Gå til innhold

Ting du henger deg opp i ved andres utseende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg henger meg opp i store ører eller ører med spesiell form, og større føflekker. Det er ting jeg legger merke til med en gang (foran både øyne og smil :ler:), uten at jeg har noe ønske om å gjøre det. Ikke fordi det er stygt, jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg så raskt legger merke til det. Henger du deg opp i noe ved andres utseende, uten at du går inn for å studere en person? Å henge deg seg opp i noe ved andres utseende er ikke ensbetydende med stygt, det trenger bare å være noe som skiller seg ut eller som er litt fremtredende, i ens øyne. Det er ikke nødvendigvis noe andre legger merke til i det hele tatt.

Anonymkode: 10c94...5da

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg henger meg opp i store ører eller ører med spesiell form, og større føflekker. Det er ting jeg legger merke til med en gang (foran både øyne og smil :ler:), uten at jeg har noe ønske om å gjøre det. Ikke fordi det er stygt, jeg vet faktisk ikke hvorfor jeg så raskt legger merke til det. Henger du deg opp i noe ved andres utseende, uten at du går inn for å studere en person? Å henge deg seg opp i noe ved andres utseende er ikke ensbetydende med stygt, det trenger bare å være noe som skiller seg ut eller som er litt fremtredende, i ens øyne. Det er ikke nødvendigvis noe andre legger merke til i det hele tatt.

Anonymkode: 10c94...5da

Ja, rare neser og stirrende øyner feks eller unormalt små ansikt. 

Anonymkode: 14d87...971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg opp i øyenbryn, for det gir karakter i ansiktet. Noen ser bitchy ut mens andre ser søte ut pga formen på brynene.

Anonymkode: 60ee5...d55

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hudormer, det irriterer vettet av meg når andre har det!

Anonymkode: c96cc...f50

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyenbryn er min ting også. Nå for tiden er det mye interessant å se, synes jeg. Det er mange jenter som vandrer rundt med bryn som ser veldig kunstige ut. For ikke å snakke om vipper! Noen har så digre løsvipper at det ser ut som de sliter med å holde øynene åpne. Fascinerende mote :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hudormer, det irriterer vettet av meg når andre har det!

Anonymkode: c96cc...f50

Nesten så du går løs og klemmer ut hudormene på andre sine vegne? :ler:

Anonymkode: 10c94...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nesten så du går løs og klemmer ut hudormene på andre sine vegne? :ler:

Anonymkode: 10c94...5da

Huff nei, men ja, holdt jeg på å si.

Anonymkode: c96cc...f50

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hudormer, det irriterer vettet av meg når andre har det!

Anonymkode: c96cc...f50

Det ville garantert irritert vettet av deg om du hadde hatt det selv.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hudormer, det irriterer vettet av meg når andre har det!

Anonymkode: c96cc...f50

Samme her..!!..Er irriterende å se at enkelte rett og slett ikke bare kan poppe dem ut...poppe,poppe..!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjørøveren

Falske øyenbryn. Synes ikke noe om det. Ser bare rart ut!

Endret av Sjørøveren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HøyMørkog40

Ansikt,eller hals/nakke som er full av sorte prikkr eller sorte hudormer som bare burde blitt poppet ut for lengst...Poppe,poppe...jeg elsker å gjøre det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De tykke, kunstige, tatoverte/påtegnede øyebrynene som en del unge og litt eldre jenter vandrer rundt med. Og de pålimte øyevippene, som mange har i tillegg. 

Anonymkode: ff032...449

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg henger meg opp i øyenbryn, for det gir karakter i ansiktet. Noen ser bitchy ut mens andre ser søte ut pga formen på brynene.

Anonymkode: 60ee5...d55

Jeg henger meg også opp i øyebryn. Særlig hvis det er sånne skikkelig falske, 

sånne som er altfor mørke og har skikkelig rar fasong, eller hvis de har bomma slik at den ene ble skjev...

mest fordi jeg syns synd på vedkommende og har så lyst til å komme med et råd om at de kanskje burde tegne de litt mer naturlig? 
Men så vet jeg at de kommer til å bli lei seg...

for da jeg var 18 år, var det en voksen dame, sånn som meg nå som er "voksen" - som bare MÅTTE gi meg et godt råd om øyebryna... 

Jeg trodde jo jeg tegna de naturlig da, det var poppis med tynne bryn, så jeg tegna de tynne og mørke.

Jeg ble dritfornærma! 

 

Anonymkode: 5defe...98a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tykke, kunstige, tatoverte/påtegnede øyebrynene som en del unge og litt eldre jenter vandrer rundt med. Og de pålimte øyevippene, som mange har i tillegg. 

Anonymkode: ff032...449

Oh yeah, samme som meg :D

Anonymkode: 5defe...98a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utvekster på kroppen til andre. Spesielt på hals og ryggen. Sånne føflekker/vorter som må fryses eller skjæres av, men du bare har lyst å klippe av selv :ninja:

Så har jeg en greie for øyner, lepper og smilehull. Fiiiiiint å se på, og kan stirre litt for lenge.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Henger meg på øyenbryn-irritasjon. Har en venninne som har tatover slike øyenbryn som skriker "jeg ser overrasket ut", uansett hvilket ansiktsuttrykk hun har :fnise: Tipper hun angrer om noen år, om hun ikke allerede angrer da. 

Må legge til at jeg også henger meg opp i føflekker med et langt hårstrå i. Mest fordi jeg synes det er så ufyselig ekkelt. 

Endret av Runnershigh
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De tykke, kunstige, tatoverte/påtegnede øyebrynene som en del unge og litt eldre jenter vandrer rundt med. Og de pålimte øyevippene, som mange har i tillegg. 

Anonymkode: ff032...449

Syns en del jenter som har tykke, kunstige bryn og falske/extensions vipper får automatisk Resting Bitch Face. No offence til dem!

Anonymkode: 60ee5...d55

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger alltid merke til tennene til folk,. Og hos jenter så ser jeg litt ekstra på øyenbrynene i tillegg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg litt opp i jenter som har tenner som er helt helt rette. Sånn at når de smiler så er kanten på tennene opp helt rett. Syns det er noe fascinerende med det. 

Anonymkode: 23cd0...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...