Gå til innhold

Hvor mange brukere har du ignorert på kvinneguiden?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke ignorert noen, men det er noen brukere sine innlegg jeg overser når jeg ikke er i veldig godt/tålmodig humør.

Anonymkode: 21dfd...b62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Frida skrev:

Jeg aner ikke, men jeg må ha gjort det for jeg ser ingen signaturer og det gjorde jeg før. Enig i at det er irriterende med de store og fargerike. Men det er sikkert noen her som kan dette og kan forklare hvordan du blokkerer signaturer. 

Ok, takk :)

Anonymkode: 5a7d6...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan man det?

Hvordan gjør man det?

Signaturer synes jeg er irrtirrende, spesilet når de er store og/eller fargerike.

Anonymkode: 5a7d6...f11

Fant det ut. Du går til Kontoinstillinger

                             så velger du signatur

                          øverst til venstre står: "Vis signaturer?"    og der slår du av. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blokkerten bruker. Det handlet ikke om at jeg ikke tålte brukerens meninger, men at denne personen ble veldig ekkel på pm og truet med både det ene og det andre. Jeg ville være i fred fra han og blokkerte. 

Anonymkode: 4d917...ec8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Frida skrev:

Fant det ut. Du går til Kontoinstillinger

                             så velger du signatur

                          øverst til venstre står: "Vis signaturer?"    og der slår du av. 

Takk :)

Anonymkode: 5a7d6...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blokkerten bruker. Det handlet ikke om at jeg ikke tålte brukerens meninger, men at denne personen ble veldig ekkel på pm og truet med både det ene og det andre. Jeg ville være i fred fra han og blokkerte. 

Anonymkode: 4d917...ec8

Herlighet så ekkelt! Hadde du chattet med han en stund eller gjorde han det bare helt plutselig?

Anonymkode: 20d18...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Petra75 skrev:

Hei, og velkommen til forumet. Jeg skjønner at du er ny her :)

Du vil nok også etter hvert merke at det er brukere som egentlig ikke har noen synspunkter, men som snur kappen etter vinden bare for å få provosert flest mulig. Det er også brukere som konsekvent utelater å diskutere tema, som gjør seg dumme, og som det rett og slett ikke er verdt å bruke tid på, fordi de ikke er interessert i en diskusjon.

 

Ikke ment som spørsmål til deg, men nå ble jeg egentlig litt nysgjerrig på om AB innlegg fra en blokkert bruker også blir blokkert....?

Anonymkode: 80fb6...aa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ignorert noen. Hvis det er brukere jeg ikke har sansen for, overser jeg bare innleggene deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ment som spørsmål til deg, men nå ble jeg egentlig litt nysgjerrig på om AB innlegg fra en blokkert bruker også blir blokkert....?

Anonymkode: 80fb6...aa4

Det tviler jeg på at er mulig, for da vil jo de som har blokkert kun 1 bruker, forstå at det er denne som har skrevet det anonyme innlegget.

Anonymkode: 71234...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det tviler jeg på at er mulig, for da vil jo de som har blokkert kun 1 bruker, forstå at det er denne som har skrevet det anonyme innlegget.

Anonymkode: 71234...454

Fordi: Når det kommer et innlegg fra en bruker man har valgt å skjule innlegg fra, kommer det opp valgmuligheter der du kan velge å lese innlegget allikevel.

Anonymkode: 71234...454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sjørøveren

Har måttet blokkert noen som har vert ufine og frekk, men har ikke blitt plaget igjenn enda så nå er det ingen. Bryr meg ikke om å blokkere fremmede brukere på internett pga innleggene deres eller meningene deres. Så dum er jeg ikke. Alle har sin egen mening og kan for meg skrive hva de vil så lenge de ikke mobber noen. Men når det gjelder mobbing og plaging av folk blir det noe annet. Et sted går grensa!

Endret av Sjørøveren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det var en regel på hvor mange brukere en person kan ha på kvinneguiden. Akkurat den brukeren jeg har ignorert får ny bruker oftere enn andre mennesker skifter underbukse

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ment som spørsmål til deg, men nå ble jeg egentlig litt nysgjerrig på om AB innlegg fra en blokkert bruker også blir blokkert....?

Anonymkode: 80fb6...aa4

Nei, fordi alle innlegg som er postet med @AnonymBruker har dette felles brukernavnet : @AnonymBruker , uansett hvem som har skrevet innleggene.

Anonymkode: 71234...454

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg forsøkte å blokkere en bruker en gang, men med stadig nye profiler ble det umulig å holde følge etterhvert. De brukerne jeg vurderer å blokkere er av typen som tar over diskusjoner også (fordi "alle" andre reagerer også og/eller fordi de siterer andre mye for å krangle) - og når de blir sitert hele tiden får man mye med seg likevel. Blir egentlig mer irriterende, for diskusjonen blir usammenhengende og man får ikke med seg hvorfor det sporet av i utgangspunktet.

Ideelt sett skulle det vært mulig å ignorere brukere, ignorere svar som siterer dem og ikke få frem den boksen der det står at man kan velge å se innlegget likevel. Det er ikke et stort savn, det er veldig få jeg ønsker å blokkere, men i enkelte tilfeller hadde det vært greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, minister-mio skrev:

Jeg skulle ønske det var en regel på hvor mange brukere en person kan ha på kvinneguiden. Akkurat den brukeren jeg har ignorert får ny bruker oftere enn andre mennesker skifter underbukse

Tror jeg blokkerte bortimot 20-30 brukere av samme person her tidligere, helt sykt.

Anonymkode: 4668f...e54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg blokkerte bortimot 20-30 brukere av samme person her tidligere, helt sykt.

Anonymkode: 4668f...e54

Trodde det var snakk om meg for jeg har slettet noen brukere og laget nye men oftere skiftet navn. Men når det er snakk om 20-30 brukere så vet jeg det ikke er meg. Langt i fra! Lager ikke ny bruker for å plage andre. Har gjort det for å ikke bli plaget av noen. Det samme med navnskifte.

Seriøst? Har noen laget så mange brukere? Over flere år? Må vel være det når det er så mange. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Sjørøveren skrev:

Trodde det var snakk om meg for jeg har slettet noen brukere og laget nye men oftere skiftet navn. Men når det er snakk om 20-30 brukere så vet jeg det ikke er meg. Langt i fra! Lager ikke ny bruker for å plage andre. Har gjort det for å ikke bli plaget av noen. Det samme med navnskifte.

Seriøst? Har noen laget så mange brukere? Over flere år? Må vel være det når det er så mange. 

tenk at ikke alt dreier seg om deg

Anonymkode: 4d966...f9a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...