Gå til innhold

Orgasme av trange bukser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest saratool
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og vi som trodde det var narkomane som satt og skalv på benkene rundt omkring i byen må tydeligvis tro om igjen :P

Et råd: Skaff dere større bukser, eller hold dere hjemme.

Anonymkode: a4083...c1a

om jeg har lyst til å gå i en trang bukse som av og til gir meg orgasme så gjør jeg det. jeg sitter ikke å skjelver på en benk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og vi som trodde det var narkomane som satt og skalv på benkene rundt omkring i byen må tydeligvis tro om igjen :P

Et råd: Skaff dere større bukser, eller hold dere hjemme.

Anonymkode: a4083...c1a

Må vel si meg helt enig med Saratool. Vi er jo ikke noen skjelvende narkovrak bare fordi at det skjer at vi får orgasme av å gå i trange bukser.

Jeg går i veldig trange bukser å har en stil å look som stramme jeans passer perfekt til. Jeg kommee ikke til å endre stilen å kjøpe større bukser fordi jeg får orgasmr i dem. Syns egentlig det i grunnen er ganske så digg.

Anonymkode: 830ae...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.8.2016 at 20.19, AnonymBruker skrev:

Kan nok tenke på noe romantisk, men kommer også av seg selv litt fordi buksen strammer å gnisser mot gode punkter:) Skjer ofte helt ukontrolert, memen merker det skjer å må sette meg ned å strekker kroppen ut på benken å noen ganger klarer jeg ikke å holde igjen å drar buksen opp å presser i mot sømmen å stivner å strammer kroppen min liggende i det orgasmen kommer. Sitrer å skjelver å rister samtidig. 

Har nok veldig lett for å få orgasme ellers også.

Anonymkode: 830ae...72f

Når man har så lett for å få orgasme, vil det ikke være andre situasjoner også som kan bli litt pikante?

Jeg tenker på f.eks. dusjing, boblebad, sykling, hestridning, vibrering i buss/bil etc. 

Kan du få orgasmer av andre ting også?

Anonymkode: 09c2a...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg går i slike bukser så strammer det så mye at jeg spenner meg i en bue og hyler/skriker. 

Anonymkode: 6b40e...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når man har så lett for å få orgasme, vil det ikke være andre situasjoner også som kan bli litt pikante?

Jeg tenker på f.eks. dusjing, boblebad, sykling, hestridning, vibrering i buss/bil etc. 

Kan du få orgasmer av andre ting også?

Anonymkode: 09c2a...3d4

Jo, det har skjedd at litt pikante situasjone har oppstått. Fått orgasme mange ganger med dusjen, men tar ikke typ fellesdusj da. Fikk en gang orgasme i boblebad med en vennegjeng. Litt vin å masse bobler fikk blodet å lysten til å sitre. Jeg stivnet helt å hikstet å stønnet når jeg strammet kroppen å ristet da orgasmen kom.

Alle skjønte hva som skjedde, hikstet andpusten å fikk igjen pusten å sa litt for å lite brydd å snakket det vekk. Jeg fikk jammen meg orgasme gitt.

Så deilig da, hørte jeg dem si.

Har også fått orgasme noen ganger inne i prøverommet dem gangene jeg har vrikket meg inn i helt stramme jeans. Kleint for jeg har hikstet å en gang ramla jeg på gulvet. Tror ingen skjønte det, bare at jeg sleit så med å få på megenhånd buksen.

Skjedde en gang jeg rei også, risting skikkelig trang ridebukse fikk det til å gå for meg.

Så ja, endel kleine settings har skjedd ja.

Anonymkode: 830ae...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg går i slike bukser så strammer det så mye at jeg spenner meg i en bue og hyler/skriker. 

Anonymkode: 6b40e...7e4

Deilig da, når det skjer:)

Anonymkode: 830ae...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det har skjedd at litt pikante situasjone har oppstått. Fått orgasme mange ganger med dusjen, men tar ikke typ fellesdusj da. Fikk en gang orgasme i boblebad med en vennegjeng. Litt vin å masse bobler fikk blodet å lysten til å sitre. Jeg stivnet helt å hikstet å stønnet når jeg strammet kroppen å ristet da orgasmen kom.

