Gå til innhold

Søker ny venninne i Oslo :D


Tuttifrutty

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en jente på 20 år som nettopp har begynt å studere arkitektur i Oslo. Jeg søker en ny venninne som er utadvent og som liker å gå på cafe,bake, eller gå ut en tur på byen.  Jeg kjenner nesten ingen her fra før av,så det hadde vært flott å bli kjent med noen.

Endret av Tuttifrutty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Den 5. august 2016 at 15.46, Tuttifrutty skrev:

Hei!

Jeg er en jente på 20 år som nettopp har begynt å studere arkitektur i Oslo. Jeg søker en ny venninne som er utadvent og som liker å gå på cafe,bake, eller gå ut en tur på byen.  Jeg kjenner nesten ingen her fra før av,så det hadde vært flott å bli kjent med noen.

Hei! Jeg er en jente på 21 år som også søker nye relasjoner i Oslo. Skal begynne på skole nå på mandag, da jeg ikke kom inn på studiet jeg ville i år. Jeg er både glad i å dra på cafe og tar gjerne en fest i blandt! Er en utadvendt og glad person😄 Og er åpen for å prøve nye ting som baking, da jeg aldri har hatt noen venninner som har vært spesielt opptatt av det. Håper å høre noe tilbake! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.8.2016 at 15.46, Tuttifrutty skrev:

Hei!

Jeg er en jente på 20 år som nettopp har begynt å studere arkitektur i Oslo. Jeg søker en ny venninne som er utadvent og som liker å gå på cafe,bake, eller gå ut en tur på byen.  Jeg kjenner nesten ingen her fra før av,så det hadde vært flott å bli kjent med noen.

Hei. Jeg er 25 år og er også ute etter å kjenne flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21 og er også interessert i å bli kjent med fler! 

Glad i å bake, lage mat, drikke vin, dra på kafe og diverse andre kulturarrangementer, men også en tur på  byen! Håper å bli kjent :D Send en PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...