Gå til innhold

Hva er den mest patetiske meldingen du har fått på sukker?


Gjest Carly-Chardonnay

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår meg IKKE på godt voksne menn som prøver seg på unge jenter. Som er 20-30 år yngre enn seg. Hva forventer de? At en jente på 22 vil takke ja til å dra på date med en som har passert 50? Så kommer det med "alder er jo bare et tall" Eh nei, alder er ikke bare et tall nei!! Pappa er 45 og singel. Håper seriøst ikke han prøver seg på jenter på min alder! :kvalm: 

Anonymkode: 2bdec...f8f

Æsj! det er ekkelt. Skjønner ikke at de gamle gubbene faktisk tror at de har sjangs..

Anonymkode: 313c5...ead

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår meg IKKE på godt voksne menn som prøver seg på unge jenter. Som er 20-30 år yngre enn seg. Hva forventer de? At en jente på 22 vil takke ja til å dra på date med en som har passert 50? Så kommer det med "alder er jo bare et tall" Eh nei, alder er ikke bare et tall nei!! Pappa er 45 og singel. Håper seriøst ikke han prøver seg på jenter på min alder! :kvalm: 

Anonymkode: 2bdec...f8f

Hvorfor skulle voksne menn ikke prøve seg på unge, pene damer? De blir jo ikke mindre pene bare fordi mannen blir eldre.

Når det er sagt burde en såpass voksen mann ha vett nok til å ikke trenge seg på. Det finnes 20-åringer som gjerne dater flere tiår over sin egen alder, men de er nok blant mindretallet og den godt voksne mannen bør gå veldig forsiktig frem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Æsj! det er ekkelt. Skjønner ikke at de gamle gubbene faktisk tror at de har sjangs..

Anonymkode: 313c5...ead

De har jo det, på en del yngre kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 og dater en 15 år eldre mann jeg møtte på nettdating

Anonymkode: b8602...eaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tuesday, October 25, 2016 den 9.35, Sykkelkopp skrev:

Janteloven much?

 

Om de sender en sosialt oppegående melding må de få lov til å sende en meldi. Du kan jo bare la være å svare

Hvorfor drar du inn janteloven,? Er det ikke lov å mene det er ekkelt når menn som er 30 år eldre prøver seg?

Anonymkode: feccb...270

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste er de som blir pissesure når de blir avvist på en ordentlig måte. Jeg har blitt kalt både fitte og hore fordi jeg har takket nei! Makan. Eller hva med han som ble så sur at han skrev "haha,  dette var bare en test. du er ikke min type og for feit til at jeg ville date deg ;)" Virkelig sjarmerende fyr. 

Anonymkode: feccb...270

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor drar du inn janteloven,? Er det ikke lov å mene det er ekkelt når menn som er 30 år eldre prøver seg?

Anonymkode: feccb...270

Akkurat like lov som at jeg har lov til å synes det er ekkelt om feite jenter prøver seg på meg

 

Men likevel, selv om jeg kommer til å svare nei hver eneste gang, og selv om jeg synes det er ekkelt-så er det lov å prøve seg. Og jeg skriver ikke post på KG om hvor patetiske de er som tror de har sjans

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nettdatingsteder har man satt en alderspreferanse. Å dra den "alder er bare et tall-" greia når man er flere tiår utenfor vitner om dårlig selvinnsikt og mangel på respekt for grensen som er satt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2016 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Verste er de som blir pissesure når de blir avvist på en ordentlig måte. Jeg har blitt kalt både fitte og hore fordi jeg har takket nei! Makan. Eller hva med han som ble så sur at han skrev "haha,  dette var bare en test. du er ikke min type og for feit til at jeg ville date deg ;)" Virkelig sjarmerende fyr. 

Anonymkode: feccb...270

Dobbel-LOL. Ja, selvfølgelig var det bare en test :P Har også opplevd et par av de. Enten om man avviser på en hyggelig måte eller ikke svarer på sekundet så kommer de med slike oppgulp. Lurer på om det funker for de?

Anonymkode: 8c924...c65

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dobbel-LOL. Ja, selvfølgelig var det bare en test :P Har også opplevd et par av de. Enten om man avviser på en hyggelig måte eller ikke svarer på sekundet så kommer de med slike oppgulp. Lurer på om det funker for de?

