Gå til innhold

Synd på de som ikke har frisørblondt hår


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg blir trist jeg, når jeg ser dere kommunegrå damer...

Gå til frisøren og få en fresh farge :)

Anonymkode: 4f1cf...03e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så eneste hår fargene er frisørblondt, eller kommunegrå?

Jeg farger ikke håret, og har verken blondt eller kommunegrå. Har hatt blondt hår en gang i livet, og det kledde jeg virkelig ikke.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sly skrev:

Halleluja! Gjør noe for folkehelsen du ogsp, farg håret!

Ja, tenk så mye penere og gladere¨folk hadde vært. Er du klar over hvor stor forskjell det er på en naturlig blondine og en som har gjort det hos frisør? Blondt hår er pent det, men naturlig blir kjedelig og selvfarget blir enten for lyst eller ujevnt.

Er du brunette er du kjedelig, gå til frisør og få deg noen lyse striper for å live opp håret.

Folk rundt deg blir glad av å se på deg!

Nå blir jeg bare trist :(

 

Anonymkode: 4f1cf...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, momo skrev:

Så eneste hår fargene er frisørblondt, eller kommunegrå?

Jeg farger ikke håret, og har verken blondt eller kommunegrå. Har hatt blondt hår en gang i livet, og det kledde jeg virkelig ikke.

Det er en grunn til at gutter elsker blondiner!

Brunetter og rødhårede... neh kjedelig og lite pent. NOrske jenter blir så bleke når de har sånn farge... 

BLondt er noe alle menn syns er sexy: Men ikke hjemmefarget eller naturlig, det er svært få som har en pen naturlig blond farge.

Jeg bleket det hos frisør og får lange blikk hver dag. Angrer ikke et sekund.

Anonymkode: 4f1cf...03e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg blir trist jeg, når jeg ser dere kommunegrå damer...

Gå til frisøren og få en fresh farge :)

Anonymkode: 4f1cf...03e

Mener du det? Eller er det ironi?

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenk så mye penere og gladere¨folk hadde vært. Er du klar over hvor stor forskjell det er på en naturlig blondine og en som har gjort det hos frisør? Blondt hår er pent det, men naturlig blir kjedelig og selvfarget blir enten for lyst eller ujevnt.

Er du brunette er du kjedelig, gå til frisør og få deg noen lyse striper for å live opp håret.

Folk rundt deg blir glad av å se på deg!

Nå blir jeg bare trist :(

 

Anonymkode: 4f1cf...03e

Tuller du?

Skal jeg farge håret fordi at folk rundt meg blir glad over å se på meg?

Hva om jeg selv er mest glad over å ha naturlig "kjedelig" hår?

Mener du likevel at jeg skal farge det fordi andre evt synes det er penest?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at gutter elsker blondiner!

Brunetter og rødhårede... neh kjedelig og lite pent. NOrske jenter blir så bleke når de har sånn farge... 

BLondt er noe alle menn syns er sexy: Men ikke hjemmefarget eller naturlig, det er svært få som har en pen naturlig blond farge.

Jeg bleket det hos frisør og får lange blikk hver dag. Angrer ikke et sekund.

Anonymkode: 4f1cf...03e

Jeg ser grusom ut med blondt hår. Og kler utrolig mye bedre mitt brune hår. Og jeg har aldri hatt problemer, med å få oppmerksomhet fra menn.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AryaKillie

Jeg er ikke blond og har aldri vært det. Men har godt humør, er et oppegående menneske og har det svært bra med meg selv😊 Noe TS kanskje ikke har......?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det får meg til å undre er hva som ligger bak tanken på å skrive det.. Altså hva er meningen med det innlegget, hva er målet?

Er du en frisør som har svært lite å gjøre og som håper på at resultatet av innlegget ditt vil føre til at de kommunegrå kommer løpende inn døra hos deg for å la deg bruke opp blekemidler som ligger å støver ned. 

Elleeer er du en eller ei som liker de frisørblonde svært godt men som ikke blir likt tilbake av noen av dem selv så derfor er det et forsøk på å "lage" flere av dem i håp om at en av de vil biter på hos deg. 

Kanskje dette er din måte å manipulere noen kommunegrå som du kjenner til å gjøre det du vil,  en person som du vet er aktiv her inne som mest sannsynlig vil lese innlegget ditt og som du kanskje håper at lar seg påvirke..

Gurimalla!! Så undrende og forundret jeg ble nå.. :nigo:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, momo skrev:

Så eneste hår fargene er frisørblondt, eller kommunegrå?

Jeg farger ikke håret, og har verken blondt eller kommunegrå. Har hatt blondt hår en gang i livet, og det kledde jeg virkelig ikke.

Trådstarter har et godt poeng, ingen som liker grå mus.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at gutter elsker blondiner!

Brunetter og rødhårede... neh kjedelig og lite pent. NOrske jenter blir så bleke når de har sånn farge... 

BLondt er noe alle menn syns er sexy: Men ikke hjemmefarget eller naturlig, det er svært få som har en pen naturlig blond farge.

Jeg bleket det hos frisør og får lange blikk hver dag. Angrer ikke et sekund.

