Gå til innhold

Hvordan holder enkelte seg unge så lenge?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som f.eks Adriana Lma og mange andre modeller/kjendiser. De eldes liksom ikke. Selv om jeg nå kan se at Lima ikke er akuratt 18 år lenger, ser hun bedre ut enn de fleste på sin alder. Selv er jeg 24, og mange på min alder har fått rynker. Er dt noe man apiser, gnetikk eller hva er det?

Anonymkode: f8211...803

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er tre ting som holder en ung: kosthold, genetikk og Photoshop😉

Anonymkode: da4d6...3c5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei altså: ikke røyke, drikke mye vann og holde seg unna både sol og kulde;)

Jeg får ofte høre jeg ser ung ut og har skyet sola siden jeg er veldig lys.

Har røyket før men sluttet for lenge siden. Yoga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica

Jeg hører ofte at jeg ser 5-10 år yngre enn det jeg egentlig er. Jeg tror det har med arv,stress, kosthold og ernæring. 

Jeg trener, spiser sunt og har gode gener. Tror jeg vil fortsette å se yngre ut enn det jeg er uten photoshop og botox :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genetikk. Er 42 men blir fortsatt spurt om legitimasjon på polet. Ser vel neppe akkurat SÅ ung ut, men de spør fordi de er usikker. Ser vel ut som jeg er rundt 28 el. Syns ikke at det er så hyggelig. Ingen rynker, ikke noe grått hår, ikke slapp hud etc. 

Anonymkode: 0e16c...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eugene Onegin

For min del tror jeg det bare er gener. Alle i min familie ser yngre ut enn hva de er i virkeligheten. 

Endret av Eugene Onegin
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gener!

 

Er selv 35 år, men blir tatt som vesentlig yngre enn det.

Er lærer på vgs, men blir forvekslet med elevene mine for dem som ikke vet hvem jeg er :fnise:

Har røyka og festet hardt i min ungdom, mora mi røyka i svangerskapet og har vært utsatt for passiv røyking i hele oppveksten. Bærer ikke preg av det akkurat.

Det er først de siste 5 årene jeg har trent og vært røykfri (fra tid til annen)

Anonymkode: 2f479...711

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 men mange tipper på 17. Synes IKKE at det er hyggelig, men prøver å ta deg som et kompliment. 
Har lys hud, ikke særlig med rynker, lav høyde, langt hår, tynn ja...

Men sånn har det vært i hele familien egentlig. Moren min ser også yngre ut enn hun er.

Anonymkode: 03abd...b6f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Micki*

Å droppe å sole seg eller bruke høy solfaktor tror jeg har veldig mye å si og det å holde en stabil jevn vekt hele livet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gener og livsstil. Mest gener. Jeg har stresset mye de siste 15 årene, men folk tror jeg er ti år yngre enn jeg er. Mine foreldre ser også yngre ut, begge to. Dessuten holder jeg kroppen vedlike, det er jo en stor del av inntrykket. Jeg er liten og slank, med små pupper, det gir nok også litt mer ungpikepreg, kanskje. Men nå er det mer enn rynker som gjør at folk ser eldre ut, da! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holde seg slank og veltrent kommer man en lang vei med. Mange legger på seg, går opp og ned i vekt, noe som går utover huden også. 

Anonymkode: a725c...a4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trene, bli veggis (eller veganer), masse frisk luft, yoga. Slutte å røyke og drikke. Holde seg unna solen. 

Resting bitch face forbygger rynker, men anbefales ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror gener spiller en stor rolle. Jeg har solet meg i alle år, men har ikke en rynke, drikker øl/vin så og si hver helg og snuser en boks om dagen. Men jeg spiser sunt.  

Jeg er 27, men ble spurt om jeg reiste med noen voksne, tidligere i år, da vi skulle på en utenlandsreise :ler:  Blir alltid spurt om leg på butikken og på polet, men det er vel litt mer vanlig. 

Anonymkode: 7b669...2f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gener, gener og atter gener.

Jeg er 32 og har ikke en eneste rynke. Blir fremdeles spurt om legg på 20årssteder. Jeg har røyka som en svamp og drukket mine liter alkohol oppigjennom (har dog sluttet nå). Har heller ikke levd spesielt sundt og har omtrent aldri brukt en krem i hele mitt liv. 

Jeg har alltid vært ganske aktiv og drevet på med idrett på nasjonalt nivå og det er klart at dette har hjulpet.

Anonymkode: f2a77...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

14 timer siden, accountdeleted skrev:

Trene, bli veggis (eller veganer), masse frisk luft, yoga. Slutte å røyke og drikke. Holde seg unna solen. 

Resting bitch face forbygger rynker, men anbefales ikke.

Å holde seg unna solen er ikke nødvendigvis så lurt på lang sikt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Masse grønnsaker, masse vann, ingen røyk eller alkohol, ingen soling og ingen sminke eller kunstig hudpleie tror jeg er grunnene hos meg, sammen med en god porsjon underhudsfett (de tynneste damene ser alltid eldst ut når man når en viss alder). 

Jeg er 40 nå, men blir alltid tatt for å være i første halvdel av 20-åra. 

Anonymkode: 7ffbb...2d2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tre ting som holder en ung: kosthold, genetikk og Photoshop😉

Anonymkode: da4d6...3c5

Spesielt det siste. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom genetikk og sunn livsstil, vil det jo også være flere ting som kan påvirke inntrykket. 

Lave og tynne kvinner blir gjerne tatt for å være yngre. Hvis man får seg konesveis og kler seg veldig "voksent" legger det på noen år også selv om utgangspunktet var det samme.

Anonymkode: 52fe2...d1e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...