Gå til innhold

Lykkenermange.blogg.no


Ny Bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, skruf skrev:

Tror ikke det var slutt mellom de i utgangspunktet jeg.. 

Mener du at du tror det var et "pr-stunt" for å få oppmerksomhet? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Kassiopeia skrev:

Mener du at du tror det var et "pr-stunt" for å få oppmerksomhet? 

Evt bare en knute på tråden.. han flyttet jo aldri ut. Gikk heller ikke så lang tid mellom det såkalte bruddet og et oppdateringsinnlegg der de var sammen igjen.

Hun har jo heftige tendenser til click-bait overskrifter. 

F.eks det innlegget med 5+2. De fleste vil jo da tenke svangerskapsuke 5+2, men langt inn i innlegget så kom hun frem til at det var familien som besto av 5 barn og 2 voksne. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok. Hun driver med click-baiting hun også. Men rimelig spesielt å gå ut i offentligheten med et brudd når det viste seg å være "en knute på tråden". Da er man ikke spes godt rusta til å tåle det som måtte komme av smått og stort spør deu meg. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Valetta skrev:

Sant nok. Hun driver med click-baiting hun også. Men rimelig spesielt å gå ut i offentligheten med et brudd når det viste seg å være "en knute på tråden". Da er man ikke spes godt rusta til å tåle det som måtte komme av smått og stort spør deu meg. 

Hva er greie med å gå ut offentlig med et brudd, og så finner de sammen igjen to uker etterpå? Den runden burde de gått utenom bloggen, noe de lett kunne gjort, om de ville. Det at hun valgte å skrive om dette "bruddet" på bloggen, viser en umodenhet som står i sterk kontrast til det å ha valgt å få fem barn.

Men det jeg finner vel så merkelig, er at hun publiserer kommentarer, for så å slette de igjen. I går hadde hun to kommentarer på GPS klokkene, i dag hadde hun ingen...

Søt jente, skriver bra og har en flott familie, men ett eller annet skurrer.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sikkert de gjorde det slutt i det hele tatt. Kan være de latet som det kun for å få litt mer klikk på bloggen. Hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Når man går ut med en såpass drastisk beslutning så bør det være godt gjennomtenkt og veldig endelig. Nå fremstiller de seg som svært umodne, impulsive foreldre. Og om det er sånn at man har hatt en "runde" med vanskeligheter - så er vel ikke flere barn det første man tenker på med en gang etterpå??? HER er det det skurrer for meg. Dama virker sykelig verpesjuk, og kan nesten oppfattes som hun vil dette kun for å sette enda flere barn til verden. Hadde jeg vært nær familie og omgangskrets her hadde jeg blitt veldig bekymret.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Valetta skrev:

Enig. Når man går ut med en såpass drastisk beslutning så bør det være godt gjennomtenkt og veldig endelig. Nå fremstiller de seg som svært umodne, impulsive foreldre. Og om det er sånn at man har hatt en "runde" med vanskeligheter - så er vel ikke flere barn det første man tenker på med en gang etterpå??? HER er det det skurrer for meg. Dama virker sykelig verpesjuk, og kan nesten oppfattes som hun vil dette kun for å sette enda flere barn til verden. Hadde jeg vært nær familie og omgangskrets her hadde jeg blitt veldig bekymret.

Ja, hun vil jo ha nytt barn så fort hun har presset ut en baby.  Jeg skjønner hun vil ha stor familie, men dette hastverket skjønner jeg ikke så mye av. Er vel ikke så lenge til hun er gravid med nr 6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner heller ikke dette hastverket. Hvis man elsker å være mor til små barn, så må det jo være bedre og spre barneperioden over langt flere år? 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Kristanna skrev:

Skjønner heller ikke dette hastverket. Hvis man elsker å være mor til små barn, så må det jo være bedre og spre barneperioden over langt flere år? 

