Gå til innhold

Analdebut


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gamle var dere når hadde anal første gang? Og hvordan var opplevelsen?

Jeg er 24 og har avtalt med kjæresten å prøve i kveld ..... Grugleder meg .... ;) 

Anonymkode: cdae6...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest HarryDotter

Dersom kjærsten din er en fyr som lytter og tar hensyn til deg generellt og under sex, så tror jeg det er bare å glede seg. Får du ubehag så bare si ufra oghan vil ta det rolig. Gjør heller ikke noe å feile eller drite seg ut vetu :) bare noe å le av det og prøve på nytt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HarryDotter skrev:

Dersom kjærsten din er en fyr som lytter og tar hensyn til deg generellt og under sex, så tror jeg det er bare å glede seg. Får du ubehag så bare si ufra oghan vil ta det rolig. Gjør heller ikke noe å feile eller drite seg ut vetu :) bare noe å le av det og prøve på nytt. ;)

:laugh::skratte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

Et helvete var det. Var 17 år og vi var uerfarne og bare kjørte på. Kunne ikke sitte på flere uker etterpå :fnise: Men i ettertid har jeg lært at god glidemiddel og god tid er alfa omega for en deilig opplevelse :laugh: Og en liten kuk er det beste . Blir den for stor er det vondt uansett, både foran og bak, men sikkert forskjell på jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 6. august 2016 at 11.19, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle var dere når hadde anal første gang? Og hvordan var opplevelsen?

Jeg er 24 og har avtalt med kjæresten å prøve i kveld ..... Grugleder meg .... ;) 

Anonymkode: cdae6...cd7

Hvordan gikk det?

24, aldri prøve. Men prøver gjerne når jeg finner en jente som er åpen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her. Det gikk egentlig ganske fint. Fulgte alle råd om glidemiddel, god tid, gradvis oppvarming osv, og det var ikke ubehagelig. Tvert om var det ganske så deilig. Men litt sånn keitete første gangen, og så ble det kanskje litt "teknisk" siden vi skulle gjøre det så forsiktig og etter boka. Men vi skal definitivt gjøre det igjen, sikkert denne uke :), og da kommer jeg nok til å be ham kjøre på litt raskere. Har også planer om å få kjøpt meg en liten butplug som vi kan bruke under oppvarmingen i stedet for fingrer.

Anonymkode: cdae6...cd7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Var 25 første gang jeg prøvde, da hadde jeg og kjæresten vært sammen en stund. 
Vi tok det veldig rolig, brukte mye glidemiddel og jeg bestemte hele veien, og det gikk 
helt strålende, en veldig bra opplevelse for begge parter. 

Husk at det er du som må bestemme hele veien, så be han være tålmodig, og bruke nok glid, 
så går det nok helt fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får søk på nettet på ANAL PROLAPS ;) Lykke til videre med å være så korka med å ha analsex. Tenker ikke på konsekvensene du får senere i livet med analen.

Anonymkode: d960e...137

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får søk på nettet på ANAL PROLAPS ;) Lykke til videre med å være så korka med å ha analsex. Tenker ikke på konsekvensene du får senere i livet med analen.

Anonymkode: d960e...137

Hatt anal sex i over 20 år. Tas det rolig, ikke daglig så er min erfaring at prolapsen uteblir. Trenger ikke å bli løs i kniperingen😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...