Gå til innhold

Verste byen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du en by, land eller plass du bare har opplevd dritt I?  Hva skjedde og hvordan takle du ryktene, folka arbeidsplassen? Eller flytta du bare?

Anonymkode: dc6d3...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Steinkjer! Liten drittby med masse trangsynte mennesker. Er så (u)heldig å bor der fortsett.

Anonymkode: ca8a4...84e

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke Paris var noe særlig.

Skittent, altfor mange folk, livsfarlig å krysse veien som gående, soldater med svære geværer i gatene.. ja.

Anonymkode: 49ad7...4da

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Steinkjer! Liten drittby med masse trangsynte mennesker. Er så (u)heldig å bor der fortsett.

Anonymkode: ca8a4...84e

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Steinkjer! Liten drittby med masse trangsynte mennesker. Er så (u)heldig å bor der fortsett.

Anonymkode: ca8a4...84e

Hva har du opplevd der som får deg til det? :)

Anonymkode: dc6d3...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ørsta

Anonymkode: ca377...fe9

Utdype?😊

Anonymkode: dc6d3...90d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drammen. Skikkelig møkkaby. Alle er bare opptatt med seg og sitt, rumenere, utrivelig og menneskene er ikke åpne. Flyttet når jeg var ferdig med studiene.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En time unna Finnsnes..fy faenskap for et høl.  Makan til utroskap og dritt. Skitne plassen ødelegger fantastiske landskapet vårt. Så trangsynte og patetiske folk.

Anonymkode: dc6d3...90d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drøbak. Verre sted finnes ikke. Masse mobbing og dårlig miljø. 

Anonymkode: a9a0e...e55

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo!!!   Det var en gang en vakker by som det var koselig å dra til.

Men nå er den fullstendig tilgriset med tiggende romfolk, sigøynere og andre tatere. Kenyanske horer. Narkomaner og nød over alt. Det er mer maskerte innvandrere i niqab der enn det jeg ser ekte nordmenn. Innpåslitne aktivister som skal spre sitt politiske budskap ved å oppsøke deg med flyers osv. 

Det er dønn umulig å finne parkeringsplass, og verre skal det bli. Jeg gruer meg nå til hver gang jeg skal til den fullstendig ødelagte byen. 

Anonymkode: c2362...a51

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ørsta

Anonymkode: ca377...fe9

Er litt nysgjerrig hvorfor akkurat Ørsta?

Har vært der noen ganger og for meg fremstår den som ett standard tettsted/liten by

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oslo. Finner ikke noe sjarm der, narkomane, romfolk, piss og dritt. Har bodd der under studietiden. Ikke noe å utsette på studiekvaliteten, men bybildet er skit. En liten drittby med storbyproblematikk langt større enn de klarer eller vil håndtere.

Anonymkode: 92abe...c6c

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 2.8.2016 at 7.52, AnonymBruker skrev:

Har du en by, land eller plass du bare har opplevd dritt I?  Hva skjedde og hvordan takle du ryktene, folka arbeidsplassen? Eller flytta du bare?

Anonymkode: dc6d3...90d

Puerto Rico 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sted med bystatus som ikke er en by, i Gudbrandsdalen. Bare folka fra der sier at det er by, for det høres vel så mye bedre ut å kunne si at man er bymenneske ;) 

Kjedelig, klikkete og det lever av ryktespredning. Guess where...

Anonymkode: c963f...368

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Husk å skriv Hvorfor og hva dere opplevde der. 😊

Anonymkode: dc6d3...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Er litt nysgjerrig hvorfor akkurat Ørsta?

Har vært der noen ganger og for meg fremstår den som ett standard tettsted/liten by

Ikke meg du siterer, men liten by? Det er nok mer bygd enn by. Det er jo også forskjell på å bo et sted og besøke et sted.

Jeg bor der også, og jeg trives heller ikke. Det er veldig fint her med flott natur og jeg bruker naturen endel, men ellers synes ikke jeg det er noe særlig. Folk er veldig lukket, utenom flott natur så er det ikke spesielt fint her og det skjer ikke en dritt. Alt blir stort sett nedlagt.

Anonymkode: d34fb...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som bor i sånne bygd lever av sladder, svartmaling av andre og sabotering. 

 

Anonymkode: dc6d3...90d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotterdam. Et enormt Sinsen-kryss fullt av sketchy folk.

Anonymkode: 6d80a...7d9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...