Gå til innhold

Hva føler du når du ser superhotte jenter på trening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som mann tenker jeg at det er fint med jenter på treningssenteret, både unge og eldre, at alle skal gjennom mange faser i livet, og at det er bra å trene. Kvinnekroppen kan være fin i ganske mange varianter.

I den mindre politisk korrekte versjonen, synes jeg at de fineste jentene viser at vanlige jenter kan være atskillig finere enn de aller største kjendiser fra filmverden, at disse siste er ekstremt hausset opp av tilfeldige mediefolk, og at en vakker kvinnekropp er en hyllest til kvinneligheten. Noe alle kvinner tross alt har noe av. Det er jo ikke slik at når en mann ser en vakker kvinne, så begynner han å hate alle kvinner som ikke er like fine, heller tvert i mot. 

Anonymkode: 7860c...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker ingenting spesielt om disse jentene. Mulig at jeg er en av dem selv, jeg er i alle fall ung med et gode genetisk utgangspunkt når det gjelder kropp, men spesielt trent er jeg da ikke. Merker at folk ser etter meg en gang i blant og synes det heller er ubehagelig. 
Man er på treningssenter nettopp for å trene ikke se eller sammenligne seg med andre. Man ønsker å bli den beste utgaven av seg selv og det er vel derfor man har kjøpt seg et medlemskap. 

Anonymkode: 01911...57a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg tenker ikke noe over det og ser ikke på mennesker på treningssentere. Jeg vet at "titting" er noe attraktive og veltrente mennesker synes er en slitsom ting når de skal trene, kan ikke være spesielt kjekt å bli glana på når man springer på mølla. Spesielt unge kvinner synes det er en uting, de drar for å trene, ikke for å bli beglodd av menn og misunt av andre kvinner. Men jeg synes det virker ganske uhygienisk, for deres egen del og andres, å gå på treningssenter med topper som bare dekker brystene og shorts som såvidt dekker rumpa. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere alvorlig spiseforstyrret er jeg ekstremt opptatt av andres kropp, da spesielt med tanke på tynnhet. Ser jeg ei jente på trening som er slank og vakker, og tynnere enn meg, så kjenner jeg det stikker. Men dette er pga min tidligere spiseforstyrrelse og fordi jeg kobler tynnhet med suksess. Men i gode perioder kan jeg se på "vakre kvinner" med beundring..så lenge de ikke er tynnere enn meg :P 

(tror også muligens jeg er en av de damene du prater om, men det er fordi jeg trener på ett treningssenter med mye eldre mennesker. Dermed ikke så mye å se på) 

Anonymkode: 48d1c...887

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordavind

Er ikke ofte på treningssenteret. Men når jeg ser dem så reagerer jeg ikke på noen spesielle måter. De kan jo være fine å se på men man bør jo ikke glo på et treningssenter. Kanskje et par raske blikk. Men når jeg først er på et senter så er det for å trene så jeg er som regel opptatt med seg selv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Runforit

Har aldri sett noen "superhotte" damer på treningsentere jeg. Så en dame med sølvhotpants med full ut på byen makeup en gang, men tror ikke folk stirret på henne fordi hun var så flott :fnise:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger blir jeg litt sjalu men som regler blir jeg litt motivert :fnise: på treningssenteret i usa derimot... Mest sjalu, der er de nesten nakne alle sammen, drømmekropp på drømmekropp

Anonymkode: 0e3d1...cbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress

Eg synest det er lenge mellom kvar gong eg har sett slike superhotte damer, eg. Eg synest eigentleg ein tur på treningssenteret, og i alle fall i dusjen etterpå viser at ingen er perfekte. Eg tek meg i å tenkje at det å dusje saman med andre kvinner, ofte, gjer underverk for sjølvkjensla. For under tightsen er det kanskje ein mage full av arr, ho med den smale midja har jammen hengepuppar, ho med sprettrumpa har cellulittar. De skjønar. Poenget mitt er ikkje at eg likar å sjå etter folks feil, eller gjer eit poeng av det, men eigentleg at det er lenge mellom dei perfekte. Og det er heilt ok, ikkje minst er det heilt fabelaktig at kvinnekroppar i så mange variantar likevel fungerer, dei trener, dei er sterke og uthaldande og i bruk. Det er så flott! Og så er det litt flott å sjå at kamuflasjen vår funkar: med kleda på ser vi jo alle knall ut! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til ts, hva legger du i ordet superhotte jenter?
Er de tynne? muskuløse? veltrente? slanke? formfulle?

Jeg mener da at alle er fine på sin måte, det finnes flere personer som er finere med former en uten slik at de ser ut som stilker.

Og ja jeg har sett den forandringen der en formfull person har blitt ekkelt tynn.

Anonymkode: ef9c3...865

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

til ts, hva legger du i ordet superhotte jenter?
Er de tynne? muskuløse? veltrente? slanke? formfulle?

Jeg mener da at alle er fine på sin måte, det finnes flere personer som er finere med former en uten slik at de ser ut som stilker.

Og ja jeg har sett den forandringen der en formfull person har blitt ekkelt tynn.

Anonymkode: ef9c3...865

Ikke tynne (det syns jeg ikke er fint), men slanke og samtidig har muskler. Type bikini-fitness-form. Det er ikke mange av dem på et vanlig treningssenter, men innimellom sprader de rundt.

Jeg snakker ikke om alle "normalt pene og trente". Det er jeg selv også. Men disse superbabesa med utfordrende klær som man bare instinktivt snur seg etter, fordi de skiller seg sånn ut. Mye pga de ser bra ut, men mye pga klærne og veldig "look at me"-utstråling. 

