Gå til innhold

Ønsker en mini


Frostrose

Anbefalte innlegg

Ingen graviditetstegn så langt. Jeg tar det som noe positivt. Forrige mnd hadde jeg vondt i magen og kvalmebølger, og da var jeg jo ikke gravid. 

 

Endret av Frostrose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test  i går, men det er fortsatt litt tidlig. Det er en del stress på jobb for tiden. Jeg er helt utmattet når jeg kommer hjem. Sovnet på sofaen i dag og våknet ikke før det hadde gått 3 timer! Jeg prøver å roe ned på jobb, og håper dette ikke har hatt noen negativ effekt.  Håpet er at trøttheten kommer av at ting har klaffet denne mnd, men har av en eller annen grunn ikke helt troen. Ny test i morgen 🙈

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var for trøtt til å huske test i morges. Tok da jeg kom hjem fra jobb, men ble distrahert av noe og sjekket ikke pinnenfør etter mange minutter.Der var det strek, gitt! Svak rosa. Sa til mannen at jeg skulle ta en ny i morgen for å være helt sikker ettersom testen lå så lenge. hva er deres erfaring på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i dag. Er litt frustrert nå. Jeg prøver å smøre meg med tålmodighet, men det er ikke så lett! Blir nok ny test i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner frustrasjonen. Klarer du å vente er det kanskje lurere å ta neste test i morgen eller lørdag morgen.  Når er egentlig IKM?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte teste: negativ,  men jeg blir ikke skuffet over negative resultat ettersom det ikke trenger å bety så mye. Den eneste gangen jeg virkelig har blitt frustrert var da jeg fikk to streker etter testtiden var gått ut i går , mens resultatet i dag var negativt. Jeg trodde at IKM skulle være i dag, men etter å ha sett gjennom kalenderen noen ganger er det mulig EL var litt seinere, og at IKM er så seint som mandag. Jeg har hatt sykluser på alt fra 28 til 34 dager før, så jeg har tatt høyde for et denne mnd (tester ikke for EL). Ny test på lørdag dersom ikke TR kommer før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, Snorta. Hyggelig med hilsen!

Her er det likt som før Negativ test i dag, men ingen tegn til TR. Har aldri hatt lengre syklus enn 34 dager før, men det er noen år siden sist jeg var uten hormonell prevensjon, så ting kan ha forandret seg. Jeg kan ikke gjøre så mye annet enn å vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen tidlig tar jeg test igjen. Jeg grugleder meg. Håper den ikke er negativ! Nå er jeg så langt over IKM at jeg tror det er noe veldig feil med syklusen min dersom jeg ikke er gravid. Jeg gir det noen dager til før jeg evt. kontakter lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Testen var negativ. Jeg tok en CB digital, så det var ingen tvil om resultatet. Etter å ha vridd og vendt på billigstrimler i to uker bestemte jeg meg for å ta meg råd til en. :P Nå får jeg bare vente på TR og prøve å smøre meg med tålmodighet. Jeg har EL-tester på vei i posten som jeg kan bruke neste PP. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt menssmerter i tre dager, men fortsatt ingen TR. Pleier ikke å ha menssmerter før etter et par dager med mens...Og så har jeg fått sinnsykt mye kviser! De er overalt, spesielt på halsen og brystet. I dag måtte jeg også flytte meg på bussen fordi en mann luktet rart. Hadde egentlig bestemt meg for å prøve å tenke at denne PP var avsluttet siden testene har vært negative, men nå begynner jeg å lure litt. Jeg testet sist forrige mandag. Tester igjen om 2 dager dersom ikke TR kommer før.

Endret av Frostrose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner denne syklusen å bli lang. Er dette normalt for deg? Kanskje det er på tide å ta et legebesøk dersom verken TR eller positiv test kommer i løpet av de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heisann :) Legger igjen en liten hilsen her :) Håper for din del at du er gravid, men det kan faktisk skje at den er forsinket, pga. du stresser/ tenker mye på graviditet, det har skjedd meg tidligere. Krysser fingrene for deg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt så lange sykluser før, men jeg har gått på prevensjon lenge, og har bare hatt en vanlig mens, så det kan godt være det bare er hormonene som prøver å stabilisere seg. Jeg tenker å vente litt til og se hva som skjer. Så vidt jeg har skjønt er det ganske vanlig å hoppe over en mens eller to i starten, særlig om man stresser (som Frøkenfryd30 nevner over her). Jeg får EL tester i løpet av uken, så da har jeg iallefall mulighet til å sjekke om EL kommer til tross for uteblitt mens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt at mensen er i ulage de første mnd etter hormonslutt, nå må den jo finne sin egen rytme :) Også normalt at kroppen oppfører seg litt annerledes uten hormonprevansjon, feks mer menssmerter. Jeg husker at jeg hadde kjempeømme bryster etter at jeg sluttet på hormonprevansjon!! Veldig uvant :) Håper det klaffer for dere kjapt, vi gikk inn i pp9 i dag.. Og mannen din høres forresten kjempesøt ut 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tedten i dag var negativ. Nå må jeg vel dtole på fet siden det harbgått så lang tid. Jeg får begynne med EL tester for å se om syklusener i gang. Håprr bare de kommer i posten snart! Jeg ville egentlig ikke starte med EL tester etter bare 2 pp, men når syklusene er sånsinnsykt lange og ustabile ser jeg ikke noen annen løsning (uten å slite mannen ut fullstendig :P ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...