Gå til innhold

Hva er den mest patetiske meldingen du har fått på sukker?


Gjest Carly-Chardonnay

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, PetterPanne skrev:

Sendte denne til en dame jeg så på et engelsk forum:

I would let a blind epileptic man shave my entire body with a hunters knife, then ride a pool noodle through shark infested waters with Snookie on my back fist pumping my head, just to get the chance to purchase your bikini bottoms after they had been donated to Goodwill, then bought and worn by a homeless male prostitute for 5 years.

Skjønner ikke hvorfor hun ikke svarte. Jeg likte henne :(

Skjønner ikke jeg heller, kul melding - jeg ville ledd. Eller var ikke det hensikten? 

Anonymkode: adaf4...2e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetterPanne
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke jeg heller, kul melding - jeg ville ledd. Eller var ikke det hensikten? 

Anonymkode: adaf4...2e8

Jo, det var hensikten, men hun hadde tydeligvis ikke humor. Trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PetterPanne skrev:

Jo, det var hensikten, men hun hadde tydeligvis ikke humor. Trist.

De beste meldingene jeg får på sukker er de som er humoristiske. Desverre er de sjeldne. 

Mine "verste" er de som sender de samme meldingene 10 ganger på rad, eller slike "flørt" meldinger sukker har. NEXT! 

Anonymkode: adaf4...2e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, PetterPanne skrev:

Jo, det var hensikten, men hun hadde tydeligvis ikke humor. Trist.

Hun har ikke samme humor som deg. Du er ikke et fasitsvar på hva slags humor man skal ha. 

Anonymkode: 390f1...78a

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har ikke samme humor som deg. Du er ikke et fasitsvar på hva slags humor man skal ha. 

Anonymkode: 390f1...78a

Men at man ikke forstår at den meldinga var ment som noe humoristisk er jo litt rart, eller?

Skjønner jo godt at endel kvinner har annerledes humor enn meg.

Fasitsvaret på hva slags humor man burde ha kommer ofte fra hvilke komikere som gjør det bra. Ofte er mørk humor bra, mens politisk korrekt humor kjedelig. Men dette får være en annen diskusjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tre patetiske meldinger i fra tre kamerater som satt og skrev til meg samtidig. De satt egentlig å mobbet. Jeg slettet profilen ganske fort da. Ikke helt min greie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, PetterPanne skrev:

Men at man ikke forstår at den meldinga var ment som noe humoristisk er jo litt rart, eller?

Skjønner jo godt at endel kvinner har annerledes humor enn meg.

Fasitsvaret på hva slags humor man burde ha kommer ofte fra hvilke komikere som gjør det bra. Ofte er mørk humor bra, mens politisk korrekt humor kjedelig. Men dette får være en annen diskusjon

Det kan jo godt hende at hun forsto at meldingen var ment humoristisk. Det forstår vel de fleste. Antakeligvis falt den bare ikke i smak. Det er jo ikke noe i veien med henne eller hennes humor på bakgrunn av dette. 

Anonymkode: 390f1...78a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetterPanne
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det kan jo godt hende at hun forsto at meldingen var ment humoristisk. Det forstår vel de fleste. Antakeligvis falt den bare ikke i smak. Det er jo ikke noe i veien med henne eller hennes humor på bakgrunn av dette. 

Anonymkode: 390f1...78a

ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart på nettdatingssider, det er sannelig ingen overdrivelse.  Og da mener jeg ikke på den måten vi alle kan komme i skade for, å formulere oss sleivete, klossete,å bli ørlittegranne for ivrig i farta, komme med en spøk som ikke slår an, eller noe lignende innenfor det jeg vil kalle det "normale". Der har vi vel alle vårt å gå på, vil jeg tro. Nei, jeg snakker heller om oppførsel som er helt hinsides. 

"Hei sexy det lyser villskap av deg, du lyster av begjær ;););) Kroppen din pirrer meg, ditt ansikt er som tatt ut av min fantasi. VAKKER. Skal vi skrive erotisk på messenger? Jeg er kåt." 

