Gå til innhold

Ungkaren Australia på FEM


Arianna

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaaa! Syns forøvrig det er rart de ikke viser Ungkarskvinnen Australia, bare ungkaren. Men da hadde det blitt enda lenger å vente på amerikansk sesong.

Hu Sandra (?) blir det jo interessant å se framover.

"Kom igjen, da, hvem syns du er teite, vi må jo prate om de andre!!"
"Eh...jeg liker ikke å baksnakke andre".
"Men du kan ikke LIKE alle?!!"
"Jo, jeg kjenner dem jo ikke, jeg har ingen grunn til å mislike og baksnakke folk"
"HALLO ALLE SAMMEN!! Hu der liker ikke meg og sa at jeg var drittkjerring som baksnakker alle og hun er skikkelig maniupulerende!!"
"Eh, nei, jeg sa bare at jeg ikke ville snakke om folk!"
"Herregud, altså, dette vil jeg ikke diskutere foran alle, jeg kan være the better person og bare trekke meg fra denne samtalen".

:hakeslepp::klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal følge med! Men jeg får nok ikke sett episoden før i slutten av uka, så jeg får komme tilbake til denne tråden da. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Jeg følger også med😀 

Ja hun Sandra virket meget spesiell, for å si det mildt! Og hun jobbet som lærer.? Skikkelig bitchy og lite smart.

Ellers synes jeg ikke Sam, ungkaren, var helt min type utseendemessig, men virket veldig grei som person da.

Har bodd og reist mye i Australia så synes det er veldig artig å følge med mye på grunn av det. Er virkelig en annen kultur der, men ikke alltid lett å sette fingeren på akkurat hva det er😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Så gøy at det ble opprettet en tråd. Jeg har ikke sett første episode enda, men jeg skal sette av kvelden i morgen for å se. Jeg synes heller ikke at ungkaren var veldig attraktiv i mine øyne, men det blir spennende å se hvordan han er personlighetsmessig. 

Og så må jeg bare si: den australske aksenten! Den er virkelig flott. 

 

Anonymkode: 575ea...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg husker ikke noen navn på de damene, men hun lyse som måtte dra hjem var hun full av botox i ansiktet? jeg fikk liksom ikke ansiktet til å "stemme". 

Jeg syns ikke unkaren var så veldig pen, men han virker tøff og sporty iallefall, det liker jeg. 

Så er jeg spent på hvor lenge unkaren holder ut med disse drama damene som er tatt med for å lage underholdning går jeg utifra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, så godt det ikke bare er jeg som tenker å følge med! Så har jeg noen å diskutere litt med også :fnise:

Hu der Sandra irriterte meg noe vilt! Fy søren for en dramaqueen! Enkelte folk, ass..... 

Jeg for min del syntes Sam var kjempekjekk! Akkurat min type :fnise: gleder meg til mandag, jeg!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ingen av de australske ungkarene har vært noe kjekke, men jeg er ikke hetero, så kanskje det er derfor! En annen ting er at jeg syns de i dette programmet har EKSTREMT stygge kjoler! Samboeren og jeg sitter og kommenterer dem hele tiden, det er er overraskende hvor dype utringninger, skrikende farger og rare former det er på de kjolene. Når de skal få rose er det sjelden det er noen kjoler som er fine, liksom...!

Ja, hvordan klarer man å lage drama som man vil involvere ALLE i ut av at noen ikke ønsker å baksnakke noen? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Ja det er noe rart med hvordan de kler seg. Syntes kjolene de hadde forrige sesong var like stygge, så kanskje de har litt dårlig smak der? Alt blir så overdådig.

 

syntes heller ikke forrige bachelor var så kjekk, egentlig rart for er nok av kjekke mannfolk down under!😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på første episode nå. Jeg er helt enig med dere når det gjelder Sandra. Dette er en personlighetstype jeg ikke har noe til overs for. Jeg er skeptisk til at hun arbeider med barn. Jeg tror hun møtte seg selv litt da de andre jentene tok så sterk avstand da hun tok initiativ til baksnakking. Det var så åpenbart da hun prøvde å gjøre narr av Reshael der de satt og senere i plenum fremstilte henne som den drittkjerringen. Åpenbart totalt blottet for selvinnsikt, så jeg håper hun har fått en åpenbaring etter å ha sett på deg i ettertid. Sannsynligvis ikke, men det er jo lov til å håpe. 

Foreløpig liker jeg best Heather. Jeg liker også Sarah. Det blir spennende å se på hvordan man endrer inntrykk av deltakerne etter som tiden går. 

 

Anonymkode: 575ea...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på første episode nå. Jeg er helt enig med dere når det gjelder Sandra. Dette er en personlighetstype jeg ikke har noe til overs for. Jeg er skeptisk til at hun arbeider med barn. Jeg tror hun møtte seg selv litt da de andre jentene tok så sterk avstand da hun tok initiativ til baksnakking. Det var så åpenbart da hun prøvde å gjøre narr av Reshael der de satt og senere i plenum fremstilte henne som den drittkjerringen. Åpenbart totalt blottet for selvinnsikt, så jeg håper hun har fått en åpenbaring etter å ha sett på deg i ettertid. Sannsynligvis ikke, men det er jo lov til å håpe. 

