Gå til innhold

Er dere klar over at man kan politianmelde bilister som spruter på deg`?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kødder du? Det har flere ganger hendt jeg har kjørt forbi syklister og har siktet på DEN dammen. For morro skyld. Hvor står det i loven det er ulovlig?

Anonymkode: 4c413...3ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kødder du? Det har flere ganger hendt jeg har kjørt forbi syklister og har siktet på DEN dammen. For morro skyld. Hvor står det i loven det er ulovlig?

Anonymkode: 4c413...3ff

Paragrafen er henvist til 3 ganger i artikkelen og står gjengitt på slutten. Det er grunnregelen for å ferdes i trafikken. Sjokkerende at folk ikke kan den.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, amativeReflection skrev:

Paragrafen er henvist til 3 ganger i artikkelen og står gjengitt på slutten. Det er grunnregelen for å ferdes i trafikken. Sjokkerende at folk ikke kan den.

Sjokkerende at ikke alle har pugget veitrafikkloven, paragraf 3? Ikke mye som sjokkerer deg, tydeligvis.

Anonymkode: a882d...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjokkerende at ikke alle har pugget veitrafikkloven, paragraf 3? Ikke mye som sjokkerer deg, tydeligvis.

Anonymkode: a882d...871

Å være klar over innholdet i grunnregelen for trafikk (ferdes hensynsfullt, aktpågivende og varsomt, og vise hensyn til de som bor og oppholder seg ved veien) er vel ikke for mye forlangt?

Anonymkode: 86a2b...14c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jeg fullt klar over, så derfor bremser jeg ned veldig før jeg treffer en dam, og ikke har noen mulighet for å svinge unna den når det er fotgjengere i nærheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sjokkerende at ikke alle har pugget veitrafikkloven, paragraf 3? Ikke mye som sjokkerer deg, tydeligvis.

Anonymkode: a882d...871

Paragraf 3 er jo faktisk nødvendig å kunne før man får kjøreopplæring og kommer i alle fall på teoriprøven. Det er i alle fall slik i dag, men folk flest godt oppe i alderen vet jo heller ikke at man egentlig også skal blinke ut av rundkjøringer

Anonymkode: 57b5e...df4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid
Den 13.8.2016 at 6.44, AnonymBruker skrev:

Kødder du? Det har flere ganger hendt jeg har kjørt forbi syklister og har siktet på DEN dammen. For morro skyld. Hvor står det i loven det er ulovlig?

Anonymkode: 4c413...3ff

Enten er du en bølle dersom du faktisk gjør dette, eller så er du en bølle som liker å provoserer andre her inne. Uansett, bølle.

Dersom jeg opplever dette, fra deg eller andre, og mener det er med overlegg, da tar jeg bil nummeret ditt og tar kontakt med deg senere. Så kan du i mellomtiden lure på om samtalen blir hyggelig eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.8.2016 at 6.44, AnonymBruker skrev:

Kødder du? Det har flere ganger hendt jeg har kjørt forbi syklister og har siktet på DEN dammen. For morro skyld. Hvor står det i loven det er ulovlig?

Anonymkode: 4c413...3ff

Så det var du som sprøyta på meg?

Anonymkode: 2602d...67b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.8.2016 at 23.38, AnonymBruker skrev:

http://www.tv2.no/nyheter/8505005/

Kanskje noe dere bilister skal tenke på neste gang dere spruter vann på fotgjengere.

Anonymkode: 358f1...f3d

Mannen min er bilist, og han har sprutet på meg....

sa brura :D

Anonymkode: d0f4a...02d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klar over det. Skulle ønske jeg visste det når jeg gikk til skoleball i finstasen og noen rånere spesifikt kjørte i den store dammen og jeg ble gjennomvåt. Lo godt gjorde dem.

Tapere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...