Alle skjønte hva som skjedde, hikstet andpusten å fikk igjen pusten å sa litt for å lite brydd å snakket det vekk. Jeg fikk jammen meg orgasme gitt.

Så deilig da, hørte jeg dem si.

Har også fått orgasme noen ganger inne i prøverommet dem gangene jeg har vrikket meg inn i helt stramme jeans. Kleint for jeg har hikstet å en gang ramla jeg på gulvet. Tror ingen skjønte det, bare at jeg sleit så med å få på megenhånd buksen.

Skjedde en gang jeg rei også, risting skikkelig trang ridebukse fikk det til å gå for meg.

Så ja, endel kleine settings har skjedd ja.

Anonymkode: 830ae...72f

:fnise:

Anonymkode: 7025e...553

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 19. august 2016 at 17.00, stan skrev:

Jeg er fortsatt litt i tvil. Kan du poste en video som demonstrerer at dette virker?

Jeg prøvde selv (har bare lest denne tråden), og det funket. Men var alene hjemme og i en ikke så trang shorts. Tror ikke jeg hadde turt å gjøre noe sånt offentlig.

Anonymkode: ae5be...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest saratool
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde selv (har bare lest denne tråden), og det funket. Men var alene hjemme og i en ikke så trang shorts. Tror ikke jeg hadde turt å gjøre noe sånt offentlig.

Anonymkode: ae5be...315

det funker veldig godt. ble også litt hektet etter denne tråden. var ute i går og kjøpte meg en ny dongeri bukse som var så trang at jeg knapt fikk den på. den satt godt i skrittet akkurat sånn som de andre buksene jeg kan få orgasme av. hun som jobbet i butikken sa at den kanskje var litt trang i skrittet. men kjøpte de uansett og gikk hjem med de. suksess ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde selv (har bare lest denne tråden), og det funket. Men var alene hjemme og i en ikke så trang shorts. Tror ikke jeg hadde turt å gjøre noe sånt offentlig.

Anonymkode: ae5be...315

Jeg har gått med for trenge bukser, men orgasme har jeg ikke fått av dem. Kanskje det bare er en damegreie?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, stan skrev:

Jeg har gått med for trenge bukser, men orgasme har jeg ikke fått av dem. Kanskje det bare er en damegreie?

Tror man må være i "moduset" og innstilt på å få det. Jeg går ofte i trange bukser uten at jeg tenker over sex, og da kommer ingen organsme. Men jeg ønsker ikke å få orgasme på offentlig sted, har vel ganske god kontroll.

Anonymkode: ae5be...315

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøvde selv (har bare lest denne tråden), og det funket. Men var alene hjemme og i en ikke så trang shorts. Tror ikke jeg hadde turt å gjøre noe sånt offentlig.

Anonymkode: ae5be...315

Funker nok for dem som er i moduser, også for gutt. Når en ikke for trang shorts funker kan du jo sjekke med stramme bukser også, vil nok funke bra:)

Anonymkode: 830ae...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, saratool skrev:

det funker veldig godt. ble også litt hektet etter denne tråden. var ute i går og kjøpte meg en ny dongeri bukse som var så trang at jeg knapt fikk den på. den satt godt i skrittet akkurat sånn som de andre buksene jeg kan få orgasme av. hun som jobbet i butikken sa at den kanskje var litt trang i skrittet. men kjøpte de uansett og gikk hjem med de. suksess ;) 

Deilig følelse å kjenne den stramme buksen stramme deilig rundt beina å skrittet:)

Kult med inspirasjon til å kjøpe enda strammere bukser. Deilig å få orgasme i den nye buksen på vei hjem.

Hvilke merke å størrelse kjøpte du i går? Har du noe favoritt merke og størrelse?

Kjøpte selv en helt superstram skinnbukse i går. De var kjempevanskelig å få på å 3 orgasmer som fikk det til å svimle:P

Anonymkode: 830ae...72f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, stan skrev:

Jeg har gått med for trenge bukser, men orgasme har jeg ikke fått av dem. Kanskje det bare er en damegreie?

