Gå til innhold

Hva føler du når du ser superhotte jenter på trening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tenker "oi, hun så bra ut. Skulle ønske jeg så like bra ut" og trener videre med ekstra motivasjon. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir inspirert av å se veltrente kropper jeg. Tenker "med litt ekstra innsats er jeg snart der selv også". Og  jeg opplever som regel at de som faktisk har veltrente kropper ikke er opptatt av å vise seg fram. Derimot ungjentene som riktignok er slanke, men knapt kan løfte på en manual... (Må jo være forsiktig, svette kan jo ødelegge sminken!) Vel, de humrer jeg godt av innvendig!:fnise:

Nå er det heldigvis svært få "vise seg fram"-mennesker der jeg trener. Og de få som er det er stort sett unggutter i slutten av tenårene, og hvem bryr seg om dem? Det er mennesker i alle mulige aldre, fasonger og formnivåer. Helt perfekt, jeg stortrives!:)

Anonymkode: d4fac...af5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting til forresten: jeg syns det er lov å være litt stolt når man har klart å trene seg til en bra kropp jeg! Det ligger ofte mye jobb bak.

Anonymkode: d4fac...af5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8.8.2016 at 21.51, Coronas skrev:

Så hyggelig at de trener. Ser jo på gutta som sikler på dem og ler litt inni meg. Men de er søte dah. Henger litt i apparatene og prater i tlf, surfer på nettet og mye selfie til alle og en hver. Vet ikke hvor mye de får trent jeg men, de skal ha for å dukke opp og prøve å trene litt hvertfall..

Hvis de er superhotte har de sannsynligvis fått trent mye. Det kommer ikke gratis...

Jeg synes det er fint at både kvinner og menn pynter seg, også når de skal trene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Gud skrev:

Hvis de er superhotte har de sannsynligvis fått trent mye. Det kommer ikke gratis...

Jeg synes det er fint at både kvinner og menn pynter seg, også når de skal trene.

Superhot er trente jenter? Eller er de bare naturlig vakker og slank? Hva med alderen? Superhotte er 16 - 20? Eller gjelder det alle aldre? ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

43 minutter siden, Coronas skrev:

Superhot er trente jenter? Eller er de bare naturlig vakker og slank? Hva med alderen? Superhotte er 16 - 20? Eller gjelder det alle aldre? ;) 

TS har definert hva hun mener med superhotte jenter:

Den 7.8.2016 at 1.07, AnonymBruker skrev:

Kjempe veldreide med en kropp jeg aldri kommer til å få, uansett hvor mye jeg trener eller sulter meg. Sikkert 10 år yngre enn meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke gitt mer blaffen. Fint for dem at de ser flotte ut, men det har da null og niks med meg å gjøre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/7/2016 at 1.07, AnonymBruker skrev:

Sjalu på jenter som er penere enn meg på trening

"veldig vakre jenter på trening" fra ts

Pene, vakre, kjempe veldreid. Det høres ut som TS mener tynne jenter med flat mage og en liten sprettrumpe. De er ikke trent, men slank, de bare ser bra ut og "trener" på helsestudio for det er hva som er inn akkurat nå og må ha siste mote innen sportsklær. Jeg ser mange av dem der jeg trener, de svetter aldri, prater i mobilen eller snap'er i et kjør. Men det er jo bra de kommer seg ut hjemmefra og treffer venner som de kan henge med rundt på helsestudio. De jeg ser som svetter, er på samme alder som det ts sier, og er gjerne litt fyldigere eller har godt trente kropper. (Men ikke "vakre og pene" som TS mener)  Min observasjon @Gud Du har kanskje sett noe annet der du er ;) Og hvorfor gidde å være sjalu på yngre jenter. Tren og svett, så får man resultater. Pen og vakker kan man ikke bli av trening, bare tynn eller trent. Det vakre og pene er ens egen selvtillit som lyser fram sammen med et varmt smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent på 3 forskjellige steder, men har aldri sett noen "superbabes", eller jenter som er der tilsynelatende kun for oppmerksomhet. Hvor lettkledd er det snakk om da? Har sett folk gå i shorts og singlett, det gjør jeg selv også, men tenker ikke at dette er for å få oppmerksomhet. De aller fleste er der for å trene. Det er riktignok mange som sitter mye med telefonen, men her har jeg sett flere menn enn kviner gjøre dette(hovedsakelig fordi det generelt har vært flere menn enn kvinner på treningssenteret. Så da blir det omtrent like mange av hver). Ser jeg en jente jeg syntes har fin kropp, blir det mer som en motivasjon. Og kanskje jeg da legger mer merke til hvilke øvelser hun gjør for å få en slik kropp. De aller fleste som er på treningssenteret har helt normale kropper,og jeg får nesten bedre selvtillit av det, for da ser man at ingen er perfekte. Særlig i garderoben. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ekstremt god selvtillit så jeg påvirkes ikke av mennesker som er penere enn meg i en negativ retning, det er egentlig ganske sjeldent jeg ser mennesker jeg syns er flottere enn meg selv. Men jeg liker å titte på andre, ser jeg andre pene jenter blir jeg kanskje inspirert av klær, øvelser eller lignende. 

Anonymkode: 8ac3b...6ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at jeg er dødsfin som jeg er (er heldig fra naturens side og er nokså trent) så trenger ikke sammenligne meg med andre.

Det å sammenligne seg med andre er som gift for hodet og selvtillitten :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...