Gå til innhold

Hvor mange brukere har du ignorert på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Jeg har ikke blokkert noen. Lurer dog på hvor mange som har blokkert meg.

Har på følelsen at du har havnet på noens liste, ja :ler:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kun én i løpet av fem år på forumet. Men det hender at jeg svarer likevel, for jeg ser jo innleggene i siteringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, applestories skrev:

Har på følelsen at du har havnet på noens liste, ja :ler:

Jeg kan ikke forstå hvorfor. Jeg ser på meg selv som en fornuftens vokter blant masse fortapte sjeler her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Jeg kan ikke forstå hvorfor. Jeg ser på meg selv som en fornuftens vokter blant masse fortapte sjeler her.

Klart du er det, at folk ikke klarer å skjønne det er fullstendig uforståelig. :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååå! Jeg blir så nysgjerrig på hvem dere har blokkert!! :sur:

Anonymkode: 20d18...439

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke blokkert noen, liker å ha alles vinkler av en sak, og det går jo ikke dersom enkelte blir blokkert. Har uansett aldri blitt så provosert av noen på nett at jeg har villet blokkere de. Ihvertfall ikke på et nettforum der man kan være så anonym som man bare vil - her skal man jo uansett ta ting med en klype salt (eller en neve med salt iblant). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er litt forskjell på hver enkelt brukers forventning til hvordan man skal bruke et forum og hvor grensene går for hva som er et seriøst innlegg med mening eller bare et forsøk på å provosere enkelte av de andre brukerne. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jeg har blokkert. Men det er et par stykker som bare presenterer søppel som jeg ignorerer innleggene til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert en person som fortsatte å si stygge ting til meg igjen og igjen, selv etter at jeg hadde sagt meg ferdig med diskusjonen.

Ut ifra navnet å dømme var det en kvinne. 

Anonymkode: 6152a...63c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkert ei, hun gnåler mye i et par tråder jeg synes er veldig underholdende, og hun ødela mye av moroa. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man blokkerer andre brukere fordi man ikke tåler deres synspunkter, bør man kanskje vurdere å forlate forumet? Slik jeg ser det burde den funksjonen ikke være mulig.

Anonymkode: 66e40...4d7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man blokkerer andre brukere fordi man ikke tåler deres synspunkter, bør man kanskje vurdere å forlate forumet? Slik jeg ser det burde den funksjonen ikke være mulig.

Anonymkode: 66e40...4d7

Jeg tåler andres synspunkter, men du blir ganske lei når den samme personen kommer med nøyaktig de samme 'provoserende' kommentarene i absolutt alle tråder om et visst tema over flere år. Det går heller ikke an å diskutere med vedkommende ettersom svarene alltid er av typen 'God dag mann. Økseskaft!'

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4stk. 3 av dem har tydeligvis slettet seg en eller annen gang for de står bare oppført som Gjest i lista og jeg vet jeg aldri har blokkert brukeren som hadde det som nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man blokkerer andre brukere fordi man ikke tåler deres synspunkter, bør man kanskje vurdere å forlate forumet? Slik jeg ser det burde den funksjonen ikke være mulig.

Anonymkode: 66e40...4d7

Jeg tåler andre synspunkter, men orker ikke kverulanter, som kjent mangler de nesten alltid humor også. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...