Gå til innhold

Hva føler du når du ser superhotte jenter på trening?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nokså fornøyd med utseendet. For og akkuratt ha bikket 30-årene er kroppen min fin. Den er slank, med fine former. Ikke en man snur seg etter på gata, men mer enn duganes!! 

Likevel får jeg denne ekle følelsen i magen når jeg ser veldig vakre jenter. Spesielt på trening, for der er kropp i fokus og jeg klarer ikke å la være å legge merke til dem. Kjempe veldreide med en kropp jeg aldri kommer til å få, uansett hvor mye jeg trener eller sulter meg. Sikkert 10 år yngre enn meg. Kledd i trange, små klær. Ser bare at alle snur seg etter dem. Jeg tenker litt stygge tanker om at de har kledd seg utfordrende for oppmerksomhetens skyld. "Greit nok at du har fin rumpe og flat mage, men trenger toppen å være sååå kort?". Jeg blir flau fordi jeg blir så- irritert!? Senteret mitt bugner med "vise seg fram"-folk, ikke sikkert det er like ille overalt, men skal jeg være så teit at jeg bytter senter pga det tenker jeg.

Er det vanlig å føle seg ille til mote når man ser veldig vakre jenter på trening? Jeg kan liksom føle meg helt fresh og fin en dag men selvfølelsen daler til -10 når disse tripper forbi (og helst steller seg ved siden av meg, så jeg bare måååå se på rumpa dems). 

Vanligvis er jeg trygg på meg selv men denne følelsen er ubehagelig og jeg skammer meg litt. Sjalu på jenter som er penere enn meg på trening? Det hadde jeg aldri trodd om meg selv:( 

Noen andre som kjenner seg igjen?

Anonymkode: 5a8f3...e13

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får veldig dårlig selvtillit selv. Vet at uansett hvor mye jeg trener så blir den aldri som dems. Men likevel så synes jeg heller ikke noe om at de måå vise frem kroppen sin på den måten. Jeg er litt imot "se på meg" greia mange driver med. Men det kan nok være fordi jeg er sjalu for at det aldri kan bli meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver ikke å glaner på kroppene til andre, er opptatt med egen trening. Virker nesten som om de som mener de har kledd seg for å bli sett er de som glaner på de. Tenker ellers at de har jobbet hardt for det, hvis jeg legger merke til noen med mye muskler. 

Anonymkode: d8ab0...1a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne

Jeg føler en rar følelse nedentil, og så mister jeg balansen fordi fordelingen av blod i kroppen blir litt annerledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke over andre mennesker. Kanskje jeg har aspergers? Neida, men, jeg klarer bare ikke bry meg. Alt kan jo foregå i livet deres som jeg ikke vet om, og jeg gidder ikke være sjalu på småting som en kropp. Vet om en jente på 20-ish som er kjempefit og pen og trener masse men hun har utlagt tarm og masse styr med det. :/ 

Anonymkode: 925f5...76e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krigerunge

Kunne kjent meg igjen tidligere men ikke nå lenger. Ser jeg ei dame med fin kropp nå tenker jeg 1) i seksuelle baner 2) faen hun så bra ut. Å sammenligne andre med seg selv bringer intet godt og er en herseteknikk på ens egen selvdestruktivitet. At du tenker litt stygge tanker gjør du sannsynligvis for at du selv skal føle deg bedre (noe jeg antar du ikke gjør utifra problemstillingen din generelt) og fordi det blir mer misunnelse enn beundring fra din side. Noen er glad i å vise seg frem og det er fullt lovlig, liker man det ikke ser man en annen vei. 

Det er nok vanlig å føle det slik, men du kan jo gjøre noe med det. Se på din egen kropp og aksepter deg selv for den du er. Er nok helt sikkert noen som har snudd seg etter deg uten at du har observert det eller som tenker "skulle ønske jeg hadde kroppen hennes". Jeg tenker litt i samme baner, at ingen legger merke til min kropp - helt til jeg overhørte en jentegjeng her forleden som så på meg og sa "faen ta hun der med den smale midjen og brede rumpa, det der kan jeg bare drømme om å oppnå" og hun andre "slike former vil jeg også ha". Smilte litt for meg selv men ble samtidig litt trist fordi hun frøkna som sa det var slank og flott hun, hun andre så dødsbra ut også. Synd om de ikke så det selv. De jentene du misunner føler seg nok ikke alltid på topp de heller, for alt du vet tenker de det samme om deg og beundrer/misunner deg. :) 

Man craver ofte det man ikke kan få eller det man vil ha men ikke vet hvordan man får. Normalt, men lite givende. Tenk i andre baner og verdsett deg selv slik du er. Work what you got! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en av disse flotte veldreide jentene som du prater om, bortsett fra at jeg er manne-versjonen av dem.

Men faen, trening for meg er jo bare en av mange hobbyer jeg har (og er en ørliten del av min personlighet), og jeg ønsker ikke å fremstå som en mimbo.

