Gå til innhold

Tråder på KG jeg er lei av


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er jeg gravid?/Kan jeg være gravid?

Tips til sunne middager/Tips til sunne frokoster/Tips til sunne matpakker

Hva mener han med dette?

Anonymkode: 52227...5bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, penistrådene! Det tar jo aaaaldri slutt!

Anonymkode: 8a534...7fa

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er jeg gravid?/Kan jeg være gravid?

Tips til sunne middager/Tips til sunne frokoster/Tips til sunne matpakker

Hva mener han med dette?

Anonymkode: 52227...5bc

Denne tråden har jeg savnet, uten å vite om det. 

 

Tråder om EDDIK. Krangel om EDDIK i tråder som handler om helt andre ting. 

Tråder om størrelser på mannens edlere deler og kvinners "åpning". 

Og sist men ikke minst, tråder med Hjelp, Hva tor dere? Er det mulig osv..... på siste saker. Når en klikker seg inn så finner en tissepinner avbildet i hopetall, enten for eggløsningstester eller gravitester. Mange mener seg for "fine", "eksklusive" og "unike" til å kunne poste i tråden for gravitester på samme måten som dem som ikke kan bruke den store navnetråden. :daane:

Takk, ts, denne tråden gjorde meg virkelig godt. 

 

Anonymkode: 39d9c...797

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråder om innvandrere og om bloggere 

Anonymkode: f363e...dc4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedtelling fra firetusennihundreognittito og lignende. 

Overreagerer jeg?

Er han utro?

Er jeg for tjukk?

Har jeg for liten penis?

Grusomme stemor-tråder. 

Anonymkode: d84b5...54b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og tråder som startes uten å sjekke om det finnes flere like tråder... 

Det finnes allerede en slik tråd som dette. 

Anonymkode: 3d097...ab7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ville du pult denne mannen?" HVA er poenget? 

Anonymkode: db3bd...b10

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden om CBE. (Fotballfrua). Den er så utrolig kjedelig!!! Side opp og side ned om hennes merking/ikke merking av innlegg osv. Bloggen saumfares med lupe, og hver minste lille detalj blir diskutert. Herrejesus, få dere et liv, sier nå jeg. Går dere aldri lei av å diskutere den dama?

Anonymkode: 95a81...52d

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste trådene under Rampelys-kategorien av forumet her. I alle fall de trådene som handler om forskjellige rosa-bloggere. Det er medlemmer av forumet her som leser slike idiotiske blogger, følger dem på instagram, facebook, twitter og alt mulig som finnes av sosiale medier. I tillegg klikker dem på absolutt alt mulig som handler om dem hos alle mulige nettaviser.

Men de kommer hit til kvinneguiden, og klager over hvor elendige de mener at disse rosa-bloggene er! Altså hvis de mener at bloggene er helt elendige (hvilket de jo faktisk er!) så er det jo bare å ligge unna alt som er av dette tullet! Men disse idiotene velger å fore de tullete bloggene med masse klikk heile tiden!

Anonymkode: 4dd5c...4e4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

De aller fleste trådene under Rampelys-kategorien av forumet her. I alle fall de trådene som handler om forskjellige rosa-bloggere. Det er medlemmer av forumet her som leser slike idiotiske blogger, følger dem på instagram, facebook, twitter og alt mulig som finnes av sosiale medier. I tillegg klikker dem på absolutt alt mulig som handler om dem hos alle mulige nettaviser.

Men de kommer hit til kvinneguiden, og klager over hvor elendige de mener at disse rosa-bloggene er! Altså hvis de mener at bloggene er helt elendige (hvilket de jo faktisk er!) så er det jo bare å ligge unna alt som er av dette tullet! Men disse idiotene velger å fore de tullete bloggene med masse klikk heile tiden!

Anonymkode: 4dd5c...4e4

De klager ikke, de gjør oss oppmerksom på hva som skjer i bloggene ut i fra sin godhet. De ønsker å beskytte oss forbrukere og tenker spesielt på de unge så de ikke skal påvirkes for mye. Vi bør egentlig hylle dem for deres utrettelige innsats. Jeg lurer på hvordan samfunnet hadde sett ut i dag hvis det ikke var for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er lei av tråder, leser dere alle trådene liksom? Ser for meg en haug med kvinneguiden-brukere sitte og lese tråd etter tråd imens de tenker for seg selv: "æsj, jeg er SÅÅÅ lei av sånne tråder esse"

Åja, mente du overskrifter på KG jeg er lei av? Var ikke det du skrev, nemlig.

Anonymkode: 32d33...077

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem av oss er urimelig-tråder. Og så kommer et langt innlegg med bagateller ala hun kjøpte gulost, ikke jarlsberg.

Anonymkode: 57a25...2d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg gravid?

Skal jeg bli i forholdet ?

ja slike tråder som er umulig for folk på KG å svare på/vite.

Anonymkode: 2cc27...bab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bare fjaser og flørter med hverandre i tråder holder jeg meg langt unna. 

"Er jeg tykk" og "er jeg gravid" trådene.

Alle trådene på Aktuelt forumet 

Sports tråder

 

 

Anonymkode: bfa0c...091

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Selvopptatte stemødre som ikke skjønner hvorfor ' bonusbarna' og 'biomor' ikke kysser dem i ræva

- "Han har regelmessig sex med tre andre kvinner og et campingbord, er han utro?"

- Slå opp med kjæresten over idiotiske bagateller - trådene, og på den andre siden av spekteret, "Han vil at jeg skal være tynn ellers slår han opp"-trådene. Det er mange av dem i perioder og jeg har en liten mistanke om at de kommer fra samme sted.

- Absolutt alle tråder hvis tittel og/eller hovedinnlegg inneholder ordene "feminister", "kjønnspoeng", "priviligert", "kampen mot gutter" og "barnløse menn".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åja, mente du overskrifter på KG jeg er lei av? Var ikke det du skrev, nemlig.

 

Følte du deg truffet? Startet noen "Er jeg gravid?"-tråder i det siste? :fnise:

Anonymkode: 52227...5bc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som er lei av tråder, leser dere alle trådene liksom? Ser for meg en haug med kvinneguiden-brukere sitte og lese tråd etter tråd imens de tenker for seg selv: "æsj, jeg er SÅÅÅ lei av sånne tråder esse"

Åja, mente du overskrifter på KG jeg er lei av? Var ikke det du skrev, nemlig.

Anonymkode: 32d33...077

Nei, tråder. Noen er flinke til å komme opp med interessante overskrifter, og så viser det seg at tråden inneholder det samme mølet likevel. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle disse evinnelige trådene om kvinner vs menn. 

Jeg er såååå lei!

Anonymkode: f2faa...b7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...