Gå til innhold

Skal vi danse 2016


Gjest Bossa Nova

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg følger med pga M. Bailey😋

Men jeg fikk ikke med meg forrige uke. Jeg ser på opptak nå og er mektig imponert over ishockey-fyren. Camilla Pihl var kjedelig. Er ikke ho og kona til han ene dansedommer venninner? Jeg syns det blir feil. 

Anonymkode: 92e5b...d6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Alex Rosen!!!!Såå flink han var. Syns Camilla Phil er kjedelig og klønete. Likte også dansen til hun snowboarderen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova
5 timer siden, Jens skrev:

Heia Alex Rosen!!!!Såå flink han var. Syns Camilla Phil er kjedelig og klønete. Likte også dansen til hun snowboarderen!

Ja, jeg syns han er flink og har fått så søt personlighet på sine eldre dager - F.eks. det at han ikke gjorde narr av Alexandra når hun hadde mistet stemmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... hva skjer med stemmene på SVD i år???? Detta må jo være riv ruskanes galt??????? jenny, camilla videre og dissa to i duell?? jæ... drittprogram... En skam fra tv2 sin side, detta kan ikke stemme..

Anonymkode: 223cb...7f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner veldig ha Kristian Ødegård som programleder... Men syntes Eilev er utrolig flink. Ellers er Markus også flink... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei slike program

Anonymkode: 5a549...f25

Det er ikke nytt. Det har holdt på i 10 år

Anonymkode: a2e55...1ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får så vondt av Camilla Phil. Hun kan jo virkelig IKKE danse. At ikke hun og Jenny havnet i duell skjønner jeg ingenting av!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jens skrev:

Får så vondt av Camilla Phil. Hun kan jo virkelig IKKE danse. At ikke hun og Jenny havnet i duell skjønner jeg ingenting av!

Enig det er litt vondt å se på. Merkelig høye poeng dommerene ga henne også. De må ha mange fans som stemmer på dem, synes det var dumt at hockeyspilleren røyk ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rar bedømming i år, syns jeg. Liker godt Alex, men en god danser kan han vel neppe kalles? Jenny har vel mange fans der ute, tenker jeg. Søt og hyggelig dame, men danse.....hm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...