Gå til innhold

Hvor mange brukere har du ignorert på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bossa Nova
42 minutter siden, canacas skrev:

Mye av forakten kommer fra menn som ikke ser det selv. Det er slitsomt nok irl. Å bli snakket til som en "liten jente". Jeg er ikke konfliktsky, men er så lei. 

Uff, jeg forstår deg. Men jeg synes du virker så hyggelig og klok, og forumet trenger sånne som deg  :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

På 15.8.2016 den 22.14, AnonymBruker skrev:

Ingen. Jeg liker at folk har ulike meninger. Selv der jeg blir provosert.

Anonymkode: 6fd36...bb5

Enig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire-fem stykker. Ikke fordi de har andre meninger enn meg, men fordi de skal dreie alle mulige tråder til å handle om seg selv og sine besettelser. 

Anonymkode: abb16...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3.

Jeg ignorer ikke folk som har andre meninger, men fordi de forsøpler tråder med trolling og tull. Men kan fortsatt ofte lese innleggene deres siden mange siterer dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man blokkerer en person, da er det også slik at man ikke kan motta pm fra brukeren? Og, hvis man har blokkert personen, er det da også slik at den brukeren ikke kan se mine innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Jeg opererer ikke med skylapper, og tåler fint at andre står for idiotiske ting.

Anonymkode: 61310...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Silfen skrev:

Da må du også blokkere for pm. Den kan se dine innlegg. 

Ah, ok. Da skal den aldri få muligheten til å vise sin patetiske lille penis i min innboks igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Elaine Marley skrev:

3.

Jeg ignorer ikke folk som har andre meninger, men fordi de forsøpler tråder med trolling og tull. Men kan fortsatt ofte lese innleggene deres siden mange siterer dem. 

Samme her. Blokkerer heller ikke folk med motsatte meninger og blir sjeldent provosert av sånt. Men trolling er bare kjedelig og i veien

Anonymkode: 45bf0...08e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 stykker, haha! Jeg orker ikke å lese folk som enten er ekstremt rasistiske eller ekstremt kvinnefiendtlige, eller folk som bare er gærne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4/26/2017 den 20.28, sol87 skrev:

Jeg orker ikke å lese folk som enten er ekstremt rasistiske eller ekstremt kvinnefiendtlige, eller folk som bare er gærne. 

Samme her også er det for å minne meg på å ikke svare troll. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingenting2

Jeg er nok litt sadistisk, får meg ikke til å blokkere. Hvorfor vil jeg meg selv så vondt å lese innleggene egentlig? Ikke er de skrevet godt, konstruktivt, fornuftig, knapt et snev av virkelighet og det dårlige skriftspråket... uff. Men nei, ikke blokkert noen. Vet jeg burde. De er min tålmodighetstest hele gjengen av kvinnehatende små menn! :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 26.4.2017 den 19.28, sol87 skrev:

18 stykker, haha! Jeg orker ikke å lese folk som enten er ekstremt rasistiske eller ekstremt kvinnefiendtlige, eller folk som bare er gærne. 

Samme her.

Anonymkode: a7151...2da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ignorert syv stykker, menn og kvinner. Innleggene deres er bare tull som jeg ikke gidder lese eller scrolle over. De er bare så totalt uinteressante. 

Anonymkode: 918b0...58b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...