Gå til innhold

Synd på de som ikke har frisørblondt hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes alle hårfarger er fine på hver sin måte. Det handler bare om å vite hva man kler, og så liker jo folk forskjellige ting. Bare fordi du liker blondt hår, betyr det ikke at ALLE andre også gjør det.

Jeg er blond, men har hatt mørkebrunt hår i årevis før jeg gikk tilbake og jeg fikk like mye oppmerksomhet som brunette. Men for meg handler det ikke om å se bra ut for alle andre. 

Alle kler og liker forskjellige farger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg blir trist jeg, når jeg ser dere kommunegrå damer...

Gå til frisøren og få en fresh farge :)

Anonymkode: 4f1cf...03e

Dakkar liten

Du må ha ett dølt liv

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg kjedelig og vanlig med blondt hår  .Kler mye bedre en lys brun hårfarge.  Mørkt hår kler mye bedre øynene mine og får frem de unorske trekkene mine.   "Alle"  har jo blondt hår i en eller annen nyanse.  Den kjerringgrå fargen nå som har vært hot en bare heslig, godt det snart er over. 

Endret av DreamOn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere vil ødelegge håret deres med hjemmebleking, så gjør for all del det. Men en frisør har tross alt fagutdanning og vet hva de driver med.

Jeg vil absolutt anbefale å bleke håret for nordiske damer, da vi er skapt for å være blondiner.

Mørkt og rødt hår kler rett og slett ikke nordisk hud. Dere ser helt forferdelige ut. Sorry at jeg sier det altså, men dere har godt av å høre det. 

Anonymkode: 4f1cf...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri mer blondt hår på meg. Er naturlig platinablond, men har mørke øynebrun og håret mitt ser skikkelig fake ut når jeg har naturlig hårfarge på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere vil ødelegge håret deres med hjemmebleking, så gjør for all del det. Men en frisør har tross alt fagutdanning og vet hva de driver med.

Jeg vil absolutt anbefale å bleke håret for nordiske damer, da vi er skapt for å være blondiner.

Mørkt og rødt hår kler rett og slett ikke nordisk hud. Dere ser helt forferdelige ut. Sorry at jeg sier det altså, men dere har godt av å høre det. 

Anonymkode: 4f1cf...03e

Skapt for å være blondine, faktisk. 

Anonymkode: d0276...e60

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS :) 

Det er ikke vanlig å bli trist så ofte som du gjør. Dette kan du endre om du vil! Hvis du blir trist hver gang du ser noen uten frisørbleket hår må det skje ganske ofte. Det er ingen skam i å be om hjelp for tristheten din altså. Fastlegen er første steget. Ta kontakt, og forklar at du blir trist så ofte. Du behøver ikke ha det sånn som dette. Håper det ordner seg for deg :klem:

Anonymkode: 93e73...58b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere vil ødelegge håret deres med hjemmebleking, så gjør for all del det. Men en frisør har tross alt fagutdanning og vet hva de driver med.

Jeg vil absolutt anbefale å bleke håret for nordiske damer, da vi er skapt for å være blondiner.

Mørkt og rødt hår kler rett og slett ikke nordisk hud. Dere ser helt forferdelige ut. Sorry at jeg sier det altså, men dere har godt av å høre det. 

Anonymkode: 4f1cf...03e

Jasså, du mener det ja.

Jaja, så trist at nordiske jeg med mine hasselnøttbrune nordiske øyne og mitt naturlige hår spekket med rødpigmenter altså ser helt forferdelig ut :hoho:

 

 

 

Anonymkode: fbf6e...f0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil absolutt anbefale å bleke håret for nordiske damer, da vi er skapt for å være blondiner.

Anonymkode: 4f1cf...03e

Clueless much? Har du overhodet noen peiling på fordelingen av naturlig hårfarge i Norge?

Jeg har også hasselnøttbrune øyne og lyst brunt hår med mye rødpigmenter. Får striper om sommeren. Og fregner! Jeg elsker fregnene mine! Jeg har prøvd de fleste hårfarger, både naturlige og unaturlige, og har kommet frem til at det jeg kler best er enten en mørkere brunfarge, eller min naturlige farge (surprise, surprise...).

