Gå til innhold

Flyttevask på enroms, vaskebyrå i Oslo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger flyttevask på en 1-roms, det er en liten leilighet, under 20 kvm. Trenger en skikkelig flyttevask, og tenkte da på vaskebyrå, men hører så mange skrekkhistorier, og det er hundrevis av dem i Oslo. Kan ikke betale mer enn et par tusen heller. 
Har noen her erfaringer? Eller anbefalinger? 

Anonymkode: 7d35d...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du virkelig så lat at du ikke gidder å gjøre det selv?

Anonymkode: ab44b...389

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Trenger flyttevask på en 1-roms, det er en liten leilighet, under 20 kvm. Trenger en skikkelig flyttevask, og tenkte da på vaskebyrå, men hører så mange skrekkhistorier, og det er hundrevis av dem i Oslo. Kan ikke betale mer enn et par tusen heller. 
Har noen her erfaringer? Eller anbefalinger? 

Anonymkode: 7d35d...d27

Du klarer vel helt fint å vaske en 20 kvm's leilighet selv? Helt gratis det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at om du er effektiv så klarer du å vaske den leiligheten på max en time helt selv! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det holder da med en helt ordinær egenvask. Jeg hadde forstått det dersom det var snakk om flere hundre kvadratmetre, men når det bare er snakk om usle 20 kvadrat er det jo ikke et problem å ta det selv. 

Anonymkode: c2025...2e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer dere ikke på det TS spør om i stedet for å skrive hvor "lett" det er å vaske leiligheten selv? Jeg blir altså så overrasket over at folk må svare surt i stedet for å svare på det det spørres om. Regner med TS har bestemt seg for å leie folk til å vaske siden han/hun ikke har anledning til å gjøre dette selv. 

TS: jeg har hørt mye bra om "syv stjerners renhold og flyttebyrå". Jeg har ingen personlig erfaring med dem, kun bekjente som er fornøyde etter å ha brukt dem. De tar 24 kroner per kvadrat, så du kan jo sjekke noen referanser du finner på nettsiden deres.

Anonymkode: 74fc4...356

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 7.8.2016 at 0.59, drop-dead skrev:

Tipper at om du er effektiv så klarer du å vaske den leiligheten på max en time helt selv! 

Det tar ikke én time å tørke støv, vaske kjøleskap, kjøkkenskap, skuffer, mikrobølgeovn, stekeovn, under dusjkabinettet, rense sluk, filteret i kjøkkenvifta, vaske speil, vinduer, gulv, veggen bak vasken og stekeovnen hvor det ofte kommer en del fett og matrester.

Det er liksom ikke bare å dra over gulvet.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan anbefale mitt anbud.no

Anonymkode: 3ce52...9c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Maid For Cleaning, har brukt dem flere ganger til både flyttevask og vindusvask. 

Du finner kontaktinfo på Facebook. 

Anonymkode: e6458...7b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez. Jeg regner med det er en grunn til at man ber om tips ang. vaskebyrå. Da trenger man ikke drøssevis av svar om at man får det til selv iløpet av en time. En real flyttevask er tidkrevende!

Jeg bor dessverre ikke i Oslo, men ville hørt litt med bekjente som kanskje kjenner noen som vasker privat. Byrå blir fort mye dyrere.

Anonymkode: a35e7...58f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som dømmer ts så er det lov å tenke lengere enn nesa rekker. Jeg måtte slev be om hjelp til utvask av en hybel på kun 16 kvadrat da jeg var 28.Kunne jeg i teorien ha gjort det selv?Ja det kunne jeg,men i teorien.For i prakis har jeg en sykdom som gjør det umulig, Jeg kunne også ha funnet på å opprette et innlegg her,men hadde jeg da lagt ut info om hvorfor? Nei. Så da hadde jeg fått akuratt de samme dømmende komentaren som ts får-

Anonymkode: 3ce52...9c6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 8.8.2016 at 19.57, AnonymBruker skrev:

Hvorfor svarer dere ikke på det TS spør om i stedet for å skrive hvor "lett" det er å vaske leiligheten selv? Jeg blir altså så overrasket over at folk må svare surt i stedet for å svare på det det spørres om. Regner med TS har bestemt seg for å leie folk til å vaske siden han/hun ikke har anledning til å gjøre dette selv. 

TS: jeg har hørt mye bra om "syv stjerners renhold og flyttebyrå". Jeg har ingen personlig erfaring med dem, kun bekjente som er fornøyde etter å ha brukt dem. De tar 24 kroner per kvadrat, så du kan jo sjekke noen referanser du finner på nettsiden deres.

Anonymkode: 74fc4...356

Syv stjerners er himla useriøse. Vi brukte dem, de klarte å skade gulvet, lovte å gjøre opp for seg, gjorde det aldr, vi tok dem til forliksrådet og vant, men de har visstnok ingen penger på noen konto. Min erfaring, så du kanskje slipper samme problem :)

Anonymkode: 1cad6...477

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke velg City Maids. Skikkelig useriøse.

Anonymkode: 37d3d...c73

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når jeg solgte min 1-roms leilighet, vasket jeg selv. Det tar ikke så lang tid. Men når jeg og samboeren solgte vår 3-roms, så betalte vi for at et byrå vasket leiligheten. Vi var fornøyd men husker ikke hva dem heter. Betalte vel under 5000kr for vask av leilighet + hvitevarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og eksen brukte Renholdsentralen i Oslo til å vaske vår 75 kvm leilighet utenfor Oslo da vi solgte og flyttet. De kom til avtalt tid klokken 09 mandags morgen, og gikk i gang med å vaske straks.

Vi er godt fornøyd, og ikke minst; de som overtok leiligheten ble også fornøyd. For flyttevask til vår leilighet på 75 kvm, betalte vi 3600,- kr. For en på bare 20 kvm, betaler du sannsynligvis bare en tredjedel av det. De har "100% fornøyd garanti".

Det var engelskspråklige polakker som vasket hos oss. De gjorde en god jobb, og vasket så svetten silte uten å somle.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg har selv brukt Syv stjernes og var sånn mellomfornøyd av 2 grunner.

For det første inkluderte de ikke vask av lampeskjermer og utvendig vask av vinduer (kun vinter). Det er jo ikke værre enn å bruke vinduspylervæske dersom en trenger å vaske vinduer utvendig når det er frost. Jeg kunne selvsagt gjøre det selv, men det var jo ikke derfor jeg leiet inn et byrå. Mht lampeskjerm, hadde det jo bare vært å ta siikringen, dersom de var redde for støt. Det var odt dagslys i rommet. 

Elllers var jobben mer vanlig rengjøring enn fullstendig nedvaskning før overlevering, der eier kan finne på å sjekke over skap og bak hvitevarer. Jeg husker de satte av 3 timer for jobben og ringte meg og sa de var ferdige etter en drøy time. Dersom de skulle fare så lett over, så kunne de vel i det minste vente en times tid til med å ringe, så det i det minste virket som om de hadde gjort en grundig jobb...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...