Gå til innhold

Hvorfor velger flere og flere menn Asiatiske koner?


Royruwen

Anbefalte innlegg

Ja, som kjent, så må alle barn og unge stå ansvarlig for sine foreldres handlinger. Det er også ønskelig at de får det trykt opp i trynet så ofte som mulig.

Anonymkode: 54116...d9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, absinthia skrev:

I innlegget mitt snakket jeg ikke bare om de som forsøker å få seg dame, men de som er der for å kjøpe sex også. Det gis en fremstilling som at kvinner står for en større andel av sexturisme enn menn, men det stemmer jo ikke, selv i Gambia har de menn som er sexturister. 

Synes det er greit nok at folk forsøker å finne seg en dame fra Asia, når de sliter hjemme, bare de behandler henne godt. Dessverre så er disse damene godt representert på krisesentrene, fordi noen av mennene som " importerer" dem ser mer på dem som en gjenstand enn som et eget menneske. Selv menn som har vært i forhold med norske kvinner og ikke har noen forhistorie med å mishandle, kan finne på å utsette disse damene for vold. 

Det finnes en del forskning på dette, kan google det, så finner jeg nok noe jeg fant frem i en noen tråd.

Selvsagt stemmer det, eller har du noe relevant forskning å vise til? Nei? Ok.

Anonymkode: 0cf30...6ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, absinthia skrev:

I innlegget mitt snakket jeg ikke bare om de som forsøker å få seg dame, men de som er der for å kjøpe sex også. Det gis en fremstilling som at kvinner står for en større andel av sexturisme enn menn, men det stemmer jo ikke, selv i Gambia har de menn som er sexturister. 

Synes det er greit nok at folk forsøker å finne seg en dame fra Asia, når de sliter hjemme, bare de behandler henne godt. Dessverre så er disse damene godt representert på krisesentrene, fordi noen av mennene som " importerer" dem ser mer på dem som en gjenstand enn som et eget menneske. Selv menn som har vært i forhold med norske kvinner og ikke har noen forhistorie med å mishandle, kan finne på å utsette disse damene for vold. 

Det finnes en del forskning på dette, kan google det, så finner jeg nok noe jeg fant frem i en noen tråd.

HEIII DU! !

Nå får du faen meg slutte å generalisere. 

Det er jaggu meg mange menn som blir mishandlet av norske kvinner og kommer på krisesenter også! Vær klar over det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Royruwen skrev:

HEIII DU! !

Nå får du faen meg slutte å generalisere. 

Det er jaggu meg mange menn som blir mishandlet av norske kvinner og kommer på krisesenter også! Vær klar over det!

Det er ikke mange nei sett i forhold til hva menn finner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Royruwen skrev:

HEIII DU! !

Nå får du faen meg slutte å generalisere. 

Det er jaggu meg mange menn som blir mishandlet av norske kvinner og kommer på krisesenter også! Vær klar over det!

Jeg generaliserer ikke, dette er tuftet på data.

 http://www.bt.no/meninger/Kjoper-kvinner-med-bytterett-2413304.html

 
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, O.G. skrev:

Enn å påstå at kvinner kjøper mer sex enn menn, slik som du gjorde. Skam deg.

Ikke nok med at kvinner KJØØØØPER sex. Neida, jaggu er det mange som SEEEELGER sex også.

Også synes noen det er rart at en del menn ønsker en flukt fra dette svineriet. En del menn havner også på krisesenter etter både fysisk og psykisk vold fra kvinnen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Royruwen skrev:

Ikke nok med at kvinner KJØØØØPER sex. Neida, jaggu er det mange som SEEEELGER sex også.

Også synes noen det er rart at en del menn ønsker en flukt fra dette svineriet. En del menn havner også på krisesenter etter både fysisk og psykisk vold fra kvinnen.

Og menn kjøper kvinner med bytterett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, O.G. skrev:

Du vet jeg elsker deg bittelitt?

Så  hærlig, jeg kan importere deg nordover, så skal du få vaske huset mitt! ;)  

❤️❤️❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, O.G. skrev:

Enn å påstå at kvinner kjøper mer sex enn menn, slik som du gjorde. Skam deg.

Enn å påstå at menn kjøper mer sex enn kvinner, slik som du gjorde. Skam deg.

Anonymkode: 0cf30...6ae

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, absinthia skrev:

Så  hærlig, jeg kan importere deg nordover, så skal du få vaske huset mitt! ;)  

❤️❤️❤️❤️

Du, jeg sitter her med en diger villa på 400kvm som må vaskes, så her har jeg mer å gjøre. 

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Enn å påstå at menn kjøper mer sex enn kvinner, slik som du gjorde. Skam deg.

Anonymkode: 0cf30...6ae

Men det er jo sant, ikke en påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, O.G. skrev:

Det er ikke mange nei sett i forhold til hva menn finner på.

Tydelig hvor ignorat du er over hva kvinner finner på. Over 50% av misshandling i hjemmet blir begått av kvinner, så du burde holde godt kjeft om menn på denne fronten når dere til tross for å bedrive mest vold har flest voldsmottak der mennhar nesten ingen.

