Gå til innhold

Noen som jobber som regnskapsmedarbeider her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg startet for en måned tilbake som regbskapsmedarbeider. Synes fortsatt det er litt vanskelig. Kan noen gi meg enkle tips angående bokføring, avstemning osv. Pretty plz 😜

Anonymkode: 6c8c2...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nøyaktig hva er det du syns er vanskelig da?

Anonymkode: cad4e...217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nøyaktig hva er det du syns er vanskelig da?

Anonymkode: cad4e...217

Når det skal føres flere poster ( d, d, og k) og når det bare er d og k. Og hvilken konto som skal brukes, er jo ufattelig mange. Jobber du som en regnskapsmedarbeider?

Anonymkode: 6c8c2...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når det skal føres flere poster ( d, d, og k) og når det bare er d og k. Og hvilken konto som skal brukes, er jo ufattelig mange. Jobber du som en regnskapsmedarbeider?

Anonymkode: 6c8c2...02c

Hva slags systemer er det du jobber med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, ikstart skrev:

Hva slags systemer er det du jobber med?

Haha, er det relevant da? Bokføringsreglene er vel de samme? Og kan noen fortelle meg litt om remittering og avstemning. 

Anonymkode: 6c8c2...02c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha, er det relevant da? Bokføringsreglene er vel de samme? Og kan noen fortelle meg litt om remittering og avstemning. 

Anonymkode: 6c8c2...02c

Ja, det er klart det er relevant. Bokføringsreglene er det samme, men ulike programmer har ulike tips, triks og snarveier. Ikke minst uforming. Så ja...