Ja du må gå motsatt vei. Romslige bukser og så klipper du hull i lommene... :lur: 

Edit: Kanskje små batteridrevne lekesaker i tillegg er det som får deg over toppen... :fnise:

Endret av Uredd
kom på mer tøys...
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Uredd skrev:

Ja du må gå motsatt vei. Romslige bukser og så klipper du hull i lommene... :lur: 

Ja det har jeg prøvd. Funker bra. Best var det nok bak i bussen midt på natta når alle andre sov. Kjæresten på tidspunktet stakk hånden sin ned i lomma, og oppdaget at det var et stort hull i lomma. Hun begynte å kose der inne, og det endte jo med at det var ganske klissete i buksa. Det er omtrent det eneste jeg husker fra turen nå 30 år senere  ☺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke vi menn kan få orgasme av at buksa er stram. Men noen ganger når jeg går med tights. Så tar dama og gnir meg hard og onanerer meg utenpå tightsen til jeg kommer. Ikke lett å stå på beina da. Men det er vel det hun syns er morro med det. Samt at jeg ofte kommer gjennom tightsen.

Anonymkode: 42122...136

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det har skjedd at litt pikante situasjone har oppstått. Fått orgasme mange ganger med dusjen, men tar ikke typ fellesdusj da. Fikk en gang orgasme i boblebad med en vennegjeng. Litt vin å masse bobler fikk blodet å lysten til å sitre. Jeg stivnet helt å hikstet å stønnet når jeg strammet kroppen å ristet da orgasmen kom.

Alle skjønte hva som skjedde, hikstet andpusten å fikk igjen pusten å sa litt for å lite brydd å snakket det vekk. Jeg fikk jammen meg orgasme gitt.

Så deilig da, hørte jeg dem si.

Har også fått orgasme noen ganger inne i prøverommet dem gangene jeg har vrikket meg inn i helt stramme jeans. Kleint for jeg har hikstet å en gang ramla jeg på gulvet. Tror ingen skjønte det, bare at jeg sleit så med å få på megenhånd buksen.

Skjedde en gang jeg rei også, risting skikkelig trang ridebukse fikk det til å gå for meg.

Så ja, endel kleine settings har skjedd ja.

Anonymkode: 830ae...72f

Hvor gammel er du, og hvor lenge har du vært slik? Høres ganske utrolig ut, når man tenker på hvor mange kvinner som må slite for å få orgasme i det hele tatt. 

Bare for å spørre om det også; får du like lett orgasme av vanlig sex? 

Anonymkode: 09c2a...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100%naturlig
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du, og hvor lenge har du vært slik? Høres ganske utrolig ut, når man tenker på hvor mange kvinner som må slite for å få orgasme i det hele tatt. 

Bare for å spørre om det også; får du like lett orgasme av vanlig sex? 

Anonymkode: 09c2a...3d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, 100%naturlig skrev:
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du, og hvor lenge har du vært slik? Høres ganske utrolig ut, når man tenker på hvor mange kvinner som må slite for å få orgasme i det hele tatt. 

Bare for å spørre om det også; får du like lett orgasme av vanlig sex? 

Anonymkode: 09c2a...3d4

Akkurat blitt 21. Vært sånn siden jeg begynte å gå i stramme bukser, ca 11-12 tenker jeg. Jeg fikk min første orgasme av stramme bukser, skjedde plutselig, husker jeg stønna mye. Mine venninner lurte litt på hva som skjedde? Viste ikke jeg heller, sa bare at det ble så intenst deilig i tissen. Jeg har blitt mer følsom med årenr, spes siste 2-3 årene.

Ellers får jeg veldig lett orgasme ved vanlig sex også:)

Anonymkode: 830ae...72f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/23/2016 at 16.56, stan skrev:

Jeg har gått med for trenge bukser, men orgasme har jeg ikke fått av dem. Kanskje det bare er en damegreie?

Det er ikke noen damegreie, det er den rareste r****-tråden ever. 

Anonymkode: a4083...c1a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...