Gå til innhold

Trekant


Nordjenta

Anbefalte innlegg

Den 2.8.2016 at 22.32, Nordjenta skrev:

Syns det er vanskelig å vite hvordan jeg skal gå frem, det må være en kvinne vi ikke kjenner

Kan du ikke gjøre i det i fellesdusjen på treningssenteret? Der får du i tillegg sjekket ut godsakene før du spør.

Anonymkode: b4a71...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi blir ikke sjalu på bare sex. Sex med en fremmed er aldri bedre enn sex med den du kjenner best i verden, så selv om jeg kan peke på detaljer ved fremmede som er bedre enn meg, blir aldri sexen bedre eller blikkontakten sterkere. Det er pirrende å se den du elsker fra avstand, og det er deilig med mange hender, lepper og... Jeg liker og godt å vise meg fram for min partner

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri klart å ha trekant med ei fremmed.. :s jeg hadde vært alt for usikker på megselv 
Nei takk meg til venninner som jeg stoler på <3 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18. august 2016 at 13.54, 2Bhonest skrev:

Man trenger ikke å ha partnerbytte en gang. Det er fantastisk opphissende å ha sex i samme rom som et annet par.

Det kan jeg også tenke meg å prøve engang, høres spennende ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. august 2016 at 13.24, EEØm skrev:

Vi blir ikke sjalu på bare sex. Sex med en fremmed er aldri bedre enn sex med den du kjenner best i verden, så selv om jeg kan peke på detaljer ved fremmede som er bedre enn meg, blir aldri sexen bedre eller blikkontakten sterkere. Det er pirrende å se den du elsker fra avstand, og det er deilig med mange hender, lepper og... Jeg liker og godt å vise meg fram for min partner

Det var det som var mest pirrende, da vi hadde trekant med en mann, blikkontakten mellom meg og min elsker/ kjæreste. Jeg føler at det bringe oss enda nærmere hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 22. august 2016 at 13.38, kattepusen skrev:

Jeg hadde aldri klart å ha trekant med ei fremmed.. :s jeg hadde vært alt for usikker på megselv 
Nei takk meg til venninner som jeg stoler på <3 

Jeg føler motsatt, jeg syns venninner blir for nært og vil egentlig ikke at de skal vite om at jeg lever ut fantasiene mine. Det er litt hemmelig 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Nordjenta skrev:

Jeg føler motsatt, jeg syns venninner blir for nært og vil egentlig ikke at de skal vite om at jeg lever ut fantasiene mine. Det er litt hemmelig 😊

Er kanskje litt annerledels for oss, siden vi også har elementer av BDSM i vår sexlek, også i trekanter med andre.. SÅ vi finner får venner i BDSM miljøet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har både hatt trekant med jente og gutt.beste opplevelsen var to bi gutter.å finne en enslig jente til trekant er ganske vanskelig,menn er null problem.det er mye useriøst ute,mange som lyger osv..en må bli litt tykkhudet for å takle noen av disse sidene.ikke ver naiv. Jeg har ikke hatt trekant i forhold,men møtt elskere og par.er bi.trekant er bare digg :-) Lykke til :-)

Anonymkode: fd52d...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Har både hatt trekant med jente og gutt.beste opplevelsen var to bi gutter.å finne en enslig jente til trekant er ganske vanskelig,menn er null problem.det er mye useriøst ute,mange som lyger osv..en må bli litt tykkhudet for å takle noen av disse sidene.ikke ver naiv. Jeg har ikke hatt trekant i forhold,men møtt elskere og par.er bi.trekant er bare digg :-) Lykke til :-)

Anonymkode: fd52d...4fd

Takk for det, finner "henne" forhåpentligvis etter hvert. Jeg syns også det var ekstremt deilig med to menn:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Tråden er ryddet for reklame. Spørsmål til moderering tas på pm til moderator eller på Ris & Ros.

-Daenerys, mod.

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd forskjellige kontakt sider på nett for å prøve å finne en kvinne. Men det er mye fake sider der ute . Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2.8.2016 at 23.32, Nordjenta skrev:

Dette er noe vi har fantasert om veldig lenge, tilliten mellom oss er enorm og vi er veldig trygge på hverandre seksuelt. Har vært inne på nakenprat men syns det var veldig mye useriøst der og veldig unge mennesker. Mannen har han funnet , så det blir snart , jeg gleder meg:)

Fantaserer dere om kjønnssykdommene dere sikkert får også. Digg med herpes etter noe sånt.

Anonymkode: 84a52...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fantaserer dere om kjønnssykdommene dere sikkert får også. Digg med herpes etter noe sånt.

Anonymkode: 84a52...a94

Man får herpes av å ha trekant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Hapi skrev:

Man får herpes av å ha trekant?

Av å ligge med noe man bare har plukket opp å sikkert ikke er så nøye på. Kos.

Anonymkode: 84a52...a94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 4.9.2016 at 4.00, AnonymBruker skrev:

Av å ligge med noe man bare har plukket opp å sikkert ikke er så nøye på. Kos.

Anonymkode: 84a52...a94

Og jeg som trodde man bare kunne få herpes av å ha sex med noen som hadde herpes. Det er godt man har internett så man kan bli opplyst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt 3 kant med 2 jenter, hun ene sugde meg mens jeg slikket henne og hun andre fingret meg i rompa mens hun slikket hun andre. Jeg pulte begge i rompa og musa, og de pulte meg i rompa med strap on.

Anonymkode: 5d416...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt 3 kant med 2 jenter, hun ene sugde meg mens jeg slikket henne og hun andre fingret meg i rompa mens hun slikket hun andre. Jeg pulte begge i rompa og musa, og de pulte meg i rompa med strap on.

Anonymkode: 5d416...cc2

Var det deilig å ble det heftig orgasme på deg da?

Anonymkode: 0871d...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var det deilig å ble det heftig orgasme på deg da?

Anonymkode: 0871d...c29

Å ja det skal jeg love deg

Anonymkode: 5d416...cc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig, vil tro du stønna fælt da orgasmen kom? Gikk det heftigere og ble mye sterkere orgasme med strapon dypt inni deg, enn ellers?

Fikk du orgasme flere ganger?

Anonymkode: 0871d...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...