Anonymkode: 0cf30...6ae

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig hvor ignorat du er over hva kvinner finner på. Over 50% av misshandling i hjemmet blir begått av kvinner, så du burde holde godt kjeft om menn på denne fronten når dere til tross for å bedrive mest vold har flest voldsmottak der mennhar nesten ingen.

Anonymkode: 0cf30...6ae

Statisikk på det<?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tydelig hvor ignorat du er over hva kvinner finner på. Over 50% av misshandling i hjemmet blir begått av kvinner, så du burde holde godt kjeft om menn på denne fronten når dere til tross for å bedrive mest vold har flest voldsmottak der mennhar nesten ingen.

Anonymkode: 0cf30...6ae

Her har jeg mer forskning til deg som du kan lese deg opp på : Vold og voldtekt i Norge 

https://www.regjeringen.no/contentassets/a0f79a10854045c68770c5408e2b3d66/nkvts_vold-voldtekt-2014.pdf?id=2227457

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn er ikke for likestilling de vil ha en kone som  steller hjemme og lager mat. Derfor dra de hjem primitive kvinner, slaver om du vil.

Anonymkode: 61382...e0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enn å påstå at menn kjøper mer sex enn kvinner, slik som du gjorde. Skam deg.

Anonymkode: 0cf30...6ae

Her er mer statistikk til deg: http://forskning.no/sex-kjonn-og-samfunn-seksualitet/2010/03/horekunder-pa-uforetrygd 

Hvor stor andel av sexkjøperne som var menn, finner du ut, dersom du leser litt nedover. 

Hvorfor sjekker du ikke forskning, før du velger å stå på en påstand i all evighet? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler vel bare om hvor sårbar man er og hvor gjerne man vil bli anerkjent og likt for den man er.  I den vestlige verden er man mer materialistisk og opptatt av velstand og fasade. De som kanskje ikke når helt opp er mer fristet til å velge en dame/mann som gir de den oppmerksomheten de gjerne vil og har ønsket. Noen finner ekte kjærlighet, andre er ikke så heldige. 

Dette spørsmålet er like kjedelig som: hvorfor velger noen menn tjukk dame? Eller; hvorfor velger noen kvinner en høy mann. Like kjedelig, men like enkelt lar folk seg provosere. Går det virkelig ikke an å like forskjellige mennesker? Jeg tviler på at det er fler og fler som gjør dette. Om Ts mener det er et problem er det vel noe han/hun legger merke til fordi det er der han/hun har fokus. Om Ts valgte å ha fokus på noe annet, så hadde vel "problemet" flyttet seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Leonaen skrev:

Det handler vel bare om hvor sårbar man er og hvor gjerne man vil bli anerkjent og likt for den man er.  I den vestlige verden er man mer materialistisk og opptatt av velstand og fasade. De som kanskje ikke når helt opp er mer fristet til å velge en dame/mann som gir de den oppmerksomheten de gjerne vil og har ønsket. Noen finner ekte kjærlighet, andre er ikke så heldige. 

Dette spørsmålet er like kjedelig som: hvorfor velger noen menn tjukk dame? Eller; hvorfor velger noen kvinner en høy mann. Like kjedelig, men like enkelt lar folk seg provosere. Går det virkelig ikke an å like forskjellige mennesker? Jeg tviler på at det er fler og fler som gjør dette. Om Ts mener det er et problem er det vel noe han/hun legger merke til fordi det er der han/hun har fokus. Om Ts valgte å ha fokus på noe annet, så hadde vel "problemet" flyttet seg.

Nå må du rulle inn! Dette handler ikke om utseendet. Du sammenligne med at noen liker tykke folk og andre liker tynne...

Det handler om hvilket samfunn vi ønsker og om vi vil gi avkall på kjernefamilien pga at norske kvinber I større og større grad ikke evner å ta seg av barn, mann og hjem.

Det handler om verdier. Størst verdi for norske kvinner er karriere, status og penger. En asiatisk kone er en stolt kone. Hun er sjefen I hjemmet! Er det så merkelig at norske menn stusser over at kvinner ikke verdsetter familien I samme grad som før?

Er det så attraktivt med en norsk kvinne som sender unga I barnehage og varter opp med frossen pizza?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Royruwen skrev:

Nå må du rulle inn! Dette handler ikke om utseendet. Du sammenligne med at noen liker tykke folk og andre liker tynne...

Det handler om hvilket samfunn vi ønsker og om vi vil gi avkall på kjernefamilien pga at norske kvinber I større og større grad ikke evner å ta seg av barn, mann og hjem.

Det handler om verdier. Størst verdi for norske kvinner er karriere, status og penger. En asiatisk kone er en stolt kone. Hun er sjefen I hjemmet! Er det så merkelig at norske menn stusser over at kvinner ikke verdsetter familien I samme grad som før?

Er det så attraktivt med en norsk kvinne som sender unga I barnehage og varter opp med frossen pizza?

Mener du at norske fedre ikke sender ungene i barnehage? De fleste menn jeg kjenner,mer sjeleglad for at kona tjener penger, ellers måtte de ha klart seg med mindre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...