Gå til innhold

Hvor mange brukere har du ignorert på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingen, og kan ikke med mine beste evner skjønne at jeg skulle gidde å ignorere noen.

Ja jeg er uenig i mye som skrives av enkelte brukernavn, men det er da deres rett til å provosere og å bli provosert.

Om vi bare skal godta visse meninger/ytringer så blir verden ett fattig sted.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man blokkerer andre brukere fordi man ikke tåler deres synspunkter, bør man kanskje vurdere å forlate forumet? Slik jeg ser det burde den funksjonen ikke være mulig.

Anonymkode: 66e40...4d7

Tror sjeldent det går i at man ikke tåler andres synspunkter. Jeg blokkerer brukeren jeg har blokkert fordi forumet har mye høyere nivå uten denne brukerens innlegg og bidrag i tråder etter min mening

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 stk. Jeg har ikke vært her så lenge, men jeg innså at jeg raskt ville miste lysten til å fortsette hvis jeg hver gang jeg logget inn skulle møtes av kvinnehat og rabiat kverulering. Jeg har ikke ord for å beskrive hvor lei jeg er av sånt. Jeg må forholde meg til sånne folk til daglig i rl, og trenger et fristed. Jeg trives mye bedre her nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Det er helt fjernt for meg å skulle bli så provosert av noen på et internettforum at jeg må blokkere vedkommende. Så 0. 

Å bli provosert er da ikke eneste årsak til at man velger å ignorere brukere. 

Selv har jeg ignorert innlegg fra 28 brukere (merk: dette er kun menn, og her står samme person bak flere av brukerne), samt signaturen til en et stort antall brukere. Brukerne som jeg har ignorert innleggene til er rett og slett ikke verdt min tid. Brukerne som jeg har ignorert signaturen til har rett og slett en signatur som tar mye plass og som gjerne er veldig fargerik. 

Anonymkode: 9d319...ef2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man blokkerer andre brukere fordi man ikke tåler deres synspunkter, bør man kanskje vurdere å forlate forumet? Slik jeg ser det burde den funksjonen ikke være mulig.

Anonymkode: 66e40...4d7

De fleste ignorerer vel brukere som ikke bidrar med noe konstruktivt i debatten. 

Jeg ser ikke hvorfor det umiddelbart blir konkludert med at man "ikke tåler deres synspunkter", eller at man blir så provosert av dem at man ignorerer dem (slik som noen andre har forklart det med). Jeg synes det er en lettvint måte å forklare det med. 

Anonymkode: 9d319...ef2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bergtekjen

Eg har ignorert åtte brukarar. Alle fordi eg såg på dei som brukarar som berre er ute etter å tulle og skreiv useriøse innlegg. Eg trur kanskje det var ein som hadde litt meir seriøse innlegg innimellom, men dei innlegga var ikkje verdt det.
Eg ignorerar ikkje brukarar fordi eg er uenige med dei eller blir provosert av innlegga deires som det virkar som at nokre trur er einaste grunnen til å ignorere folk.

I tillegg har eg ignorert signaturen til fem stykker, som regel fordi den tok for mykje plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg har kommet opp i 5 stk., og de er alle oppført som menn.

 Anonymkode: bb535...39d

 Jeg ignorerer ingen.

 Det er bare å overse de verste idiotene...

Anonymkode: b1aac...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man blokkerer andre brukere fordi man ikke tåler deres synspunkter, bør man kanskje vurdere å forlate forumet? Slik jeg ser det burde den funksjonen ikke være mulig.

Anonymkode: 66e40...4d7

Hei, og velkommen til forumet. Jeg skjønner at du er ny her :)

Du vil nok også etter hvert merke at det er brukere som egentlig ikke har noen synspunkter, men som snur kappen etter vinden bare for å få provosert flest mulig. Det er også brukere som konsekvent utelater å diskutere tema, som gjør seg dumme, og som det rett og slett ikke er verdt å bruke tid på, fordi de ikke er interessert i en diskusjon.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 Jeg ignorerer ingen.

 Det er bare å overse de verste idiotene...

Anonymkode: b1aac...7aa

Ofte er det nok å bare overse, men noen tar ekstremt mye plass og starter mange innlegg om samme tema og avsporer tråder ved å forsøke å få de til å dreie seg om seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aamu skrev:

Ingen fysisk, men det pleier å være endel tråder jeg ignorerer. Ignorerer også dustete svar.

Nemlig!

Dersom jeg legger merke til en eller annen tulling, som har opprettet enda en tråd om ett eller annet tullball - og tittelen sier vel egentlig sitt.

Da er det en temmelig smal sak å ikke klikke på akkurat den tråden..... :)

Anonymkode: b1aac...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sikker på jeg ignorerte et par, men når jeg nå gikk på profilen, er det ingen i Ignorer listen. Da har de vel forsvant / slettet seg som brukere? 

Anonymkode: 57871...0c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Petra75 skrev:

Hei, og velkommen til forumet. Jeg skjønner at du er ny her :)

Du vil nok også etter hvert merke at det er brukere som egentlig ikke har noen synspunkter, men som snur kappen etter vinden bare for å få provosert flest mulig. Det er også brukere som konsekvent utelater å diskutere tema, som gjør seg dumme, og som det rett og slett ikke er verdt å bruke tid på, fordi de ikke er interessert i en diskusjon.

 

Det tenkte jeg og :fnise:

Anonymkode: 20d18...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ser jeg ingen svar i tråden? Har jeg ignorert alle kanskje?????

Anonymkode: 3a29a...169

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har blokkert 1 mann.

Og ca tatt bort signaturen til 10-15 brukere.

Anonymkode: 5a7d6...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups, tror jeg har blokkert signaturer helt og holdent. Det var ikke meningen, men har ikke savnet dem heller egentlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frida skrev:

Ups, tror jeg har blokkert signaturer helt og holdent. Det var ikke meningen, men har ikke savnet dem heller egentlig. 

Kan man det?

Hvordan gjør man det?

Signaturer synes jeg er irrtirrende, spesilet når de er store og/eller fargerike.

Anonymkode: 5a7d6...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan man det?

Hvordan gjør man det?

Signaturer synes jeg er irrtirrende, spesilet når de er store og/eller fargerike.

Anonymkode: 5a7d6...f11

Jeg aner ikke, men jeg må ha gjort det for jeg ser ingen signaturer og det gjorde jeg før. Enig i at det er irriterende med de store og fargerike. Men det er sikkert noen her som kan dette og kan forklare hvordan du blokkerer signaturer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...