Foreløpig liker jeg best Heather. Jeg liker også Sarah. Det blir spennende å se på hvordan man endrer inntrykk av deltakerne etter som tiden går. 

 

Anonymkode: 575ea...3d9

Veldig enig med deg, liker både Heather og Sarah! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Sandra og to til stod igjen til slutt var det åpenbart at han kom til å gi rosen til Sandra. Det tar gjerne en stund å bli kvitt de mest mislikte i Ungkaren. Hun skal nok få lov til å lage litt mer styr før hun blir sendt hjem, tenker jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Nå har jeg sett kveldens episode og syntes den var helt grei, ikke så mye spesielt som skjedde. Men klærne var litt bedre i denne episoden, bortsett fra den rutete buksedressen el hva det nå var. Og hadde Reshana grønne linser på?😳 Så veldig spesielt ut med knallgrønne øyne! 

Synes gruppe daten var bra- gøy å kle seg ut i film motiv !😊 Hva synes dere om hun som fikk motivet fra Ghost, Emily? Hun virket søt men når hun sa at interessene var å "spise fin middag, gå på spa" så fikk jeg inntrykk av at hun vil ha en mann med penger, og er litt gold digger.. Jeg elsker også spa og slikt, men hadde ikke kalt det for en interesse akkurat ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått et dårlig inntrykk av Emily etter dagens episode. Jeg føler at hun setter seg selv på en pidestall og går kraftig ut mot Heather fordi hun, som er så forskjellig fra henne selv, får så mye oppmerksomhet fra Sam. Jeg synes det er så kvalmende å se kvinner holde på slik som Emily og Jasmin gjør. Generelt sett går det dårlig med de som er så opphengt i en annen person, så jeg tror nok de (heldigvis) vil lide samme skjebne. 

Jeg er også helt enig når det gjelder de verste dramasøkerne (les: Sandra) der inne. Det må vel være en form for oppfordring inne i bildet? 

Anonymkode: 575ea...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så forrige sesong så kommer nok til å følge med her og. Men jeg fikk ikke sett første episode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mattie16

Er det bare meg, eller er denne sesongen litt kjedelig? Liksom ingenting som skjer. Eneste litt på kanten var når Sandra avbrøt Sam og Sarah, men selv da skjedde det fint lite. Håper det blir litt mer action etterhvert😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes solodatene er litt kjedelige. Det er koselig å se på, men når det er to dater og ingen gruppedate blir det ikke så underholdende. Håper neste episode tar seg opp. 

Jeg må imidlertid si at den første daten med Madeline (litt usikker på skrivemåten) var rar å se på. Jeg ble ganske overrasket over at hun var 26 år gammel etter alle kommentarene om hvordan håret og sminken ble ødelagt i regnet, at hun ikke kunne spise foran han og at jordbærfrøene ville sette seg mellom tennene. Hun virket bare så fiksert på seg selv i stedet for å engasjere seg i mannen som satt rett foran henne. Jeg forstår godt da Sam sa han merket aldersforskjellen ganske godt. 

Som jeg også har nevnt tidligere synes jeg det virkelig er smålig av jentene å gå sånn på Heather og hennes relasjon til Sam. 

 

Anonymkode: 575ea...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mattie16

Det var ikke mye liv i denne tråden gitt, er det ingen som følger med lenger? Føler jeg snakker til meg selv haha😄

Vet ikke hva det er men synes alle datene er ganske kjedelige, og ingen som helt tør å by på seg selv. Alle sitter liksom der og skal være så pyntelig og pene, eneste "action" er baksnakking av Heather. Og nå reiste Sandra, eneste potensielle som kunne skapt litt liv der. Synes forrige sesong var mye livligere så er litt skuffet denne gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, hvit.rose skrev:

Det var ikke mye liv i denne tråden gitt, er det ingen som følger med lenger? Føler jeg snakker til meg selv haha😄

Vet ikke hva det er men synes alle datene er ganske kjedelige, og ingen som helt tør å by på seg selv. Alle sitter liksom der og skal være så pyntelig og pene, eneste "action" er baksnakking av Heather. Og nå reiste Sandra, eneste potensielle som kunne skapt litt liv der. Synes forrige sesong var mye livligere så er litt skuffet denne gang..

Hehe, ble rolig her ja! Men sååååå lite å snakke om da, gitt! Grusomt kjedelig sesong så langt, synes jeg, men må jo bare følge med like vel! Kjente jeg jubla litt innabords når Sandra måtte dra jeg, da! Kunne ikke fordra den dama :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Arianna skrev:

Hehe, ble rolig her ja! Men sååååå lite å snakke om da, gitt! Grusomt kjedelig sesong så langt, synes jeg, men må jo bare følge med like vel! Kjente jeg jubla litt innabords når Sandra måtte dra jeg, da! Kunne ikke fordra den dama :fnise:

Ja, samme her. Nå venter jeg bare på at Emily og Jasmin også blir sendt hjem.

Anonymkode: 575ea...3d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...