Gå til innhold

Det passer aldri for mor å møte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På familievernkontoret. Vi skal skrive ny kontrakt og jeg ønsker å diskutere flere endringer, men uansett dato passer det ikke. Hva skal jeg gjøre da? 

Anonymkode: d80b7...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du spurt henne om når hun kan komme?

Anonymkode: 822eb...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hun ønsker ikke å møte så derfor svarer hun ikke på det. Hun har ikke mulighet, rett og slett

Anonymkode: d80b7...0f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få familiekontoret til å bare sette en dato? Er det krav om at man MÅ møte opp? Om ikke så får du jo eventuelt bare ta det videre....

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nettstudent, med oppmøte I annen by. Fikk svar nå at hu kan ikke møte før I januar grunnet eksamener

Anonymkode: d80b7...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun er nettstudent, med oppmøte I annen by. Fikk svar nå at hu kan ikke møte før I januar grunnet eksamener

Anonymkode: d80b7...0f4

Det der er bullshit. Hun har ikke eksamener fra nå og frem til januar. Nei, her må du bare sette hardt mot hardt TS...... Lykke til!

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

På familievernkontoret. Vi skal skrive ny kontrakt og jeg ønsker å diskutere flere endringer, men uansett dato passer det ikke. Hva skal jeg gjøre da? 

Anonymkode: d80b7...0f4

Kall inn til mekling, familievernkontoret plukker en dag også får hun avtale med dem hvis den dagen ikke passer. 

Anonymkode: fd56f...774

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er nettstudent, med oppmøte I annen by. Fikk svar nå at hu kan ikke møte før I januar grunnet eksamener

Anonymkode: d80b7...0f4

Dette er bare tull fra henne. Kontakt advokat for råd og hjelp her. Ta en beslutning utfra dette. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er nettstudent, med oppmøte I annen by. Fikk svar nå at hu kan ikke møte før I januar grunnet eksamener

Anonymkode: d80b7...0f4

Eksamener er ikke før senere i år. Og hun har tid til å møte opp imellom eksamenlesinga si. For barnets skyld. Er selv nettstudent så vet når eksamener er.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare ringe familievernkontoret å si du må ha time til mekling. De setter dato og i brevet skriver de at det må være tungtveiende grunner til å ikke møte opp til avsatt tid(de gjor ivertfall det når jeg ville ha meklingsmøte sist). Ikke hør med henne om tid først.

Anonymkode: df139...629

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Hun får brev denne uken fra kontoret :-)

Anonymkode: d80b7...0f4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Forrige møte møtte ikke mor fordi hun ikke hadde fått min sms om møte jeg hadde bestilt. FVK sendte brev om møte som skulle være I dag og mor møtte ikke fordi hun ikke hadde fått brevet. Mor kan fremdeles ikke møte før I januar... er det overdrevet å kontakte advokat i stede for å vente? Vi har vært uenig om samvær i 1,5 år nå.

Ts

Anonymkode: d80b7...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forrige møte møtte ikke mor fordi hun ikke hadde fått min sms om møte jeg hadde bestilt. FVK sendte brev om møte som skulle være I dag og mor møtte ikke fordi hun ikke hadde fått brevet. Mor kan fremdeles ikke møte før I januar... er det overdrevet å kontakte advokat i stede for å vente? Vi har vært uenig om samvær i 1,5 år nå.

Ts

Anonymkode: d80b7...0f4

Hva anbefaler FVK? Lytt til de. Og få skriftlig dokumentasjon på at du har møtt opp og ikke mor.

Anonymkode: 083a6...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sa at det ikke va noe å gjøre for fvk. De ga bare en attest. For 3 år siden fikk vi beskjed om å kontakte advokater for å bli enig, men jeg valgte å godta mors avtale istede. Jeg har gitt beskjed at hun kan ikke før januar, men de sa bare at hvis ikke mor kan så kan de ikke hjelpe før hun møter opp.

Anonymkode: d80b7...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva anbefaler FVK? Lytt til de. Og få skriftlig dokumentasjon på at du har møtt opp og ikke mor.

Anonymkode: 083a6...bbc

Glemte å sitere

Anonymkode: d80b7...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Forrige møte møtte ikke mor fordi hun ikke hadde fått min sms om møte jeg hadde bestilt. FVK sendte brev om møte som skulle være I dag og mor møtte ikke fordi hun ikke hadde fått brevet. Mor kan fremdeles ikke møte før I januar... er det overdrevet å kontakte advokat i stede for å vente? Vi har vært uenig om samvær i 1,5 år nå.

Ts

Anonymkode: d80b7...0f4

Jeg mener ikke det er overdrevent, nei.

Hun trenerer med viten og vilje her.

Anonymkode: f79c3...5f7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ashera skrev:

Rekommandert brev!

Om ny mekling? Synes å vente ett halvt år til kan bli lenge. For alt jeg vet kan hun hale ut tiden neste år også 

Anonymkode: d80b7...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden slags endringer er det du vil ha siden hun er så redd for å møte?

Anonymkode: 3dd24...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden slags endringer er det du vil ha siden hun er så redd for å møte?

Anonymkode: 3dd24...bc4

Hun er nok redd at endringer skal endre også bidrags inntekten.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...