Anonymkode: 8c924...c65

Trippel LOL. De tåler ikke å bli avvist og blir skikkelig bitter. De må komme med en løgn at det liksom bare var en test. Yeah fucking right :hoho:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke medlem av slike sider, men som regel pleier jeg å få denne meldinga ;)

Spoiler

 

 

 

 

 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.10.2016 den 14.47, AnonymBruker skrev:

Verste er de som blir pissesure når de blir avvist på en ordentlig måte. Jeg har blitt kalt både fitte og hore fordi jeg har takket nei! Makan. Eller hva med han som ble så sur at han skrev "haha,  dette var bare en test. du er ikke min type og for feit til at jeg ville date deg ;)" Virkelig sjarmerende fyr. 

Anonymkode: feccb...270

Kvadruppel-LOL. I hodet mitt hadde jeg nok svart: "Oida, var det et desperat forsøk på å redde æren? Flott at du har en copy-paste klar for alle gangene du blir avvist, det betyr vel at du blir avvist rimelig ofte. :) Det triste er at det bare får deg til å fremstå som enda mer stakkarslig. Lykke til videre."

Men ingen vits i å synke ned på nivået til slikt søppel.

Kom på at jeg ble utsatt for såkalt "negging" en gang. "Synd du er *et eller annet negativt om noe jeg hadde skrevet om meg selv i profilen min*, hvis ikke hadde vi sikkert vært en super match. Du virker som en søt jente."

Målet var vel at jeg liksom skulle få en liten selvtillitsknekk og overbevise ham at jeg var bra nok for ham eller noe, men jeg ignorerte meldingen hans siden jeg ikke gidder slikt PUA-tull. Gjett om han ble sur da.. :rolleyes: 

Anonymkode: 05336...6c9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
På 30.7.2016 den 23.10, Lady skrev:

Jaaa 😨 😅 Er det i det hele tatt noen normalt oppegående menn der inne?! Så frekk han fyren var mot deg. Bare å overse!

Om du ikke anser meg som oppegående da? :P

Jeg har faktisk aldri fått en eneste mld på sukker uten at jeg har måttet sendt først og 99% av gangene fikk jeg aldri svar. Ga opp alt med nettdating, bare tull å lureri hele opplegget :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fælt å dere skal hakke på ab da. 

Noen som har fått noen patetiske meldinger i helgen :popcorn: 

Anonymkode: cf873...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en melding fra en fyr i natt. Han lurte på om jeg likte å lage matJoda, det likte jeg jo. Da spør fyren om vi kan lage mat sammen, mens han sitter å runker! Ehm hæ? :klo: Nei han ble så kåt av å se på en dame lage mat at han bare MÅTTE runke. Jeg takket nei og han bare "please? Du trenger ikke å se på mens jeg runker" Da gadd jeg ikke å svare. Merkelig fyr.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for å komme tilbake til tema. Har riktignok ikke vært på sukker, men det hender det dukker opp noen meldinger på div SoMe:

Hun som åpnet med å spørre om stjernetegnet mitt. Da jeg svarte, skrev hun tilbake: "Beklager, vi er ikke seksuelt kompatible".

"Hvor stor er du?", er også en sikker vinner i første melding.

Ellers må man jo elske alle som åpner med det fantastisk inspirerende "Hei", og bare det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På Sunday, July 31, 2016 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Kosemann??:sprettoy::fnise:

På tide og inse at oppegående menn ikke eksisterer på nettdating.

Anonymkode: a3abf...3cc

Hehe begynner å miste håpet :sukk: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
På 31.7.2016 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Kosemann??:sprettoy::fnise:

På tide og inse at oppegående menn ikke eksisterer på nettdating.

Anonymkode: a3abf...3cc

Er jeg ikke oppegående sier du? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Kaiser Jacklost XV skrev:

Er jeg ikke oppegående sier du? :P

Ingen regel uten unntak.:P

Anonymkode: 13e31...705

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen regel uten unntak.:P

Anonymkode: 13e31...705

Vel da må jeg leve opp til ordet 😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈😈

Neida 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...