Gå til innhold

Málaga


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har noen tips til hva man kan gjøre i Màlaga? 

Noen bra restauranter og barer? 

Anonymkode: e7b06...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carmen Thyssen-museet er fint. Ellers ville jeg tatt en tur opp på Alcazaba'en og Gibralfaro (borg og slott hhv.).

Det er ellers veldig mange kaféer og restauranter på Plaza de la Merced, der synes jeg det er hyggelig å sitte i sola og se på folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Málaga er kanskje min favorittby i verden. Bodde i sentrum der for mange år siden, og hadde gjerne flyttet tilbake dit om jeg hadde hatt mulighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Plaza Cervantès, billig pizza og jongleringsgjengen og ryggsekkreisende møtes der flere ganger i uka.  

Anonymkode: a9673...51f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎16‎.‎08‎.‎2016 at 21.18, Miklo Velka skrev:

Málaga er kanskje min favorittby i verden. Bodde i sentrum der for mange år siden, og hadde gjerne flyttet tilbake dit om jeg hadde hatt mulighet. 

Hvordan er været der i slutten av okt, begynnelsen av nov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, JaVel skrev:

Hvordan er været der i slutten av okt, begynnelsen av nov?

Kan nok bli rundt 20-22 grader på det meste, og ned på rundt 10 om natten, med større fare for regn. Det høres ikke så ille ut, men for fastboende så er ikke det noe å rope hurra for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Miklo Velka skrev:

Kan nok bli rundt 20-22 grader på det meste, og ned på rundt 10 om natten, med større fare for regn. Det høres ikke så ille ut, men for fastboende så er ikke det noe å rope hurra for. 

Når det først regner der, er det slik at det regner i timesvis eller er det mer korte regnskyll? Hvordan er prisnivået der i forhold til for eksempel Hellas, middag ute etc?

Anonymkode: fa977...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når det først regner der, er det slik at det regner i timesvis eller er det mer korte regnskyll? Hvordan er prisnivået der i forhold til for eksempel Hellas, middag ute etc?

På den årstiden er det trolig snakk om kortere regnskyll, men det kan også komme lengre perioder med regn, selv om de er mere vanlig de første månedene av året.

Jeg aner ikke hvordan prisnivået er i Hellas, så kan ikke sammenligne med hvordan det er der. Men en middag på restaurant kan koste alt fra 10-12 til 30 euro. En god biff for eksempel kan koste i overkant av 20 euro, og en mindre god biff kan koste 12 euro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Miklo Velka skrev:

På den årstiden er det trolig snakk om kortere regnskyll, men det kan også komme lengre perioder med regn, selv om de er mere vanlig de første månedene av året.

Jeg aner ikke hvordan prisnivået er i Hellas, så kan ikke sammenligne med hvordan det er der. Men en middag på restaurant kan koste alt fra 10-12 til 30 euro. En god biff for eksempel kan koste i overkant av 20 euro, og en mindre god biff kan koste 12 euro.

Prisnivået i Malaga i forhold til Norge?

Anonymkode: fa977...c1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 måneder senere...
  • 6 måneder senere...
  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Mottar gjerne friske tips om Malaga :-)

Anonymkode: f34a8...c75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...