For å få frem LITT av MEG, så går jeg alltid i singleter som kan vise en liten del av min personlighet (f.eks en singlet som viser en android som tisser på et eple... jeg er nemlig en android mann og kan ikke fordra apple). Går aldri i fancy treningsklær, og mang en gang går jeg på trening i noen stygge sandaler.

Med singlet så viser jeg jo litt frem av min veltrente kropp, men det er mest for egen del, da jeg trenger å fore egoet mitt litt også. Dessuten er det mye mere komfortabelt med singlet enn t-skjorte.

Rumpa kan jeg faen ikke gjøre noe med, den er lekker uansett hvilke bukser jeg har på meg.

Så om du treffer på meg, vær så snill og ikke se på meg og døm meg som de andre veldreide !

På forhånd takk!


:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen, TS. Jeg kan føle meg ganske fin, men når det kommer ei lekker ripped ei på matta ved siden av meg, så må jeg innrømme at jeg kan bli litt motløs, spesielt hvis vedkommende har noe jeg så gjerne kunne ha tenkt meg, feks mageruter, stramme overarmer og sprettrumpe. Så tenker jeg "faen din dritperfekte dustebabe hva gjør du her, du er fin nok, gå hjem og spis i stedet" :fnise: Men så kommer jeg hjem til en mann som digger meg akkurat sånn jeg er, og denne dama er glemt ganske fort. Kanskje hun så på meg og tenkte at hun gjerne skulle hatt skuldre eller grønne øyne som meg ;) 

Anonymkode: 866c1...252

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler det ikke sånn, faktisk. Har endel kilo ekstra jeg gjerne skulle vært kvitt etterhvert men er ikke misunnelig på andre damer/jenter. Hva er poenget med det? Å føle seg enda verre med seg selv om man har dårlig selvtillit? Nei, vær glad i den kroppen du har enten den er sånn eller sånn. Å ville forbedre seg og helsen sin er det ingenting galt i, men å være misunnelig på andre gjør bare at du får økt selvhat. Vær glad i deg selv!

Anonymkode: 4bab0...bb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg har ikke noe særlig god selvtillit og har nok noen kilo for mye. Allikevel så bryr jeg meg ikke spesielt mye om andre på trening. Om jeg tenker noe i det hele tatt så er det at de ser bra ut,men jeg har egentlig nok med meg selv på trening og føler at jeg mister fokuset om jeg begynner å følge med på andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler egentlig ingenting. Noen ganger tenker jeg litt sånn "oi hun hadde fin kropp". Tenker definitivt ikke negative tanker om de. Gjorde det av og til da jeg var yngre, men har klart å venne meg av med dette da jeg er litt imot hele denne kvinner rakker ned på kvinner pga. utseende greia :P 

Anonymkode: af670...3d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker: "Jeg er glad jeg ikke er en slik kvinne som må kle seg i utfordrende klær på et treningssenter for å få oppmerksomhet". 

Eller bryr jeg meg ikke så mye. Jeg er generelt ikke så glad i det ekstreme fokuset på kropp, så jeg prøver heller å overse det. 

Anonymkode: 858c1...224

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bra kropp etter årevis med trening, men kler meg i løse klær hele tiden nettopp fordi jeg føler at jeg får "jævla-hore-blikket" fra andre kvinner, og rett og slett er lei av det. Synes folk kan passe på seg selv og slutte å skylde sin dårlige selvfølelse på andre.

Anonymkode: d12fa...577

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så hyggelig at de trener. Ser jo på gutta som sikler på dem og ler litt inni meg. Men de er søte dah. Henger litt i apparatene og prater i tlf, surfer på nettet og mye selfie til alle og en hver. Vet ikke hvor mye de får trent jeg men, de skal ha for å dukke opp og prøve å trene litt hvertfall..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri skjønt det der med at man liksom skal få dårlig selvtillit av pene mennesker. Det er jo bare flott! De har ingenting med meg og min kropp å gjøre, jeg vet at jeg aldri vil se sånn ut selv, men de er fine å se på på samme måte som et vakkert landskap er fint å se på. Vi mennesker tiltrekkes av estetikk, kan ikke det være nok? Vi trenger ikke projisere egen narsissistisk usikkerhet på alle som er finere enn en selv. 

Anonymkode: b072c...8a1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å heller legge merke til de det er flest av? Damer i alle fasonger!

Jeg liker å se på pene mennesker, uansett kjønn, men på trening bryr jeg meg virkelig ikke. Eller, det er ikke helt sant, det er et par damer jeg fniser litt av. De trener med ekstremt mye sminke, push up og utslått hår. Da er du der mest for å bli sett, ikke for å trene. Men disse damene er 40-50. Jeg synes de er en blandig av søte og litt småpinlig. Mest søte.

Jeg har flat mage og sprettrumpe, men trener oftest i stygge gamle t-skjorter, jeg vil ikke ha oppmerksomhet i den situasjonen. Når jeg trener vil jeg være i min egen verden, gjerne usynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...