Gå til innhold

Søker nye venner


frk.92

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er ny her, og ønsker å prøve dette ut i håp om å kanskje kunne skape noen nye bekjentskap/ vennskap.

Da jeg flyttet hjem igjen etter studier, var de mange av de vennene som jeg hadde her som var flyttet. Har mange gode venner, men de er spredd godt rundt om i landet. Hadde vært fint å hatt noen i nærheten å kunne finne på ting med :-)

Jeg er en blid og positiv jente på 24 år fra Hordaland. Jobber innen helsesektoren, og trives godt med det. Liker som de fleste jenter shopping, gå på cafe å skravle. Er også glad i trening og det å bare slappe av med en film eller ett par glass vin.

 

Håper på positiv respons :-) Om det er noen som bort langt vekk å ønsker noen å bare prate med er jeg åpen for det også! :-)

 

 

Endret av frk.92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 3 uker senere...
Den 9.8.2016 at 22.05, frk.92 skrev:

Hei! Jeg er ny her, og ønsker å prøve dette ut i håp om å kanskje kunne skape noen nye bekjentskap/ vennskap.

Da jeg flyttet hjem igjen etter studier, var de mange av de vennene som jeg hadde her som var flyttet. Har mange gode venner, men de er spredd godt rundt om i landet. Hadde vært fint å hatt noen i nærheten å kunne finne på ting med :-)

Jeg er en blid og positiv jente på 24 år fra Hordaland. Jobber innen helsesektoren, og trives godt med det. Liker som de fleste jenter shopping, gå på cafe å skravle. Er også glad i trening og det å bare slappe av med en film eller ett par glass vin.

 

Håper på positiv respons :-) Om det er noen som bort langt vekk å ønsker noen å bare prate med er jeg åpen for det også! :-)

 

 

Jeg har nettop flyttet til Bergen! om du vil ta ett glass vin ute en dag er det bare og melde! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 9.8.2016 at 22.05, frk.92 skrev:

Hei! Jeg er ny her, og ønsker å prøve dette ut i håp om å kanskje kunne skape noen nye bekjentskap/ vennskap.

Da jeg flyttet hjem igjen etter studier, var de mange av de vennene som jeg hadde her som var flyttet. Har mange gode venner, men de er spredd godt rundt om i landet. Hadde vært fint å hatt noen i nærheten å kunne finne på ting med :-)

Jeg er en blid og positiv jente på 24 år fra Hordaland. Jobber innen helsesektoren, og trives godt med det. Liker som de fleste jenter shopping, gå på cafe å skravle. Er også glad i trening og det å bare slappe av med en film eller ett par glass vin.

 

Håper på positiv respons :-) Om det er noen som bort langt vekk å ønsker noen å bare prate med er jeg åpen for det også! :-)

 

 

Hei :)

Jeg er snart 24 år jobber i barnehage og trives med det :) cafe, shopping, vin og trening er koselig det hvis man har noen å gjøre det med :) hehe.. Hadde vært fint å bli kjent.. kanskje vi kan ta en prat? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...