Hun er vel bare 23/24, så hun har jo god tid på seg. Hadde skjønt det bedre hvis hun var 40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Valetta skrev:

Sant nok. Hun driver med click-baiting hun også. Men rimelig spesielt å gå ut i offentligheten med et brudd når det viste seg å være "en knute på tråden". Da er man ikke spes godt rusta til å tåle det som måtte komme av smått og stort spør deu meg. 

Skrev hun ikke noe om at barna aldri skulle oppleve at mamma og pappa krangler når hun publiserte bruddet? Det virker svært merkelig, å ende et forhold når man har valgt å sette så mange barn til verden bare fordi ikke alt er helt rosenrødt og perfekt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver i en litt sånn bedre-viter sjargong. Prøver å fremstå reflektert, bevisst og voksen. Men ingen vel bevarte mennesker planlegger vel barn nr 6 rett etter en skikkelig samlivsknekk. Ingen planlegger det når man har 5 barn under skolealder spør du meg da, men nå er dette heldigvis ikke meg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, fjær skrev:

Vi får en ny baby...

Det er vell bare click-bait overskrift?

Ja, handler bare om at de er inne til en eller annen form for behandling med minsta og at minsta etterpå er som en ny baby

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg forstår meg ikke på denne damen. I og med at hun svært sjeldent har noen spørsmål som er publiserte i kommentarfeltet, heller jeg mot å tro at hun har stengt sitt kommentarfelt eller ikke har noe kommentarfelt på sin blogg. Allikevel holder hun på med lignende innlegg som dette, hvor hun sier at mange etterspør hvorvidt hun er gravid på ny http://lykkenermange.blogg.no/1475092665_sprsmlsrunde.html hvor hun hevder å "svare på de mange spørsmålene som har blitt spurt", selv om det aktuelle innlegget hvor hun konkret ber om spørsmål ikke har fått én eneste kommentar (http://lykkenermange.blogg.no/1475092665_sprsmlsrunde.html). Det samme gjelder innlegg som at hun ønsker lykke på alle som har ønsket henne lykke til med hussalg (http://lykkenermange.blogg.no/1476472412_n_ligger_huset_vrt_ut.html) når ingen faktisk har kommentert at de ønsker henne til lykke med hussalget (http://lykkenermange.blogg.no/1476472412_n_ligger_huset_vrt_ut.html) ettersom innlegget har null kommentarer. Jeg forstår liksom ikke om hun får lykkeønskninger via en annen kanal som SnapChat eller hvorvidt hun faktisk er så langt inni sin egen boble at hun tror ingen respons er god respons? Jeg har verken snapchat eller instagram så jeg vet ikke, men for en ren bloggleser virker det som om hun lever i en eventyrverden hvor hun mottar hundrevis av positive tilbakemeldinger daglig. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skjønner heller ikke...Hun har jo ingen kommentarer. Har henne heller ikke på snap eller insta, men altså - er det folk som gidder å bry seg såpass liksom?

Får vi en baby til - planlegger vi en baby til - er du gravid - det er tydligvis det eneste hun belager denne bloggen på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse clickbaits om ny baby, ja!!😬

Og når man har skilt lag og blir sammen igjen, så er det lurt å planlegge ny baby og kjøpe nytt hus? Vanvittig slitsomt for forholdet. 5 unger er mye og når de vokser til trenger de mye mer oppfølging med treninger, lekser etc.Så det burde de tenke på...

Imponerende økonomi forresten, lurer på hva han jobber med?? 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har vel stengt kommentarfeltet, eller, ikke stengt det, men gjort slik at alle kommentarene må godkjennes før de publiseres. Og så valgt å ikke publisere noen.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommentert hos henne, men kommentaren måtte godkjennes og kom sldri ut. Etterpå slettet hun alle kommentarene på det aktuelle innlegget. 

Så hun får nok kommentarer og innspill, hun bare velger og vraker hva som egner seg på bloggen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...