Gå til innhold

nakne føtter ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det virkelig så ille med nakne føtter på fly eller andre offentlige plasser som kino osv

ser det er en side på facebook som heter passenger shaming hvor alle som ikke har strømper på seg blir disset

Anonymkode: 6193f...c1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så ille med nakne føtter på fly eller andre offentlige plasser som kino osv

ser det er en side på facebook som heter passenger shaming hvor alle som ikke har strømper på seg blir disset

Anonymkode: 6193f...c1f

Men kjære vene - de har jo nakne føtter oppå bordet, mellom setene (altså borttil andre passasjerer) og opp langs vegger og langs armlener - altså borti andres intimsoner! Dét er virkelig ikke greit med nakne føtter - hold de på gulvet!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nakne føtter går fint, reagerer ikke om jeg for eksempel får gjester som er barbeint. MEN!! Hvis de har ustelte føtter, lange negler, gule og tykke negler, tydelige neglebånd som skulle vært gjort noe med for to mnd siden,  hard hud, rifter, og synlig tørr hud så får jeg angst! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
På 26.6.2017 den 19.16, AnonymBruker skrev:

Bumber

Anonymkode: 6193f...c1f

 

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Humper 

Anonymkode: 6193f...c1f

Hvorfor? Interessen er tydligvis ikke så stor...

Anonymkode: 6ca0e...df2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det får fint om man har ok stelte føtter og holder de på gulvet.

Anonymkode: 96910...b4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.8.2016 den 21.49, AnonymBruker skrev:

Er det virkelig så ille med nakne føtter på fly eller andre offentlige plasser som kino osv

ser det er en side på facebook som heter passenger shaming hvor alle som ikke har strømper på seg blir disset

Anonymkode: 6193f...c1f

Går ofte barbeint selv, men legger ikke beina mine på armlener, andre seter, på bord e.l beina er enten på gulvet eller under meg på plassen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
Gjest Barfotjenta

Går barbeint når jg vil der jg vil. Om andre har et problem med d? Synd for di! Men prøver å ik stikke beina mine oppi trynet på folk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge føttene er noenlunde stelt og rene, og holdes på gulvet, gjør det meg ingenting. Hjemme hos meg må folk gjerne legge føttene i sofaen og, null stress.

Anonymkode: ea6ec...9d8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv går jeg uten strømper hele året og har aldri tenkt over at dette er et problem.

Er jo alltids noen som reagerer på dette, men ikke på noen negativ måte, blir bare ofte spurt om jeg ikke fryser på tærne.

Noen ganger så får jeg litt rare blikk men det bryr jeg meg lite om.

Lite spørsmål tilbake, er det forskjell på om man er kvinne eller mann som kommer uten strømper.

Anonymkode: 3ff22...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, Morpheus skrev:

Hvorfor skulle det være det? Det går for det samme.

Jeg bare lurte :) er det like greit for en mann og gå på besøk uten sokker som det er for en kvinne å gjøre det.

Anonymkode: 3ff22...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.8.2016 den 23.02, Forundret.. skrev:

Jeg synes nakne føtter går fint, reagerer ikke om jeg for eksempel får gjester som er barbeint. MEN!! Hvis de har ustelte føtter, lange negler, gule og tykke negler, tydelige neglebånd som skulle vært gjort noe med for to mnd siden,  hard hud, rifter, og synlig tørr hud så får jeg angst!

Syns du det er like greit om de barbeinte gjestene er menn eller er det kun damer som kan komme barbeint på besøk

Anonymkode: 3ff22...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barfotjenta

Mine erfaringer er at d virker lettere for ei jente å "slippe unna" med å gå barbeint mer eller mindre overalt men det er kansje bare meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andre må gjerne være barbeinte, så lenge jeg slipper å være det selv. Jeg kan ikke fordra å være barbeint, og sover med sokker på føttene året rundt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Perelandra skrev:

Andre må gjerne være barbeinte, så lenge jeg slipper å være det selv. Jeg kan ikke fordra å være barbeint, og sover med sokker på føttene året rundt.

Når du sier andre mener du både menn og damer

Anonymkode: 3ff22...a4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når du sier andre mener du både menn og damer

Anonymkode: 3ff22...a4e

Ja, så lenge de er noenlunde reine, er det likegyldig om føttene tilhører en mann eller kvinne. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2017 den 12.48, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 3ff22...a4e

Samme hvilket kjønn de er. Så lenge føttene er stelte så går det greit.

Det er jo liksom ikke noe mer vemmelig med ustelte herreføtter enn ustelte kvinneføtter. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...