør dere for å dekke deres behov osv. Dere som ikke skjønner hva jeg mener over her trenger ikke ta dere bryet med å kommentere og spør

Anonymkode: db49d...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gir det deg som kvinne.

Anonymkode: 80dd6...12a

Hei

Det gir meg makt og det å ha makt over min manns orgasmer gir meg mange andre fordeler. Han gjør akkurat som jeg vil både offentlig og privat. I tillegg gir han meg masse deilig oralsex. Alt i håp om å få komme ut av buret sitt😉

Anonymkode: db49d...9ad

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett på ham en strapon for å tilfredstille deg! :) Har sett flere gjøre det. Det er både ydmykende, og ikke tilfredstillende for ham. 
Ellers bør buret av, sånn at han får vasket seg skikkelig, en gang til dagen (under oppsyn selvfølgelig, så han ikke gjør noe han ikke skal gjøre)
Hvor lenge er opp til dere, jeg har hørt om mannfolk som har vært innelåst i et år 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kukbur? :hoho::hoho::hoho: skarru sperre kuken hans inne i et bur? Stakkars kuk. :hoho: 

Anonymkode: a0282...58f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres jo ut som en genial løsning for alle de kvinnene som er redd for at mannen er utro...

jeg har aldri hørt om dette før, og ble innmari nysgjerrig på hvordan dette buret ser ut. Kan du linke til et bilde eller to et sted?

Anonymkode: 13900...edc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe vi vurderer men praktiserer. Det var han som kom med forslaget. Jeg er ikke redd for at han er utro. Var rett og slett en løsning for å innføre en ny dimensjon i sexlivet. Jeg har kontrollen over han. Som motytelse må jeg kle meg mer utfordrende og sexy samt at jeg må oppfylle en av hans fantasier. Spent på hva den er🙈😉

Anonymkode: db49d...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt største problem med hele konseptet med kystket, enten det er bur eller hengelås eller åssen det der fungerer, er at vedkommende som har på seg dette ikke får vasket seg....der.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 uker er deg lengste jeg har vært innelåst.  Den tredje uka er den værste er min erfaring, men dette er sikkert individuelt.... For å dekke madams behov er det oral sex og annet leketøy som gjelder....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, surre_sub skrev:

9 uker er deg lengste jeg har vært innelåst.  Den tredje uka er den værste er min erfaring, men dette er sikkert individuelt.... For å dekke madams behov er det oral sex og annet leketøy som gjelder....

Hei. 9 uker ja. Hvordan gjør du det med vask? Får du gnagsår? Har du noen tips til meg om hva jeg kan gjøre for min som er innelåst?

Anonymkode: db49d...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hei. 9 uker ja. Hvordan gjør du det med vask? Får du gnagsår? Har du noen tips til meg om hva jeg kan gjøre for min som er innelåst?

Anonymkode: db49d...9ad

Tenker på om det er noen ting du håper din keyholder skal gjøre men aldri gjør for deg. Noen ting som teaser deg ekstra mye osv.

Anonymkode: db49d...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vaskes daglig, men det skjer under tilsyn ;) gnagsår kommer fortest hvis mann bruker bur av plast, men de jeg blir påsatt er av stål, så det er ikke noe problem egentlig. 

når mann blir låst inn slik blir mann ekstra følsom for alle hint madam kommer med , så uansett hva du gjør vil du havdin manns fulle oppmerksomhet :) 

Hold han i bur en uke og prøv å gå litt rundt i kjole uten nåe under... Gi han noen små hint om tilstanden, tipper du bil få en reaksjon du ikke har sett før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, surre_sub skrev:

Må vaskes daglig, men det skjer under tilsyn ;) gnagsår kommer fortest hvis mann bruker bur av plast, men de jeg blir påsatt er av stål, så det er ikke noe problem egentlig. 

når mann blir låst inn slik blir mann ekstra følsom for alle hint madam kommer med , så uansett hva du gjør vil du havdin manns fulle oppmerksomhet :) 

Hold han i bur en uke og prøv å gå litt rundt i kjole uten nåe under... Gi han noen små hint om tilstanden, tipper du bil få en reaksjon du ikke har sett før :)

Takk for svar

utfordrende med vask og reisning på han samt at over flere uker kan det bli merker. Hvilket bur bruker du?

sliter selv med at jeg har lyst å ta den ut for ikke bare å få oralt😉

Anonymkode: db49d...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, kattepusen skrev:

Sett på ham en strapon for å tilfredstille deg! :) Har sett flere gjøre det. Det er både ydmykende, og ikke tilfredstillende for ham. 
Ellers bør buret av, sånn at han får vasket seg skikkelig, en gang til dagen (under oppsyn selvfølgelig, så han ikke gjør noe han ikke skal gjøre)
Hvor lenge er opp til dere, jeg har hørt om mannfolk som har vært innelåst i et år 

 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

sliter selv med at jeg har lyst å ta den ut for ikke bare å få oralt😉

Anonymkode: db49d...9ad

Svaret ligger altså i mitt forrige innlegg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe vi vurderer men praktiserer. Det var han som kom med forslaget. Jeg er ikke redd for at han er utro. Var rett og slett en løsning for å innføre en ny dimensjon i sexlivet. Jeg har kontrollen over han. Som motytelse må jeg kle meg mer utfordrende og sexy samt at jeg må oppfylle en av hans fantasier. Spent på hva den er🙈😉

Anonymkode: db49d...9ad

Tipper det er å se deg med en alfa. Din er jo en klar beta. Ikke bli overrasket. 

Anonymkode: 80dd6...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar

utfordrende med vask og reisning på han samt at over flere uker kan det bli merker. Hvilket bur bruker du?

sliter selv med at jeg har lyst å ta den ut for ikke bare å få oralt😉

Anonymkode: db49d...9ad

I disse digitale tider er det jo ikke noe problem å kontrollere selv om mann ikke er fysisk tilstede... 

Det er jo mulig å løslate han til ditt eget bruk ... 2 kondomer og bedøvelses krem på han gjør det jo ganske så vanskelig for han....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. august 2016 at 11.51, AnonymBruker skrev:

Tipper det er å se deg med en alfa. Din er jo en klar beta. Ikke bli overrasket. 

Anonymkode: 80dd6...12a

Hadde ikke vært meg imot. Han skulle fått oppfylt den, men spent på hvordan han skulle funnet en alfa😂

Anonymkode: db49d...9ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...