Og ja, dette er F*** MEG ordrett.  Greit at han presiserte at han var kåt da, jeg ble jo brått litt usikker. :sprettoy: 

(Disclaimer: Jeg ser virkelig ordinær ut, og bildene mine er også høyst normale, hverdagslige bilder. Det står ingenting om hva jeg "lyster på" i teksten min heller, det skal være sikkert. Ikke at det under noen omstendighet er en passende førstemelding å skrive uansett, men det ble liksom helt hinsides, det der.) 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Søgni skrev:

Det er mye rart på nettdatingssider, det er sannelig ingen overdrivelse.  Og da mener jeg ikke på den måten vi alle kan komme i skade for, å formulere oss sleivete, klossete,å bli ørlittegranne for ivrig i farta, komme med en spøk som ikke slår an, eller noe lignende innenfor det jeg vil kalle det "normale". Der har vi vel alle vårt å gå på, vil jeg tro. Nei, jeg snakker heller om oppførsel som er helt hinsides. 

"Hei sexy det lyser villskap av deg, du lyster av begjær ;););) Kroppen din pirrer meg, ditt ansikt er som tatt ut av min fantasi. VAKKER. Skal vi skrive erotisk på messenger? Jeg er kåt." 

Og ja, dette er F*** MEG ordrett.  Greit at han presiserte at han var kåt da, jeg ble jo brått litt usikker. :sprettoy: 

(Disclaimer: Jeg ser virkelig ordinær ut, og bildene mine er også høyst normale, hverdagslige bilder. Det står ingenting om hva jeg "lyster på" i teksten min heller, det skal være sikkert. Ikke at det under noen omstendighet er en passende førstemelding å skrive uansett, men det ble liksom helt hinsides, det der.) 

Haha, for en harry og ekkel melding. Du kan også banne på at denne meldingen er copy-paste til x antall kvinner. 

Anonymkode: 390f1...78a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, for en harry og ekkel melding. Du kan også banne på at denne meldingen er copy-paste til x antall kvinner. 

Anonymkode: 390f1...78a

Ja, meldingen var ekstremt harry og slesk, og jeg kjenner meg ganske sikker på at jeg ikke er den eneste dama som lyser villskap og lyster av begjær :D 

---

Ja, og så har vi en perifer bekjent av meg, som fant meg igjen på en nettdatingsside. Eller. Bekjente er vi ikke, men vi deler noen få bekjente og jeg har sett han og knapt utveksla noen ord med han. Denne fyren avviste jeg etter et par (i mine øyne) ganske desperate og sexfikserte meldinger, og da sendte han melding til ei felles venninne av oss, og lurte på hvem jeg drev og knulla på for tida, siden jeg ikke svarte han mer. Det var faktisk utrolig flaut. Og før noen lurer, nei, det var ikke en ekstremt sleivete måte å uttrykke seg på, han spurte på mange måter, flere ganger, selv om hun viste tegn til å synes det var et ekkelt spørsmål. Han spurte faktisk om hun visste hva jeg likte i senga og. 

Endret av Søgni
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
På 30.7.2016 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Jeg er 23 år og fikk melding av en 61 år gammel mann. Meldingen lød noe sånn: Hei jeg er singel har bil og gård er ufør pgrav skade jeg har jobbet som lastebilsjåfør har lyst på dame hehe du vill ikke bli kjent med meg da. Jeg holdt på å miste pusten av den meldingen uten komma eller punktum. Jeg svarte og sa at jeg var dessverre ikke interessert og ønsket han lykke til videre. Da klikket han og kalte meg for hore og jævla luremus. Atte hæ?? Han kunne vært bestefaren min. 

Anonymkode: 8c924...c65

Det er helt utrolig at folk oppfører seg slik. Det burde være en måte å rapportere slike angrep så brukere som holder på på den måten blir utestengt.

Kanskje litt offentlig uthenging hadde vært en løsning! (Ok, egentlig ikke. Men de bør lære seg hvordan man oppfører seg.)

