Gå til innhold

Ting du henger deg opp i ved andres utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 14.8.2016 at 7.54, AnonymBruker skrev:

"Resting bitch face", sies å være en schlager hos gutta, så da har de gjort ting rett ;) No offence til de som ikke har det.

Anonymkode: 7ea86...367

Hva er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest FarDareisMai

Jeg er heller ikke noe fruktfat, vet at jeg har ting som folk kan henge seg opp i, og jeg kan også bli fascinert av et trekk, uansett om det er flatterende eller ikke. Syns enkelte her er litt vel moralske og sarte. Det er ikke mobbing å si at man kan bli distrahert av en stor føflekk midt i panna på noen, eller at ei ellers nydelig jente har nappet øyenbrynene a la Kim Jong-Un stil. Altså, nå håper jeg at folk skjønner at man ikke sier det til vedkommende med nevnte føflekk/øyebryn men at man merker seg det, og så går man videre med det man holdt på med. 

Selv henger jeg meg opp i lepper og mimikk. Hvis de snakker uten å bevege leppene, eller vrir på leppene når de snakker. Eller at de har så mye botox at når de lager mimikk, så ser det ut som om de har det vondt et sted. Eller verre: hvis de har skum/matrester ved munnvikene. Blir jeg kjent med personen, så legger jeg ikke så mye merke til det lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Øyenbryn. 

Når folk tegner på øyenbryn som ser falske ut.. jeg får en stor trang til å hente en bøtte med vann å fjerne dem. :bond:
Monobryn gir meg lyst til å hente en pinsett og fikse det selv. Det er jo så enkelt å fikse. Det er mest gutter som ikke bryr seg. Noe som irriterer meg, for det er jo så forbaska enkelt. Tar to sekunder, vips så er det perfekt.

Bustete og uryddige bryn legger jeg ikke stort merke til. Tar heller naturlige enn falske bryn som har blitt tegnet på. Med harde kanter og ser bare helt unaturlig og stygt ut. 

Denne trenden med.. Denne:
IMG_8099.JPGac4ac1559dfafcad4aa991a6c962c2ae.jpg
Den irriterer meg grønn. Jeg hater det, takler ikke å se på det for lenge. Det vrir seg i magen min. Det er så stygt!! Det har aldri vært fint og kommer aldri til å bli fint. Det ser helt retard ut. Jeg.får.fnatt :bond:

Bryna på de 3 nederst bildene var jo fine synes jeg. Mye finere med slike bryn enn helt ihjel nappa bryn med en tynn strek.

Anonymkode: 47fb8...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg selv i å stirre litt på de med en jevn og pent smil i ren sjalusi. Jeg har skjevt smil og hater det! Ser ut som et picassomaleri. Men det jeg derimot synes er stygt er påtegnet øyenbryn med svart eyeliner, og slik rød strek rundt leppene... Da tenker jeg bare hvor stygge var de opprinnelige øyenbrynene dine hvis du synes DET er en forbedring? Og da er det slike jeg mener ->Bilderesultat for fake eyebrows

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, melatonin skrev:

Jeg tar meg selv i å stirre litt på de med en jevn og pent smil i ren sjalusi. Jeg har skjevt smil og hater det! Ser ut som et picassomaleri. Men det jeg derimot synes er stygt er påtegnet øyenbryn med svart eyeliner, og slik rød strek rundt leppene... Da tenker jeg bare hvor stygge var de opprinnelige øyenbrynene dine hvis du synes DET er en forbedring? Og da er det slike jeg mener ->Bilderesultat for fake eyebrows

Kan svare for dattera mi i allefall. Hun er 18 år og tegner på seg bryn. Ikke sånn som på det bildet over altså 🙈. Men grunnen er fordi hun rett og slett ikke har særlig til bryn, bare helt helt lyse som ikke vises i det hele tatt. I følge henne er det ille, mye verre enn å tegne på. 

Anonymkode: f840d...da7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan svare for dattera mi i allefall. Hun er 18 år og tegner på seg bryn. Ikke sånn som på det bildet over altså 🙈. Men grunnen er fordi hun rett og slett ikke har særlig til bryn, bare helt helt lyse som ikke vises i det hele tatt. I følge henne er det ille, mye verre enn å tegne på. 

Anonymkode: f840d...da7

Da har hun sikkert lært seg å gjøre det pent så det ser mer naturlig ut :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan svare for dattera mi i allefall. Hun er 18 år og tegner på seg bryn. Ikke sånn som på det bildet over altså 🙈. Men grunnen er fordi hun rett og slett ikke har særlig til bryn, bare helt helt lyse som ikke vises i det hele tatt. I følge henne er det ille, mye verre enn å tegne på. 

Anonymkode: f840d...da7

De fleste fyller brynene sine, men det finnes jo naturlige måter å gjøre det på. 

Anonymkode: 2c70d...3a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg henger meg fort opp i øyenbryn og hvis folk åpner øynene opp som en gal når de smiler.

Spesielt det siste skjønner jeg ingenting av. Det er sikkert mange som gjør det uten å merke det selv, men hvis jeg har forstått det rett er det også mange som gjør det med vilje fordi de vil ikke at øynene sine skal "forsvinne" og bli små mens de smiler, men det ser jo helt tullete ut. :vetikke: Eksempel her. Prøver hun å ta livet av fotografen med blikket sitt eller?