Jeg synes faktisk mer synd på flaskeblondinene som føler seg så kjedelige i sine naturlige farger. Det er jo ingenting som ser finere ut enn et par rosenrøde rett-fra-marka-kinn og et lite fregnedryss. Uansett hårfarge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jasså, du mener det ja.

Jaja, så trist at nordiske jeg med mine hasselnøttbrune nordiske øyne og mitt naturlige hår spekket med rødpigmenter altså ser helt forferdelig ut :hoho:

 

 

 

Anonymkode: fbf6e...f0e

Da er vi nokså like i fargene 😄 Det er ikke så ofte jeg ser andre jenter med rødt/rødbrunt hår og brune øyne 😀 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.8.2016 at 14.16, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at gutter elsker blondiner!

Brunetter og rødhårede... neh kjedelig og lite pent. NOrske jenter blir så bleke når de har sånn farge... 

BLondt er noe alle menn syns er sexy: Men ikke hjemmefarget eller naturlig, det er svært få som har en pen naturlig blond farge.

Jeg bleket det hos frisør og får lange blikk hver dag. Angrer ikke et sekund.

Anonymkode: 4f1cf...03e

:skratte::skratte::skratte:Hadde blondt hår en gang i tiden, merket ikke noe forskjell hos gutta. De sjekket meg opp okke som! Kan det ha noe med at jeg har noe mer enn hårfarge å tilby? ;) Selv er jeg brunette, blek og med grønne øyne. Blir alltid lagt merke til uansett hvor jeg er. Med mørkere hår kommer øynene mine bedre frem, drar frem sexyheten i meg rett og slett. Finnes for mange damer med overbleket hår, det er lite pent. Og jeg elsker at jeg er blek ;)

53207800a9cc24b35957772d43daaafa.jpgf5c7e71f541a0117fcca7381d9dacc90.jpg

Heller mørk, mystisk og sexy, enn å bleke i hjel håret og dermed bli som mange andre. Og forøvrig TS:

Funny-Trolling-funny-Fry-meme-trolling-I

Fra spøk til alvor; det som gjør noen sexy varierer fra person til person. For egen del definerer jeg ikke personens sexyness basert på hår. Da er det andre faktorer som spiller inn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere vil ødelegge håret deres med hjemmebleking, så gjør for all del det. Men en frisør har tross alt fagutdanning og vet hva de driver med.

Jeg vil absolutt anbefale å bleke håret for nordiske damer, da vi er skapt for å være blondiner.

Mørkt og rødt hår kler rett og slett ikke nordisk hud. Dere ser helt forferdelige ut. Sorry at jeg sier det altså, men dere har godt av å høre det. 

Anonymkode: 4f1cf...03e

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigress

Eg synest det er mykje penare med naturleg hårfarge enn bleika og farga hår, eg. Så og seie alle menneske kler den naturlege hårfargen sin best. Ein god klipp er mykje viktigare for at håret skal sjå flott ut, også mørkeblondt hår er fint med rett klipp og stell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.8.2016 at 23.31, Ardwinna skrev:

c99cf363146dcdcb30164f7fd764955ca12f9301

Hun ser jo ut som en mann.

Anonymkode: d01af...17d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jolene skrev:

:skratte::skratte::skratte:Hadde blondt hår en gang i tiden, merket ikke noe forskjell hos gutta. De sjekket meg opp okke som! Kan det ha noe med at jeg har noe mer enn hårfarge å tilby? ;) Selv er jeg brunette, blek og med grønne øyne. Blir alltid lagt merke til uansett hvor jeg er. Med mørkere hår kommer øynene mine bedre frem, drar frem sexyheten i meg rett og slett. Finnes for mange damer med overbleket hår, det er lite pent. Og jeg elsker at jeg er blek ;)

53207800a9cc24b35957772d43daaafa.jpgf5c7e71f541a0117fcca7381d9dacc90.jpg

Heller mørk, mystisk og sexy, enn å bleke i hjel håret og dermed bli som mange andre. Og forøvrig TS:

Funny-Trolling-funny-Fry-meme-trolling-I

Fra spøk til alvor; det som gjør noen sexy varierer fra person til person. For egen del definerer jeg ikke personens sexyness basert på hår. Da er det andre faktorer som spiller inn.

