Gå til innhold

Bachelor in Paradise 2016 (Amerikansk sendetid)


Sitronmelis

Anbefalte innlegg

27 minutter siden, Snadder skrev:

Er det bare jeg som ikke takler Evan i det heletatt ?
Har virkelig sansen for Sarah og Carly tho

Evan irriterer meg bare.. Sier som Carly (?), hvordan i huleste har han fått to barn? Unnskyld meg altså men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mattie16

Haha gleder meg til neste episode! Evan som ypper med Josh? Det kan umulig gå bra. Blir nok enda litt mer neseblod tenker jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savnet et intervju med Amanda hvor hun forteller hva som skjedde med å bare svitsje over til å kline med Josh hele tiden. Hun kunne jo tatt en prat med Nick før hun begynte å kline foran ansikte hans. Josh er bare ekkel, håper han blir gjennomskuet. Og hva er greia med disse lydene han lager når de kysser??

Liker ikke Evan jeg heller, han virker litt for desperat.

Heier på Carly og Sarah! Men jeg ser ikke for meg han canadieren og Sarah i noe langvarig forhold akkurat.

Morsomt når tvillingene byttet plass da, og han Brandon ikke skjønte det kvekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carla og Jared er jo perfect match :hjerter: Og så skal Ashley I komme å grine og ødelegge sikkert :roll: Håper virkelig ikke hun ødelegger, og at Jared og Carla blir et par, de var perfekte sammen!

Skjønner ikke at Amanda valgte Josh etter alt som blir sagt om han. Håper hun snart tar til fornuften. Syns hun burde gå for Nick!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evan er virkelig irriterende og morsom å se på på en gang!

Ja, jeg tror også at Carla og Jared kan bli et bra par, jeg tror nok de kommer til å forbli et par gjennom hele serien. Og nå er det vel snart nok av denne Ashley I og grininga hennes, det er jo det eneste hun gjør. 

Josh er ekkel, håper Amanda gjennomskuer han snart! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kommer Ashley inn om hun bare skal sitte å gråte?!? Orker ikke den dama.

Anonymkode: fa3d6...4bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kommer Ashley inn om hun bare skal sitte å gråte?!? Orker ikke den dama.

Anonymkode: fa3d6...4bd

Orker ikke henne jeg heller... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evan fortsetter i samme gate, pinlig..

Men jeg fikk plutselig sansen for Daniel. Ser jo at mye av det han sier er tøys og tull og sarkasme, og at han også har flere gode sider. Syntes han er veldig morsom, og på daten med Ashely var han igrunn ganske sjarmerende og søt. 

Er Såååå lei av denne stønninga til han som er med Amanda. Syntes hun fortjener at han er en drittsekk jeg, for hun har ikke akkurat vært så sukkersøt som hun utgir seg for 

Anonymkode: fc776...7fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Evan fortsetter i samme gate, pinlig..

Men jeg fikk plutselig sansen for Daniel. Ser jo at mye av det han sier er tøys og tull og sarkasme, og at han også har flere gode sider. Syntes han er veldig morsom, og på daten med Ashely var han igrunn ganske sjarmerende og søt. 

Er Såååå lei av denne stønninga til han som er med Amanda. Syntes hun fortjener at han er en drittsekk jeg, for hun har ikke akkurat vært så sukkersøt som hun utgir seg for 

Anonymkode: fc776...7fe

Haha ja Daniel er morsom synes jeg, og ikke overfladisk el prøver være noe han ikke er. Men hadde håpet at det ble noe mellom han og Sarah, men spørs det..

Enig med det om Amanda, hun virker rett og slett helt blåst. I tillegg har hun to små jenter hun burde tenke på, hun er faktisk deres rollemodell. Synes Evan har helt rett i sin analyse av Josh; folk som snakker i store ord og er så offensive har det ikke helt greit. Og all den stønningen og svettingen, æsj altså!

Det er vel litt håpløst å håpe på at det blir noe med Evan og Carly, men det hadde vært et morsomt par!😄

Og Ashley ja, veldig slitsom og kjedelig dame☹️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
Den 16. august 2016 at 21.09, Sitronmelis skrev:

Carla og Jared er jo perfect match :hjerter: Og så skal Ashley I komme å grine og ødelegge sikkert :roll: Håper virkelig ikke hun ødelegger, og at Jared og Carla blir et par, de var perfekte sammen!

Skjønner ikke at Amanda valgte Josh etter alt som blir sagt om han. Håper hun snart tar til fornuften. Syns hun burde gå for Nick!

Hadde jeg vært Nick hadde jeg ikke rørt Amanda etter det med Josh, fy for en turn off!

Synes Amanda og Josh er et sånt typisk "dårlig" par; han er dominerende og ultra maskulin- hun bare sitter der sukkersøt som en nikkedukke uten mening.😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den stønningen til Josh gjør meg gal. Den er rett og slett superirriterende. 
og hva pokker skjedde med at carly "is back on the Evan train" Blæh. likte forsåvidt daten mellom Ashley og Daniel. Det virket som de klaffet og at hun klarte å kose seg litt før virkeligheten traff henne igjen når hun kom tilbake til huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Snadder skrev:

Den stønningen til Josh gjør meg gal. Den er rett og slett superirriterende. 
og hva pokker skjedde med at carly "is back on the Evan train" Blæh. likte forsåvidt daten mellom Ashley og Daniel. Det virket som de klaffet og at hun klarte å kose seg litt før virkeligheten traff henne igjen når hun kom tilbake til huset.

Enig, det er så KVALMT å høre på!!! Jeg trodde Amanda skulle gjør mer ut av seg enn å bare ligge å kline med stønne Josh.. Ugh.. Skikkelig skuffa over henne.

Daniel er skikkelig weird, men søt! Han virker jo veldig god.

Virker som det blir en kort affære med Caila og Jared etter å ha sett neste ukes klipp.. men håper ikke :(
 

Ah gleder meg til å se resten! :popcorn: Lurer på hvem som frir til hverandre senere ut i sesongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den stønningen til Josh er mest sannsynlig redigert inn :) Han har sikkert gitt et par stønn under noen klin (hehe), også er den klippet inn på alle for humor. Normalt i reality og lett å høre hvis man er obs på det. Man kan også legge merke til at noen setninger er "klippet sammen", at de er laget/satt sammen av produksjonen i etterkant. 

Men ja, begynner også å få skikkelig sansen for Daniel!!! Det Sitronmelis sa, "skikkelig weird, men søt". 

 

2 timer siden, Rosenrød skrev:

Laster dere ned dette eller ser dere på nett? Jeg vil også! :-)

på nett :) f.eks http://www.citytv.com/toronto/shows/bachelor-in-paradise/?video=5084042695001 (må da bruke en VPN app som hola!vpn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mattie16
52 minutter siden, Lady skrev:

Nick er neste ungkar 😃😃😃😃👏

Jaaa!!😀😀 Endelig får han sin sjanse, det er så fortjent! Trodde aldri det kom til å skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Forresten noen som så mandagens episode? Amanda er virkelig stokk dum, passer perfekt til Josh! Er vel ikke akkurat tilfeldig at hun som 25-åring er alenemor til to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ashley irriterer meg grenseløst! 

Anonymkode: fa3d6...4bd

Så du henne på After Paradise? Hun la fullstendig beslag på han, og han lot henne gjøre det. Det er et merkelig vennskap de har. Han lot tydeligvis Ashely ødelegge forholdet til Caila. Jeg skjønner bare ikke hvorfor? Hvis han prioriterer henne foran alt, så kan han vel bare være sammen med henne.

Anonymkode: 8163e...279

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...