Gå til innhold

Bolle i ovnen?


Gjest Bolledeig

Burde jeg spart meg for bolle i ovn-vitsen?  

10 stemmer

  1. 1. Burde jeg spart meg for bolle i ovn-vitsen?

    • Så klart ikke
      4
    • Aldri i livet
      6


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Avstemningen :fnise:  Aldri i livet, selvfølgelig! :opplyser:

 

Vil gjerne følge, om jeg får! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
1 time siden, Leopanter skrev:

Avstemningen :fnise:  Aldri i livet, selvfølgelig! :opplyser:

 

Vil gjerne følge, om jeg får! :)

:bolledeig:

Bare hyggelig om du vil følge :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Bolledeig skrev:

:bolledeig:

Bare hyggelig om du vil følge :) !

:bolledeig:

Den er fantastisk, den smileyen der :fnise:

Lykke til med prøving, forresten! Har dere nettopp begynt, eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig
1 time siden, Leopanter skrev:

:bolledeig:

Den er fantastisk, den smileyen der :fnise:

Lykke til med prøving, forresten! Har dere nettopp begynt, eller? :)

Akkurat begynt ja! :) Og tusen takk

1 time siden, Nori skrev:

Så moro! Henger meg på! 

Velkommen hit! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig
11 timer siden, Frostrose skrev:

Jeg vil også følge med. :)  Vet du når du har EL?

Velkommen inn! :-)

tja, si det. I følge ymse kalkulatorer er det enten i dag eller morgen. Har ikke testet. Etter mange år på hormonprevensjon, og der den siste "menstruasjonen" var en P-pillemens stort sett designet for å gjøre den katolske kirke mer positivt innstilt til hormonprevensjon, så vet jeg i grunn ikke. :fnise: slår det ikke til på første forsøk vet jeg nok litt mer i neste runde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Dagene går, fortsatt lenge til IKM, men jeg skal ærlig si jeg er spent på hvor lang tid dette tar. Vi har bestemt oss for å ikke legge for mye føringer på ting vi planlegger frem i tid på grunn av dette prøveprosjektet, men en ting blir litt spennende fremover: Vi har nemlig et par (veldig) bra restaurantreservasjoner et par måneder frem i tid, som vi bestemte oss for for lenge siden, jeg har allerede mentalt forberedt meg på å opte ut av hele fy-listen på menyen og drikke juice-meny, men samtidig frykter jeg litt at dette skal sammenfalle med masse kvalme og smaksforstyrrelser og whatnot. Men det får tiden vise! I verste fall får vi avlyse og prøve igjen om et år eller to.   

Har det uansett ikke klaffet frem til da, så er det på et slikt punkt datomessig at man faktisk kan ta seg et glass vin eller to til middagen uten å bekymre seg for det :) 

I tillegg har jeg strammet litt inn på maten til hverdags. Ikke veldig mye, men litt. Jeg driver med vektklasseidrett og har vært i en av de høyeste vektklassene, som er greit når man trener veldig mye og ellers er sunn og frisk, men jeg frykter jeg kan bli veldig stor og tung om jeg legger mye på meg i svangerskapet også. Da er det bedre å være på et litt lavere utgangspunkt. Gått ned noen kilo allerede, og greit fornøyd med det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke så lett å planlegge fremover, nei. Må bare prøve å leve så normalt som mulig i denne rare perioden. Jeg skal på en jentetur i høst. Det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Bolledeig

Ingen klaff i første runde, det hadde jeg heller ikke forventet. Med tanke på at dette er kroppens første ordentlige syklus egentlig tenker jeg at jeg blir litt bedre kjent med hvordan kroppen funker nå fremover. Logger morgentemp og bestilt eggløsningstester så får vi se om jeg blir klokere på rkoppen etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig er det veldig spennende å bli kjent med kroppen sin på denne måten synes jeg. Merker at jeg har lite lyst til å bruke hormonprevensjon igjen, så vi får de hva vi gjør etter barn nummer to. Som etter planen skal være det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bolledeig
Den 29.8.2016 at 12.50, Nori skrev:

Egentlig er det veldig spennende å bli kjent med kroppen sin på denne måten synes jeg. Merker at jeg har lite lyst til å bruke hormonprevensjon igjen, så vi får de hva vi gjør etter barn nummer to. Som etter planen skal være det siste. 

Ja, absolutt! For meg har ikke noe annet enn hormonprevensjon vært aktuelt, fordi jeg ikke har vært i en livssituasjon tidligere der jeg ønsket å få barn. Da ønsket jeg å ha statistikken på min side :) For folk der det kanskje ikke er like farlig kan det jo både være fordeler og ulemper med valgene man tar. Å slutte på hormonprevensjon har for min del også blitt et gjensyn med både uren hud og PMS så fordeler og ulemper kan man si :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...