Gå til innhold

Hvor mange brukere har du ignorert på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet opp i 5 stk., og de er alle oppført som menn.

Anonymkode: bb535...39d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3-5. Alle menn. Som henger her MYE og forsøpler alle tråder med bitterhet mot damer og en dæsj rasisme. Hadde vært ålreit om de forsvant fra hele forumet. 

Anonymkode: dbeec...ffe

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Jeg liker at folk har ulike meninger. Selv der jeg blir provosert.

Anonymkode: 6fd36...bb5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ganske mange,15 eller noe slik. Men tror ikke alle er aktive her inne lenger. Og lista har blitt lenger de siste ukene. Har dukket opp ganske mange irriterende nye brukere i det siste, og de som pleier ha mange profiler blir alle ignorert, og da blir lista lang. 

Anonymkode: be0e7...e6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen, men er på nippet til å ignorere 1-2 brukere som stadig vekk sporer av og kommer med "morsomheter".

Anonymkode: 8275e...88f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Jeg demonstrerer ikke for  alle og enhver at der er brukere jeg har et anstrengt forhold til å møte på. Når jeg ser dem har svart i en tråd jeg kan svare i, så snur jeg og går ut av tråden. Svarer de meg, så svarer jeg enten tilbake eller unngår å kommentere kranglefanters kommentarer. 

Anonymkode: 47204...00f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Kan bli provosert av noen men liker å lese hva folk har å si

Dessuten kan det være at de sier en ting jeg ikke liker i en tråd, men noe jeg er enig i et annet sted.

Endret av Raiu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært fan av å lukke øynene for ting jeg ikke liker. Også det som vekker avsky kan lære oss noe mer om andre mennesker og verden for øvrig

Anonymkode: 80fb6...aa4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ignorert 1 bruker som hele tiden dukker opp med nye brukernavn og irriterer meg så jeg får omtrent får kløe i magen. 

Ellers har jeg blokkert for noen signaturer (tickere for barn og hvor lenge man har vært sammen osv)

Anonymkode: 799f8...f9a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NotNaomi

Har aldri vurdert å blokkere noen. Nå blir jeg heller ikke så provosert at jeg må reagere på ting jeg syns er helt bak mål heller,jeg klarer fint å overse. Dessuten syns jeg det er interessant med folk som mener noe helt annet enn meg,og det kan tilmed være inspirerende og også få meg til å tenke nøyere over ting. Det er heller ikke sånn at om en bruker har en mening jeg syns er helt på jorde i en sak,har sånne meninger i andre saker. Syns det er både befriende og underholdende med sære,ekstreme og rare ytringer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt fjernt for meg å skulle bli så provosert av noen på et internettforum at jeg må blokkere vedkommende. Så 0. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2. En mann og en dame. Begge er veldig til å kverulere og vanskelig å diskutere med. Pluss mannen prøver ofte å provosere. Sånt gidder ikke jeg. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer når dere blokkerer folk? Ser dere ikke innleggene deres? Ser dere dersom noen siterer dem, eller forsvinner svarene til andre også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, applestories skrev:

Hva skjer når dere blokkerer folk? Ser dere ikke innleggene deres? Ser dere dersom noen siterer dem, eller forsvinner svarene til andre også?

Hvis de blir sitert, ser vi det.

Anonymkode: bb535...39d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...