Gå til innhold

Om dating i disse tider


Gjest O.G.

Anbefalte innlegg

Det er jo egentlig helt syke tilstander der ute når menn er mer kresen på hvem de ber med ut, enn hvem de "raw dogger".  Menn er altså da så bakstreversk at det blir skremmende, faktisk. Og vi damerne vi er like ille, for vi går ofte med på det, lærer leksa vår alt for seint. Dere damer som ferdes på singeltonforumet: Skal vi kneppe igjen lårene totalt for tapere i høst og oppsummere over nyåret hvordan det har gått? Er jo ikke akkurat sånn at vi går glipp av noe siden vi ikke blir tilbudt forhold og det er jo det vi er interessert i, er det ikke? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spot on! 

Jeg har sagt det før også. Vi jenter må bli mer bevisste på hvem vi puler. Ikke la oss bli brukt, slik at fuckboysa får litt tørke. Vil man ha et seriøst forhold så bør man ikke pule rundt. 

Anonymkode: 2b32d...c04

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spot on! 

Jeg har sagt det før også. Vi jenter må bli mer bevisste på hvem vi puler. Ikke la oss bli brukt, slik at fuckboysa får litt tørke. Vil man ha et seriøst forhold så bør man ikke pule rundt. 

Anonymkode: 2b32d...c04

Handler om å ikke la tvilen komme menn til gode rett og slett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Handler om å ikke la tvilen komme menn til gode rett og slett. 

Det var en enklere og mer forklarende måte og si det på :) 

Anonymkode: 2b32d...c04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det var en enklere og mer forklarende måte og si det på :) 

Anonymkode: 2b32d...c04

Ja, man må slutte å si ja til invitasjoner om Netflix og Chill borte hos ham (satt på spissen). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, aiba skrev:

jeg må slutte å bruke tinder, ender alltid med sex.

Ikke slutt å bruke Tinder, men ikke gi mennene sex. Du gjør det for enkelt for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gurimalla, jeg gruer meg til å finne meg en partner, jeg får gåsehud

Anonymkode: 90c30...76e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det vil være mer fornuftig å melde seg inn i Tur foreningen......

Anonymkode: 90c30...76e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på noen tinderdates og ender fort med sex ja. I fremtiden skal jeg la det gå noen dates, selvom jeg egentlig har lyst på sex jeg og, men da blir det nesten alltid bare det. 

Anonymkode: 73034...8a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, O.G. skrev:

Det er jo egentlig helt syke tilstander der ute når menn er mer kresen på hvem de ber med ut, enn hvem de "raw dogger".  Menn er altså da så bakstreversk at det blir skremmende, faktisk. Og vi damerne vi er like ille, for vi går ofte med på det, lærer leksa vår alt for seint. Dere damer som ferdes på singeltonforumet: Skal vi kneppe igjen lårene totalt for tapere i høst og oppsummere over nyåret hvordan det har gått? Er jo ikke akkurat sånn at vi går glipp av noe siden vi ikke blir tilbudt forhold og det er jo det vi er interessert i, er det ikke? 

 

De 500 damene på Kg single vil nok gjøre et stort innhogg her, ja. Du vet at raw-dogging betyr sex uten kondom?

Anonymkode: 27e47...69e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

De 500 damene på Kg single vil nok gjøre et stort innhogg her, ja. Du vet at raw-dogging betyr sex uten kondom?

Anonymkode: 27e47...69e

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trollkarlen

Det er som om man skulle tro at det var en grunn til at kvinner ble giftet bort til noen foreldrene har valgt.
Vi er alle glad for friheten kvinner har i disse dager, men konsekvensene av friheten har ikke gått opp for kvinner flest enda. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Trollkarlen skrev:

Det er som om man skulle tro at det var en grunn til at kvinner ble giftet bort til noen foreldrene har valgt.
Vi er alle glad for friheten kvinner har i disse dager, men konsekvensene av friheten har ikke gått opp for kvinner flest enda. :fnise:

Handler ikke om frihet overhodet dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinderdater ender med sex også blir man slettet som match etterpå. Er med på å la fuckboysa tørke i høst.

Anonymkode: 271fb...4e1

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke sex tidlig, men noen av de mennene klarer fint å vente 10 dater, jobbe som en helt, og si alle de rette tingene, så man tror han er ute etter noe seriøst, for så og forsvinne etter han har fått seg noe.

Ellers er jeg nå 39 år, og ser at de fleste menn er jo følelsesmessig ødelagt, fordi de har opplevd utroskap, blitt behandlet dårlig osv. Så da er de jo livredde for å falle for noen på nytt.

Anonymkode: 780de...ece

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sex tidlig, men noen av de mennene klarer fint å vente 10 dater, jobbe som en helt, og si alle de rette tingene, så man tror han er ute etter noe seriøst, for så og forsvinne etter han har fått seg noe.

Ellers er jeg nå 39 år, og ser at de fleste menn er jo følelsesmessig ødelagt, fordi de har opplevd utroskap, blitt behandlet dårlig osv. Så da er de jo livredde for å falle for noen på nytt.

Anonymkode: 780de...ece

Vi har alle bagasje med oss som vi må håndtere og ta ansvar for. Og all sånt skit som slike kommer med om "vil ikke binde meg igjen fordi jeg er så redd for å bli såret", men samtidig pule er bullshit og man må kutte dem ut og ikke la tvilen komme dem til gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Trollkarlen skrev:

Det er som om man skulle tro at det var en grunn til at kvinner ble giftet bort til noen foreldrene har valgt.
Vi er alle glad for friheten kvinner har i disse dager, men konsekvensene av friheten har ikke gått opp for kvinner flest enda:fnise:

Hva mener du egentlig med det?

Anonymkode: 38761...83d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes knapt noe mer patetisk enn folk som er ute etter uforpliktende sex, men utgir seg for å være ute etter mer. Nå kan det selvsagt skje at man finner ut at man ikke klaffer ganske raskt selv om man har hatt sex, men det blir jo noe helt annet. Noe ganske annet blir det også å bruke Tinder for å finne en partner for uforpliktende sex og ikke legge skjul på det. Folk må få bruke sånne apper slik de vil, men da får man ha såpass til folkeskikk at man ikke lyver. 

Selv er jeg skeptisk til å unngå å ha sex tidlig i en datingfase som et slags oppdragerprosjekt, jeg synes det hører med i datingfasen, men jeg prøver jo å ha som regel å ikke ligge med tapere da. Haha.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...