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes :fnise:

En venninne har vært på sukker 3 ganger, og jeg fant noen av sitatene på facebook chaten vår(selv om hun heldigvis har truffet hyggelige menn innimellom alt også).

"Jeg vil motorboate puppa dine."

"Jeg er rørlegger, røra dine trenger å stakes."

"Tre deg nedover denne a? *penisbilde* "

 Og klassikeren jeg ikke fant og ikke husker helt ordrett: Du ser så ong ut, e tenne litt på dæ. Kan ik e va pappan din?
Altså... 

Anonymkode: 7e244...257

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.10.2016 den 11.33, jabx skrev:

Det er helt utrolig at folk oppfører seg slik. Det burde være en måte å rapportere slike angrep så brukere som holder på på den måten blir utestengt.

Kanskje litt offentlig uthenging hadde vært en løsning! (Ok, egentlig ikke. Men de bør lære seg hvordan man oppfører seg.)

Ja, jeg skulle til å rapportere han, men han hadde blokkert meg så jeg fikk det ikke til. Var vel rett over på neste offer :P 

Anonymkode: 8c924...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin

 

Altså, det var det eneste som sto der. Hva var poenget?

Har også opplevd menn som har tryglet om å få en sjanse, etter at jeg høflig har avvist dem. Da får jeg bare vondt av dem, det er nok en del menn som sjelden får svar på meldinger. Derfor har jeg sørgelig nok sluttet å svare på meldinger fra menn jeg vet det ikke kan bli noe med. :( Ja, det gjør meg til en arrogant bitch, men det er så slitsomt med menn som ikke tar nei for et nei.

Anonymkode: 05336...6c9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha for en morsom tråd! Mange rare menn der ute :hoho: Jeg slettet meg fra Sukker til slutt. Det var helt håpløst. Husker noen meldinger jeg fikk fra menn: 

1. Hei søtnos. Så er du interessert i en eldre mann på 55 i sin beste alder?Jeg er ung til sinns og holder meg kjempe bra. Kom hjem til meg på middag og masse bra sex? Beste sexen du noen gang har hatt? :) 

Meg............. Gadd ikke å svare.  Hva forventer han egentlig? Fyren er eldre enn pappa og det er bare ekkelt 

2 Lyst på en deilig kuk på 25 cm?

Meg.............

3. Du ser jo ut som rå tøff og sporty dame. Jeg kan kjenne du bruser av rå seksualitet. Møtes?

3.  Hallooooo???

3. Hvorfor svarer du ikke??? Møtes?????

Meg, nei!

3. BITCH!

4. Bli min sexslave og jeg din mester?

Meg...........

5.  Promp meg i trynet?

Meg............

 

 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, LeilaS skrev:

5.  Promp meg i trynet?

Meg............

 

 

:hoho::kvalm: 

Anonymkode: 05336...6c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår meg IKKE på godt voksne menn som prøver seg på unge jenter. Som er 20-30 år yngre enn seg. Hva forventer de? At en jente på 22 vil takke ja til å dra på date med en som har passert 50? Så kommer det med "alder er jo bare et tall" Eh nei, alder er ikke bare et tall nei!! Pappa er 45 og singel. Håper seriøst ikke han prøver seg på jenter på min alder! :kvalm: 

Anonymkode: 2bdec...f8f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår meg IKKE på godt voksne menn som prøver seg på unge jenter. Som er 20-30 år yngre enn seg. Hva forventer de? At en jente på 22 vil takke ja til å dra på date med en som har passert 50? Så kommer det med "alder er jo bare et tall" Eh nei, alder er ikke bare et tall nei!! Pappa er 45 og singel. Håper seriøst ikke han prøver seg på jenter på min alder! :kvalm: 

Anonymkode: 2bdec...f8f

Janteloven much?

 

Om de sender en sosialt oppegående melding må de få lov til å sende en meldi. Du kan jo bare la være å svare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...