Gå til innhold

Ønsker en mini


Frostrose

Anbefalte innlegg

Bittelitt spotting i to dager denne uken. Ellers er det ingen endringer. Jeg tok en g-test i dag bare for å sjekke. Den var negativ. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg fikk endelig positive EL tester forrige uke (torsdag og fredag), så da regner jeg med at EL var ca lør/søn. I dag hadde jeg en liten blødning etter sex. Håper det ikke er mensen, for i så fall har jeg veldig kort lutealfase! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Etter mye tull med syklus ga jeg nesten litt opp. Jeg testet for eggløsning nesten hver dag etter IKM, men sluttet å oppdatere her inner da det bare gjorde at jeg tenkte mer på det.  Eggløsninstesten ble aldri positiv i desember, så jeg tenkte at jeg ville ha en annen 50-60 dagers syklus og stresset ikke noe mer med det.

Nyttårsaften tok jeg likevel en g-test for sikkerhets skyld. Jeg hadde litt menssmerter, men mensen kom ikke den dagen. Det kom to streker, men hele vinduet ble rosa, så jeg tok to tester til i samme urin. De var negative. Dermed ble det fest og kos på kvelden med gode venner. 

2 januar fikk jeg 3 positive tester! (Klarte ikke helt å stole på dem). I går viste den digitale testen at jeg var 4-5uker på vei. Etter å ha sett gjennom kalenderen stoler jeg litt mer på appene miner.  I følge dem er jeg 5+4 eller 6+1 i dag! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy 🎉🍾😊 Gratulere så mye💞 

Spennende tider fremover da ☺️

Endret av Høstjenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk, alle sammen! Jeg gleder meg veldig! Mannen min er også veldig opptatt av spiren i magen, noe jeg ikke ventet. Veldig lykkelig!

Det eneste jeg har merket av symptomer så langt er at jeg har frysebyer og er generelt mer kald enn jeg pleier (ante ikke at det var et symptom før, så dette er noe jeg aldri har sett etter), oftere sulten (blir småkvalm om jeg ikke spiser ofte) og litt murringer nederst i magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...