Satt på spissen. Alle ville snudd seg etter Jen Setler dersom hun troppet opp på Elexia. Sånne jenter som har en form folk flest aldri vil få. 

Anonymkode: 5a8f3...e13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.8.2016 at 8.40, Tigress skrev:

Eg synest det er lenge mellom kvar gong eg har sett slike superhotte damer, eg. Eg synest eigentleg ein tur på treningssenteret, og i alle fall i dusjen etterpå viser at ingen er perfekte. Eg tek meg i å tenkje at det å dusje saman med andre kvinner, ofte, gjer underverk for sjølvkjensla. For under tightsen er det kanskje ein mage full av arr, ho med den smale midja har jammen hengepuppar, ho med sprettrumpa har cellulittar. De skjønar. Poenget mitt er ikkje at eg likar å sjå etter folks feil, eller gjer eit poeng av det, men eigentleg at det er lenge mellom dei perfekte. Og det er heilt ok, ikkje minst er det heilt fabelaktig at kvinnekroppar i så mange variantar likevel fungerer, dei trener, dei er sterke og uthaldande og i bruk. Det er så flott! Og så er det litt flott å sjå at kamuflasjen vår funkar: med kleda på ser vi jo alle knall ut! :-D

Alt dette tror jeg du har helt rett i :).

Hilsen mann

Anonymkode: 7860c...409

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva føler jeg når jeg ser superhotte tightskledde jenter med korte tynne topper på gymmet? Hmm. Jeg kjenner hormonene boble og drømmer om å knulle akkurat den dama. Er hun extra extra deilig hender det jeg tar frem mobilen, later som jeg ringer og gir en kort beskjed over tlf, avslutter "samtalen", fjerner klikkelyd på kamera og knipser et deilig bilde av den hotte jenta. Ofte når hun er i dyp knebøy eller gjør øvelser med ene kneet på en benk (cameltoepositur). Så går jeg hjem å runker til bildet og av og til deler på sosiale medier. 😛

Anonymkode: fda40...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva føler jeg når jeg ser superhotte tightskledde jenter med korte tynne topper på gymmet? Hmm. Jeg kjenner hormonene boble og drømmer om å knulle akkurat den dama. Er hun extra extra deilig hender det jeg tar frem mobilen, later som jeg ringer og gir en kort beskjed over tlf, avslutter "samtalen", fjerner klikkelyd på kamera og knipser et deilig bilde av den hotte jenta. Ofte når hun er i dyp knebøy eller gjør øvelser med ene kneet på en benk (cameltoepositur). Så går jeg hjem å runker til bildet og av og til deler på sosiale medier. 😛

Anonymkode: fda40...482

Sjarmerende. 

Anonymkode: d12fa...577

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri tenkt noe over det. Hvordan andre ser ut trigger ikke meg og mine ønsker for eget utseende. Det er det andre ting som avgjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 2 uker senere...

Det optimale er å ha god selvfølelse uavhengig av andre, men kan kjenne meg igjen i det du skriver. Prøver om dagen å ta meg selv på det når jeg tenker negative ting om andre, og heller ikke anta for mye om andre mennesker. Og merker litt at det gjør livet litt lysere og enklere for min egen del. Kanskje det kan være en ting å teste ut?

Anonymkode: aeba0...653

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på denne tråden i forbindelse med noe annet, og hadde glemt å svare: Jeg synes det er så dust at jeg knapt kjenner en eneste dame som ellers er oppegående og hyggelig, og selvsikker nok, som greier å la være å enten kommentere eller føle seg truet av en yngre/hottere/bedre trent dame. Jeg har vært skyldig i dette selv, men har etterhvert vokst det fra meg, og når jeg ser babes i så lite klær at de såvidt er innafor kleskoden på treningssenteret, blir jeg nesten litt glad - for jeg, og de fleste jeg kjente på den alderen, hadde kroppen til å gå sånn, men manglet selvtillit og skjønte ikke at vi faktisk så smashing ut. I mine øyne er det at en dame (eller mann) er åpenlyst fornøyd med seg selv, og ikke redd for å vise seg frem, forfriskende, siden vi lever i et samfunn der et langt mer utbredt problem er folk som misliker seg selv og ikke tror de er gode nok/pene nok/etc.

Jeg angrer jo litt, når jeg ser sånne, på at jeg ikke utnytta å være ung og i den formen mens jeg kunne, det er mange av oss som virkelig har kastet bort mye tid på å innbille oss at vi ikke var bra nok. Og, at en dame er yngre, tynnere og hottere enn meg, betyr jo ikke at jeg trenger føle meg noe styggere. Og, hvis man skal sammenligne seg med andre for å måle egenverdi, så vil det jo alltid være så mange som er mer vellykket, penere, tynnere, "bedre", at man faktisk ikke kan vinne hvis man prøver den der.

Så, jeg føler heller lite, men må jo si at jeg har tenkt av og til at, tatt i betraktning at treningssenteret jeg trener på er et typisk "jentegym" og de fleste mannfolka er voksne og gjerne trener der fordi hele familien med kone og barn har familiemedlemsskap. Så, hvis jeg ser noen som virkelig har anstrengt seg, og ser fantastisk ut, tenker jeg at det virkelig er bortkastet innsats, klientellet på stedet tatt i betraktning. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker å hun er sexy, nå vil kroppen min skille ut mer testosteron sånn at jeg kan løfte mer -jastilldegrettforanmegmedrumpenVendtMotMegOgLatSomDuStilteDegDerTilfeldigJa- nå blir det ny PR

 

Og ja, for jenter er det du føler helt normalt TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...