Den blondinen har et klassisk tilfelle av hjemmebleket hår! Ikke pent!

Får man det gjort hos frisør, blir det gjort skikkelig uten at håret blir slitt eller får feil nyanse i forhold til ansiktet.
Den blondinen var søt hun, men hun burde hatt mindre fillers i leppene og valgt en annen nyanse. Øynene burde hun markert litt mindre, men hatt mer øyeskygge i stedet som hun tonet godt opp i globalen, og hun burde fått påstøpt falske vipper, for hun hadde absolutt kledd å hatt store øyevipper. Øyebrynene har hun vært uheldig med, her er de trolig tatovert på og er altfor tynne. Jeg er ikke fan av slike tykke som er på moten heller, de skal se naturlige ut, hun burde heller ha tegnet d forsiktig opp med øyebrynspudder i en gråbrun nyanse, og påført bryngele for å få et stelt utseende på brynene. Hårklippen var heller ikke pen, det ser ut som det er hun selv som har gått amok foran speilet.
Igjen sier jeg, gå til frisør.

Anonymkode: 4f1cf...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere vil ødelegge håret deres med hjemmebleking, så gjør for all del det. Men en frisør har tross alt fagutdanning og vet hva de driver med.

Jeg vil absolutt anbefale å bleke håret for nordiske damer, da vi er skapt for å være blondiner.

Mørkt og rødt hår kler rett og slett ikke nordisk hud. Dere ser helt forferdelige ut. Sorry at jeg sier det altså, men dere har godt av å høre det. 

Anonymkode: 4f1cf...03e

Rart at 90% av alle som her sett meg med både mørkt og lyst hår syns jeg kler mørkt hår best da?   Syns egentlig selv jeg bare kledde det lyse håret når jeg var brun, blek så jeg bare utvasket og tam ut. Jeg er naturlig mørk blond.  Mange kvinner ser både slitne og dratt ut med lyst hår, spesielt når det er farget i feil tone, noe lyst hår ofte er i tillegg til å se både slitt og ødelagt ut.  

Håret blir ikke ødelagt mer hjemme med hjemmebleking enn med bleking hos frisøren. De bruker akkurat de sammen kjemikaliene som man bruker hjemme.  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig tydelige trekk i ansiktet, høye kinnben, mørke bryn, mørke vipper osv. Med blondt hår blir alt veldog blast, hudtonen blir helt rar, trekkene mine passer ikke til håret, ser ut som jeg har på en parykk liksom... Med mørkebrunt hår derimot er jeg en skikkelig skjønnhet. :) Får ekstremt mye oppmeksomhet fra menn, blir ofte sjekket opp på dagen, blikk, kommentarer, i sosiale samlinger, vil alltid guttene snakke med meg, så jeg tror jeg klarer meg fint jeg. :) 

Anonymkode: 8b0a4...8ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har veldig tydelige trekk i ansiktet, høye kinnben, mørke bryn, mørke vipper osv. Med blondt hår blir alt veldog blast, hudtonen blir helt rar, trekkene mine passer ikke til håret, ser ut som jeg har på en parykk liksom... Med mørkebrunt hår derimot er jeg en skikkelig skjønnhet. :) Får ekstremt mye oppmeksomhet fra menn, blir ofte sjekket opp på dagen, blikk, kommentarer, i sosiale samlinger, vil alltid guttene snakke med meg, så jeg tror jeg klarer meg fint jeg. :) 

Anonymkode: 8b0a4...8ca

Det kan jo være at du ser billig og villig ut?
 

Anonymkode: 4f1cf...03e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Jolene skrev:

Hadde blondt hår en gang i tiden, merket ikke noe forskjell hos gutta. De sjekket meg opp okke som! Kan det ha noe med at jeg har noe mer enn hårfarge å tilby? ;) Selv er jeg brunette, blek og med grønne øyne. Blir alltid lagt merke til uansett hvor jeg er. Med mørkere hår kommer øynene mine bedre frem, drar frem sexyheten i meg rett og slett. Finnes for mange damer med overbleket hår, det er lite pent. Og jeg elsker at jeg er blek ;)

Det er vel ikke hårfargen som gjør at du blir lagt merke til, du er vel bare generelt heldig med utseendet

Anonymkode: 71011...ed3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...