Anonymkode: 75f2d...535

Interessant. Kan du komme med et annet eksempel? Hun, Marthe Stokstad, har alltid sånn blikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser automatisk på det som er mest fremtredende, noe som selvsagt varierer fra person til person. Jeg studerer også ganske kjapt øynene, gløden og fargen på dem. 

Ting som jeg raskt irriterer meg over er ustelte bryn, sånn der stubbene stikker frem. Damer med uønsket hårvekst som de skulle ha gjort noe med for flere dager siden. Hudormer, kviser med gule/grønne topper. Brune tenner. Og sånt som er kunstig, sånn typisk dameting og Jan Thomas kunstig. 

Jeg studerer sminken damer har på seg, det er så få som faktisk klarer å sminke seg fint der de ser friske og naturlige ut, de fleste klatter på for meget av enten det ene eller det andre.. Mange tar på for meget av alt. 

Ellers så har jeg fokus på sko, hvordan de slites, hva som får dem til å slite skoene på det viset de gjør,  feilstillinger i beina osv. Og så gremmes jeg over de som har så slitte sko at de ser ut til å ha vært meningen til å høre hjemme i søpla for flere år siden, skikkelig gremmes:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår! Fordi det kan man faktisk gjøre noe med, i motsetning til for eksempel nesa. Så mange som har så fine ansikt, men rare og ustelte frisyrer :S håret kan gjøre så mye med en, skjønner ikke at folk ikke bruker mer energi på det :)

Anonymkode: 45e97...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt så henger jeg meg opp i svært nappede/formede/malte øyenbryn, fordi jeg synes det er svært kunstig og stygt.

Positivt så legger jeg merke til hår jeg synes er spesielt vakkert.

Anonymkode: dc615...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 29.8.2016 at 15.46, AnonymBruker skrev:

Kan svare for dattera mi i allefall. Hun er 18 år og tegner på seg bryn. Ikke sånn som på det bildet over altså 🙈. Men grunnen er fordi hun rett og slett ikke har særlig til bryn, bare helt helt lyse som ikke vises i det hele tatt. I følge henne er det ille, mye verre enn å tegne på. 

Anonymkode: f840d...da7

Jeg synes også det er viktig å huske på at en del er syke og mister hår/bryn, og derfor må tatovere. Da er de avhengig av at tatovøren er dyktig, slik at de får et naturlig resultat.

Greit å være klar over sånt før man dømmer andre fordi de har tatoverte øyenbryn, eller hva det måtte være. Husker en bekjent som fikk kreft og mistet håret, inkludert bryn/øyevipper. Han ble omtrent stirret ned av nysgjerrige tullinger uten folkeskikk.

 

Anonymkode: bb08b...96c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hår! Fordi det kan man faktisk gjøre noe med, i motsetning til for eksempel nesa. Så mange som har så fine ansikt, men rare og ustelte frisyrer :S håret kan gjøre så mye med en, skjønner ikke at folk ikke bruker mer energi på det :)

Anonymkode: 45e97...65d

Prøv å gjøre noe med håret mitt du... Er for tynt til å lage noen slags frisyrer/oppsett etc. i tillegg har jrg en del fall, men i fuktig vær vokser det veldig, har masse små flyvehår, ikke fordi håret er tørt, men det er slik det ser ut. Er ingen produkter som hjelper mot flyvehårene heller, da ser det bare enda tynnere ut. Altså har ikke helt forferderdelig hår, er vel helt ok, ganske plaint, mellomlangt (til over brystet), fin farge og en del fall, men enten om jeg vil eller ikke, så er det ikke stort å gjøre med det. :( 

Anonymkode: a8bec...81d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Negativt så henger jeg meg opp i svært nappede/formede/malte øyenbryn, fordi jeg synes det er svært kunstig og stygt.

Positivt så legger jeg merke til hår jeg synes er spesielt vakkert.

Anonymkode: dc615...4f3

Samme her. Altfor mange går rundt med overnappede og kunstige, påtegnede bryn. Det er dritstygt.                                                              En annen ting jeg henger med opp i med andres utseende, er vorter! Noen har en eller flere vorter midt i trynet. Grøss! At de ikke får det fjernet! Det er vel først og fremst hos godt voksne jeg her sett dette, men likevel. Vorter er direkte uappetittlig.

Anonymkode: 14b3f...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Baremenneske

Øyenbryn her også.... Mener personlig at tross alt så ser vi damer ut best naturlig med vår egen sjarme! Helt greit med litt sminke (så lenge man ikke blir til et "maleri"..) men løfte det ene og det andre, plastikk og botox... også slike øyebryn da...- der syns jeg ofte mange kunne vært mye penere uten... 

PS....Et vennlig smil er alltid kledelig..😉😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siteringstull 

Son har blitt sagt her ørten ganger, så henger jeg meg opp i stygge bryn. Verste er de som har ALT for mørke og tykke bryn. Som ikke passer til ansiktet i det hele tatt. 

Henger meg opp i grønne øyne. Fordi jeg synes grønne øyne er så himla pent :) 

De med synlig ettervekst. Ikke særlig lekkert

Veldig hvite tenner . Klarer liksom ikke å fokusere på noe annet enn de veldig hvite tennene. 

Jenter som går med dårlige og billige løshår. Som du ser lang vei er løshår. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...