Anonymkode: 4f1cf...03e

Gratulerer med ny og fin farge:) Håper frisøren din leser tråden!

Jeg stripet håret hos frisør i mange år. Har nå gått tilbake til min naturlige farge, ble sjokkert over hvor mørkt det egentlig er naturlig. Kjedelig, jada. Men da har jo du en konkurrent mindre å bekymre deg over, og jeg slipper oppmerksomhet.

Vinn vinn for alle:))

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Forundret.. skrev:

 

Det får meg til å undre er hva som ligger bak tanken på å skrive det.. Altså hva er meningen med det innlegget, hva er målet?

Er du en frisør som har svært lite å gjøre og som håper på at resultatet av innlegget ditt vil føre til at de kommunegrå kommer løpende inn døra hos deg for å la deg bruke opp blekemidler som ligger å støver ned. 

Elleeer er du en eller ei som liker de frisørblonde svært godt men som ikke blir likt tilbake av noen av dem selv så derfor er det et forsøk på å "lage" flere av dem i håp om at en av de vil biter på hos deg. 

Kanskje dette er din måte å manipulere noen kommunegrå som du kjenner til å gjøre det du vil,  en person som du vet er aktiv her inne som mest sannsynlig vil lese innlegget ditt og som du kanskje håper at lar seg påvirke..

Gurimalla!! Så undrende og forundret jeg ble nå.. :nigo:

Jeg lurte også på dette! Jeg falt ned på;

Dette er et menneske som har svidd av litt for mange tusen kroner på et frisørbesøk, og som nå vil forsøke å rettferdiggjøre valget sitt.

Anonymkode: d965d...6c9

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner virkelig ikke hvorfor kvinner skal bleke håret sitt. Brunetter og mørkhårede kan være like vakre (eller vakrere i mine øyne ;)).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ellers takk. Har andre, mer morsomme, ting å bruke pengene mine på, enn å gå rundt å se ut som resten av den kvinnelige befolkning her i byen.

Anonymkode: ef7c7...2c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenk så mye penere og gladere¨folk hadde vært. Er du klar over hvor stor forskjell det er på en naturlig blondine og en som har gjort det hos frisør? Blondt hår er pent det, men naturlig blir kjedelig og selvfarget blir enten for lyst eller ujevnt.

Er du brunette er du kjedelig, gå til frisør og få deg noen lyse striper for å live opp håret.

Folk rundt deg blir glad av å se på deg!

Nå blir jeg bare trist :(

 

Anonymkode: 4f1cf...03e

 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, tenk så mye penere og gladere¨folk hadde vært. Er du klar over hvor stor forskjell det er på en naturlig blondine og en som har gjort det hos frisør? Blondt hår er pent det, men naturlig blir kjedelig og selvfarget blir enten for lyst eller ujevnt.

Er du brunette er du kjedelig, gå til frisør og få deg noen lyse striper for å live opp håret.

Folk rundt deg blir glad av å se på deg!

Nå blir jeg bare trist :(

 

Anonymkode: 4f1cf...03e

Ja herregud, tenk så tragisk om andre menneskers økonomiske prioriteringer gjør deg trist. Slått deg at ikke verden kretser rundt deg, og at enkelte verdsetter andre ting enn et slående vakkert ytre? Få deg et liv, fjott! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Syns du tenker litt vel svart-hvitt, jeg.

Nå gjenstår det bare å se om du forstår ironien i nettopp den setningen :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en grunn til at gutter elsker blondiner!

Brunetter og rødhårede... neh kjedelig og lite pent. NOrske jenter blir så bleke når de har sånn farge... 

BLondt er noe alle menn syns er sexy: Men ikke hjemmefarget eller naturlig, det er svært få som har en pen naturlig blond farge.

Jeg bleket det hos frisør og får lange blikk hver dag. Angrer ikke et sekund.

Anonymkode: 4f1cf...03e

Er oransje kjedelig??? Eg synast blondt&ubrukt er kjedelig, men oransje? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Minitroll skrev:

Gratulerer med ny og fin farge:) Håper frisøren din leser tråden!

Jeg stripet håret hos frisør i mange år. Har nå gått tilbake til min naturlige farge, ble sjokkert over hvor mørkt det egentlig er naturlig. Kjedelig, jada. Men da har jo du en konkurrent mindre å bekymre deg over, og jeg slipper oppmerksomhet.

Vinn vinn for alle:))

Jeg gjorde også som deg. Men håret var så tykt og vokste så fort at jeg sluttet etter noen år med lange frisørbesøk hver tredje uke.

Hjemmefarging, det var noe jeg aldri turde å begynne med mens jeg hadde frisørstriper.

Nå har jeg begynt med det, håret blir mørk/kald gyllenblondt med spill i, og ser langt bedre ut enn da jeg gikk til frisør. Billigere er det, og jeg kan ta det når det passer.

Anonymkode: d965d...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, QQbaby skrev:

Trådstarter har et godt poeng, ingen som liker grå mus.

Åjoda!

6543005-grey-mouse.jpg

Anonymkode: 613c6...6d7

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...