Gå til innhold

En treningsgal dagbok


Gjest Treningsgal

Anbefalte innlegg

Gjest Treningsgal

Hei på deg, og velkommen til min dagbok :vinke: 

Jente på snart 22 her. Vet egentlig ikke helt hvorfor jeg oppretter denne dagboken, men tenker det kan være gøy å se tilbake på senere kanskje :) Jeg kommer allfall til å skrive om min hverdag med trening, sunt kosthold og balansen i det hele. 

Jeg brenner aller mest for styrketrening og gåturer, det er liksom blitt min greie som jeg er helt avhengig av å få gjort flere ganger i uken. Ellers så prøver jeg å jogge og kjøre noen intervaller av og til også.

Jeg hadde en litt annen livsstil før, mye stillesitting og lite aktivitet, som resulterte i at jeg gikk opp ca 15 kg på et par år. Jeg startet med å snu om kostholdet mitt i 2015 og satte i gang med trening, og nå har jeg gått ned ca 14/15 kg og er vedig stolt av meg selv og valget jeg tok.  

 

Om du har lyst til å følge med her så er du :hjerte:lig :velkommen: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Treningsgal

Da har jeg nettop vært å hatt en skikkelig bra overkroppsøkt, jeg så faktisk at det begynner å sniiike seg på litt muskler også, faktisk 🙊 Og det er skikkelig motiverende og gøy! 

Til nå har målet kun vært å gå ned i vekt og bli tynnere, men nå er jeg skikkelig gira på litt synlige muskler.. Ikke for mye, men litt liksom :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Treningsgal
15 minutter siden, Trening skrev:

Kult!! Du er flink! Gøy å følge! Legger meg i selen jeg også!

Så hyggelig, tusen takk :) og velkommen skal du være. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Treningsgal

Da er dagens økt fullført :) Er glad jeg i det heletatt fullførte, for hadde hodepine under hele økten og kjenner jeg er sliten, ble en rask men effektiv økt uansett da. 

I dag hadde jeg benøkt, fokuserte mest på favorittøvelsene mine, :hjerte: markløft :hjerte:  sumomark og strakmark. Tok også noen sett med utfall og squats med kettlebells.  Pleier egentlig å ta flere andre øvelser også, men som sagt så er ikke formen helt på topp i dag, og det er jo  bedre å gjøre litt enn å ikke gjøre noe :jepp: 

 

Ellers så har jeg bestillt meg noen nye treningsklær på nettet i dag, og storgleder meg til de kommer i posten, nye treningsklær gir (uten tull) masse motivasjon :hoppe: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, her vil jeg titte innom i blant :trene::duskedame:
Digger også markløft - definitivt en av mine favorittøvelser. Hvor mange sett og reps pleier du å jobbe med? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Treningsgal

Hei, så hyggelig @rh1 velkommen skal du være :)  Pleier å ta alt fra 5 til 8 sett på markløft, med 7/8 reps. Har ikke drevet med det sånn alt for lenge, men føler meg nesten litt flinkere for hver gang, og det er så gøy :jepp: 

hva med deg? Hvor mange reps og sett? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Treningsgal skrev:

Hei, så hyggelig @rh1 velkommen skal du være :)  Pleier å ta alt fra 5 til 8 sett på markløft, med 7/8 reps. Har ikke drevet med det sånn alt for lenge, men føler meg nesten litt flinkere for hver gang, og det er så gøy :jepp: 

hva med deg? Hvor mange reps og sett? :) 

Liker meg best nede i 5x5, men nå skal jeg bygge litt muskler, så da skal jeg gå opp til 8-10 reps og 3-5 sett for en periode på de fleste øvelser! :)  

Ja, det er noe av det jeg digger med styrketreningen - det er så lett å måle framgang! :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Treningsgal
3 minutter siden, rh1 skrev:

Liker meg best nede i 5x5, men nå skal jeg bygge litt muskler, så da skal jeg gå opp til 8-10 reps og 3-5 sett for en periode på de fleste øvelser! :)  

Ja, det er noe av det jeg digger med styrketreningen - det er så lett å måle framgang! :D 

Høres bra ut :) 

Ja, styrketrening er så gøy og motiverende!💪🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...