Gå til innhold

Ting du henger deg opp i ved andres utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unaturlige ting; masse sminke, påmalte øyebryn, kunstige øyevipper, oppblåste kroppsdeler. Og sånn miniskjegg midt på haka. 

image.png

Endret av Invicta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Folk med mange føflekker. Det legger jeg alltid merke til...

Anonymkode: b2b6e...009

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyenbryn og klær.

Ekstreme øyenbryn som fanger blikket. Enten de er syltynne, tykke, lange, spisse... Om de ikke i nærheten ser naturlig ut, så legger jeg merke til det.

Det skal mye til før jeg reagerer på klær. Har man sett det meste, så slutter man å reagere. Men likevel klarer jeg aldri å skjønne meg på de som kler seg som tre bumser samtidig. Joggebukse, to hettegensere, støvler... U know the drill.

Og de som overpynter seg :P De legger jeg veldig godt merke til. Jeg jobber på et teater. En gang i uka er det et par jenter som kommer stivpyntet til noe som har ganske casual kleskode. Det er snakk om ballkjole, perler, pynteveske, stilettheler...

Da skjønner jeg nok at de ikke så ofte er på teater :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke så overfladisk, det eneste jeg "henger" meg oppi, er personligheten deres.

Anonymkode: 8dc12...ae4

Førsteinntrykket vil vel uansett være ansiktet? Legger du virkelig ikke merke til NOE som helst med andre mennesker, kun personligheten..? Ok... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Øyenbryn. 

Når folk tegner på øyenbryn som ser falske ut.. jeg får en stor trang til å hente en bøtte med vann å fjerne dem. :bond:
Monobryn gir meg lyst til å hente en pinsett og fikse det selv. Det er jo så enkelt å fikse. Det er mest gutter som ikke bryr seg. Noe som irriterer meg, for det er jo så forbaska enkelt. Tar to sekunder, vips så er det perfekt.

Bustete og uryddige bryn legger jeg ikke stort merke til. Tar heller naturlige enn falske bryn som har blitt tegnet på. Med harde kanter og ser bare helt unaturlig og stygt ut. 

Denne trenden med.. Denne:
IMG_8099.JPGac4ac1559dfafcad4aa991a6c962c2ae.jpg
Den irriterer meg grønn. Jeg hater det, takler ikke å se på det for lenge. Det vrir seg i magen min. Det er så stygt!! Det har aldri vært fint og kommer aldri til å bli fint. Det ser helt retard ut. Jeg.får.fnatt :bond:

Rolig nå, pust med magen... sånn ja..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Når jeg var 14-15-16-17 så var jeg sånn. Da lo jeg av utseendet til folk og sånt. Men det sluttet jeg med omtrent i den alder'n altså.
Nå skjønner jeg ikke helt humoren med å regelrett mobbe folk. Som regel er de veldig unge hvis de sier sånt, men selv da er det grunn til å reagere og be folk om å slutte. Det er jo skikkelig slemt da, og hvem søren definerer hva som er store ører, eller små ører, eller liten munn eller stor munn? Alt er relativt liksom.

Jeg syntes ikke noe om å kaste bort så mye energi på det når det er så mye annet (hyggelig) å gjøre og å henge seg opp i. For meg er det regelrett uintelligent å si sånt om andres utseende.

Å legge merke til noe ved andres utseende er ikke det samme som mobbing. Man trenger rett og slett ikke å ha noen negative tanker i det hele tatt. Klart, det er noen av innleggene her som er ufine, men jeg synes det er ganske uintelligent å trekke ut det du gjør fra tråden i seg selv. 

Anonymkode: 2c70d...3a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Å legge merke til noe ved andres utseende er ikke det samme som mobbing. Man trenger rett og slett ikke å ha noen negative tanker i det hele tatt. Klart, det er noen av innleggene her som er ufine, men jeg synes det er ganske uintelligent å trekke ut det du gjør fra tråden i seg selv. 

Anonymkode: 2c70d...3a1

Jeg svarer ut i fra det TS skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, fuglekvinnen__ skrev:

Jeg svarer ut i fra det TS skriver.

Det er jo ganske merkelig ettersom det tydelig poengteres at det ikke trenger å være noe stygt eller noe andre henger seg opp i. 

