Gå til innhold

Hvor reiser du i høst?


Gjest Mibella

Anbefalte innlegg

Gjest Mattie16

Blir en Oslo-tur på sensommeren, og forhåpentligvis en langhelg i Palma (Mallorca) el København i september/oktober. 

Har ikke kunnet reise i sommer pga liten baby, men nå er h*n stor nok til å bli med😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke ferie før i september så da drar jeg til Nice, Monaco og Italia. I oktober skal jeg på en helgetur til Manchester, bor hos venner så turen blir nesten gratis (hurra!) og så er det snakk om å dra på helgetur til Dublin i november. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, SunnivaOslo skrev:

Skal besøke et prosjekt jeg har jobbet med de seneste årene☺

Kan godt hende du er et ludder men det gjelder ikke meg☺😊

Nettopp, et "prosjekt". Herre så flaut.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til vestlandet en helg, ellers ingen reiseplaner i høst. Sparer heller pengene til ferie neste år. :)

Mvh Yvonne :heiajente: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ingen "store" turer i høst, da USA turen ble kostbar :/ 

Men tar en liten tur til Gøteborg for en konsert eller to :)

Anonymkode: 4008b...4fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12. august 2016 at 8.54, Antoinette skrev:

Nettopp, et "prosjekt". Herre så flaut.

 

Haha jøss, du er så sykt hyggelig liksom. 


Jeg skal etpar langhelgturer utover høsten. Riga, København og muligens Barcelona. 

Anonymkode: aaddc...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den eneste faste reiseplanen jeg har er en langhelg i Paris med venninnene mine i midten av september, den årlige "jenteturen".  Ettersom mannen min og jeg var der en ukes tid i juli skulle jeg ønske vi skulle til en annen by og prøvde å selge inn både Barcelona, London og Amsterdam, men jeg måtte gi meg siden flertallet har Paris-feber.  Paris er jo aldri feil da, det er en av favorittbyene mine og på "jentetur" blir det mer rom for shopping enn med gubben på slep, han er ikke spesielt glad i å gå i butikker.

Mannen min og jeg vurderer en helg i København, Berlin eller kanskje Amsterdam i løpet av senhøsten, vi får se hva det blir til.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 12.8.2016 at 23.56, missdior skrev:

Edinburgh! 

Heldig du er! Har skikkelig lyst til å dra dit jeg og men venninna mi insisterer på Dublin :fnise: Er sikker på at Dublin er flott det og, men jeg har lenge drømt om Edinburgh :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir en tur til Belfast for å besøke ei venninne, og til jul blir det Iran. Gleder meg :) 

Anonymkode: 76292...6cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 8/12/2016 at 23.56, missdior skrev:

Edinburgh! 

Vi og! :) Når reiser du? Vi skal være der fra 15-20 september :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gdansk i oktober, fem dager. Pleier ikke å ta meg råd til å reise noe ellers i året bortsett fra en 1-2 ukers reise i sommerferien, men i år fikk jeg denne turen i gave 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Carly-Chardonnay

Reiser til Barcelona på jentetur om 2 uker :) Også insisterte faren min på å spandere London-tur med shopping i oktober. Kunne jo ikke si nei til det! Er snakk om Ullared og,men får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 23.8.2016 at 19.33, Helena83 skrev:

Vi og! :) Når reiser du? Vi skal være der fra 15-20 september :) 

reiser en uke etter du kommer hjem :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt meg en tur i begynnelsen av november, men er usikker på hvor? Vil gjerne ha mellom 15-20 grader på dagtid og ikke altfor mye regn, gjerne litt shopping og,noen som har tips om et sted jeg kan reise? :-) . Tenkte Malta, men der må man mellomlande begge veier ( bor ikke i Oslo) , i tillegg til at flybillettene er dyre.

Anonymkode: da701...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...