Gå til innhold

Orgasme av trange bukser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest saratool
Den 23.8.2016 at 16.09, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde selv (har bare lest denne tråden), og det funket. Men var alene hjemme og i en ikke så trang shorts. Tror ikke jeg hadde turt å gjøre noe sånt offentlig.

Anonymkode: ae5be...315

takk for tipset :) jeg prøvde shorts selv i går. det fungerte egentlig bedre for å onanere. den kunne jeg dra ordentlig opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innleggene til saratool lyder mer en en dårlig fantasi skrevet av en mann, spør du meg. Jeg tviler ikke på at det er mulig å få orgasme av buksene sine, noen er jo bare hyperorgasmiske, men alle disse beskrivelsene er bare kleint å lese. Det lyder veldig tilgjort.

 

For å besvare HI. Nei, jeg har ikke opplevd dette. Men jeg liker ikke å dra sømmen opp i mellom kjønnsleppene heller, da jeg ikke liker å gå rundt med cameltoe, og få fittelukt i alle buksene mine. Det er nok å vaske trusene hver dag, om jeg ikke må vaske buksene i tillegg fordi det lukter mus i skrittet på dem.

Anonymkode: 19737...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, August 23, 2016 at 21.38, AnonymBruker skrev:

Tror ikke vi menn kan få orgasme av at buksa er stram. Men noen ganger når jeg går med tights. Så tar dama og gnir meg hard og onanerer meg utenpå tightsen til jeg kommer. Ikke lett å stå på beina da. Men det er vel det hun syns er morro med det. Samt at jeg ofte kommer gjennom tightsen.

Anonymkode: 42122...136

Hørtes deilig ut å bli gnidd hardt å onanert utenpå tightsen til du får orgasme. Skjer ganske ofte dette da:P

Er det deiligere enn vanlig onanert går, de gangene du knekker sammen? Spruter det gjennom tightsen? Hørtes kraftig ut:P

Anonymkode: 830ae...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19.8.2016 at 16.02, AnonymBruker skrev:

Vanligvis setter jeg meg ned når jeg merker orgasmen bygge seg opp. Setter meg litt sånn lent med ryggen mot ryggstøtten, setter meg ut på kanten å strekker ut beina så sømmen sklir opp å presser mot klitoris, tar tak i buksen i hempene å trekker den opp, smårykker å strammer kroppen min når orgasmen kommer. Noen ganger skjelver jeg, andre ganger rister jeg ganske heftig. 

Når jeg er alene å ingen er å se rundt meg,  hender det jeg legger meg ned på benken når jeg merker orgasmen nærmere seg. Da strammer jeg buksen helt opp i skrittet å jukker å gnir meg heftig mot sømmen, til jeg eksploderer. Da går det så hardt at jeg stønner ganske mye å rister heftig.

Anonymkode: 830ae...72f

Jeg fikk orgasme av å lese dette. Takk :)

Anonymkode: 136fe...171

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke henge ut noen, eller beskylde noen for noe som helst, men denne diskusjonen inneholder mye rart. Vil bare mane til mistenksomhet, det må vel være lov.

Endret av zaco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, zaco skrev:

Skal ikke henge ut noen, eller beskylde noen for noe som helst, men denne diskusjonen inneholder mye rart. Vil bare mane til mistenksomhet, det må vel være lov.

Klart det er lov til å mane til mistenksomhet. Men dette er vel både ganske ufarlig å heller ikke uvanlige hendelser. Det er tema som er langt mer mistenkelige her inne, enn denne tråden.

Anonymkode: 830ae...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest saratool
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Innleggene til saratool lyder mer en en dårlig fantasi skrevet av en mann, spør du meg. Jeg tviler ikke på at det er mulig å få orgasme av buksene sine, noen er jo bare hyperorgasmiske, men alle disse beskrivelsene er bare kleint å lese. Det lyder veldig tilgjort.

 

For å besvare HI. Nei, jeg har ikke opplevd dette. Men jeg liker ikke å dra sømmen opp i mellom kjønnsleppene heller, da jeg ikke liker å gå rundt med cameltoe, og få fittelukt i alle buksene mine. Det er nok å vaske trusene hver dag, om jeg ikke må vaske buksene i tillegg fordi det lukter mus i skrittet på dem.

Anonymkode: 19737...9c3

i hvilken innlegg har jeg skrevet så mye om hvordan jeg får orgasme av det? tror du blander meg med de andre innleggene her. å gå rundt med camel toe ser jeg ikke noe galt i. ikke synes jeg det lukter så mye fitte av de buksene jeg får camel toe av heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart det er lov til å mane til mistenksomhet. Men dette er vel både ganske ufarlig å heller ikke uvanlige hendelser. Det er tema som er langt mer mistenkelige her inne, enn denne tråden.

Anonymkode: 830ae...72f

Ikke uvanlig? Jeg har til gode å se trangbuksede jenter gå rundt i byen mens de hyler og skriker. Bortsett fra når Justin Bieber er i byen.

Anonymkode: a4083...c1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke uvanlig? Jeg har til gode å se trangbuksede jenter gå rundt i byen mens de hyler og skriker. Bortsett fra når Justin Bieber er i byen.

Anonymkode: a4083...c1a

Hahahaha, det kan du si. Er nok ikke veldig vanlig at dem hyler å skriker, men at noen kan få orgasme sånn, er garantert. Å sikkert ganske få som får orgasme offentlig.

Anonymkode: 830ae...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
1 minutt siden, lipgloss skrev:

Denne tråden er jo bare tull fra ende til annen.

TROLL

Hvorfor dro du den opp, da? Den er gammel.

Anonymkode: 4124f...c06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Underdanie

Det er ikke min tråd å mye virker kanskje litt i overkant mye fantasi.

Er noe i dette, men mer opptatt av å høre andres syn på at jeg eller andre for alt jeg vet, blir kåt av trange jeans på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hørtes deilig ut å bli gnidd hardt å onanert utenpå skinnbukse  Jeg gør det af og til selv og det er dejligt at mærke spermen i skinnuksen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...