Anonymkode: 2c70d...3a1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ganske merkelig ettersom det tydelig poengteres at det ikke trenger å være noe stygt eller noe andre henger seg opp i. 

Anonymkode: 2c70d...3a1

Jo, det er det hun eller han skriver, samt et tegn med latter etter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Jo, det er det hun eller han skriver, samt et tegn med latter etter det.

Da må du nok anskaffe deg noen briller. 

Anonymkode: 2c70d...3a1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.8.2016 at 20.51, AnonymBruker skrev:

Jeg henger meg opp i store ører eller ører med spesiell form, og større føflekker. Det er ting jeg legger merke til med en gang (foran både øyne og smil :ler:), uten at jeg har noe ønske om å gjøre det. Ikke fordi det er stygt, jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg så raskt legger merke til det. Henger du deg opp i noe ved andres utseende, uten at du går inn for å studere en person? Å henge deg seg opp i noe ved andres utseende er ikke ensbetydende med stygt, det trenger bare å være noe som skiller seg ut eller som er litt fremtredende, i ens øyne. Det er ikke nødvendigvis noe andre legger merke til i det hele tatt.

Anonymkode: 10c94...5da

 

3 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Jeg svarer ut i fra det TS skriver.

TS her og jeg føler for å sitere mitt HI. Som du selv sikkert også ser så vil jeg ikke si at HI er så veldig nedlatende og det var heller ikke meningen. Du har tydeligvis piggene ute eller er veldig hårsår.

Anonymkode: 10c94...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, globalagogo skrev:

Førsteinntrykket vil vel uansett være ansiktet? Legger du virkelig ikke merke til NOE som helst med andre mennesker, kun personligheten..? Ok... 

Joda, men jeg henger meg ikke opp i utseende deres.

Anonymkode: 8dc12...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

TS her og jeg føler for å sitere mitt HI. Som du selv sikkert også ser så vil jeg ikke si at HI er så veldig nedlatende og det var heller ikke meningen. Du har tydeligvis piggene ute eller er veldig hårsår.

Anonymkode: 10c94...5da

Egentlig ikke, men hvis du leser overskriften, som er hovedpoenget i diskusjonen så er det jo det det står. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fuglekvinnen__ skrev:

Egentlig ikke, men hvis du leser overskriften, som er hovedpoenget i diskusjonen så er det jo det det står. :)

Overskriften er: Ting du henger deg opp i ved andres utseende?

Jeg skjønner ærlig talt ikke helt problemet..?

:klo:

 

Anonymkode: 10c94...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften er: Ting du henger deg opp i ved andres utseende?

Jeg skjønner ærlig talt ikke helt problemet..?

:klo:

 

Anonymkode: 10c94...5da

Nei jeg mener ikke at det er et stort problem sånn sett, jeg bare svarer på det som står skrevet, så det er ikke noe problem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Overskriften er: Ting du henger deg opp i ved andres utseende?

Jeg skjønner ærlig talt ikke helt problemet..?

:klo:

 

Anonymkode: 10c94...5da

Legg merke til at "hun" ikke reagerte på anklangen som ett vanlig normal menneske.

Men med spørsmålet " Hvorfor har jeg det?" Jeg er det bare jeg som synes det er merklig?

Uansett poenget mitt overse henne.

Anonymkode: 8dc12...ae4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var tenåring var jeg helt ram på å legge merke til hår på overleppene og haka, utvekster, føflekker, uren hud. Jeg så ALT. Nå ser jeg ikke slike ting så lett på andre lenger, eller jo, føflekker i ansiktet - går nesten i transe, greier ikke å fokusere på noe annet. Og jeg angrer sånn, kjære gud tilgi meg og la meg slippe min egen kake. Nå ser jeg ALT som er galt i mitt eget ansikt. Selv om vi ikke har snakket om akkurat dette sier "psykologen min" at der iiiiiiiiingen som legger merke til ditt og datt, aaaaallleee er mest opptatt av sitt. Etter å ha lest denne tråden gikk litt av den terapien i dass.

Anonymkode: 47693...d70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova
51 minutter siden, smalls skrev:

 

Tomme eller stirrende øyner

 

 

Dette er noe jeg også henger meg opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...